20

141 10 3
                                    

Perspectiva Sofiei

Reușim să trecem de cei de afară și intrăm în restaurant unde Rose este așteptată de Roy și de tatăl ei.
Eu rămân în ușă și o urmăresc pe Rose până ajunge la ei. Își îmbrățișează tatăl iar când se întoarce spre Roy idiotul o prinde de mijloc și o sărută apăsat. De cate ori îl văd că o atinge am impulsul să pun mâna pe pistol și să îl împușc în inimă sau în cap dar sa fie mortal.
Domnul Brown îmi face semn să mă apropii de ei .
- Sofia te rog frumos să nu o scapi pe Rose din ochii.
- am înțeles domnule.
La dracu acum trebuie să stau și să suport să îi văd împreună toată noaptea.
- o să stai la masa noastră chiar langa mine.
- eu zic că ar trebui să stau langa domnișoara Rose pentru a putea fi eficientă în cazul în care se întâmplă ceva.
- da așa e ,ai dreptate. Nu mă înțelege greșit am încredere în Roy dar nu am încredere în invitați lui mi se par niste persoane oportuniste.
- stați liniștit domnule nu trebuie să îmi explicați , până la urmă siguranța domnișoarei Rose este pe primul loc.
Ne așezăm la masă și Rose începe să zâmbească văzând că m-am așezat lângă ea.
După un timp în care toți de la masă sau antrenat în discuții plictisitoare, cel puțin așa cred că au fost pentru că sincer eu am fost atentă la cei din jur și am mai fost atentă la Rose care avea picioarele goale iar eu am avut grijă să îmi plimb degetele pe coapsele ei.
Îmi plimbam degetele de jos în sus și de fiecare dată când ajungeam la marginea chiloților ,Rose se încorda toată iar fața ei roșie era de milioane și când era întrebată de ce se înroșește așa tare nu știa ce scuze să m-ai găsească iar eu cu greu mă abțin să nu izbucnesc în râs.
La un moment idiotul se ridică în picioare și vorbește destul de tare ca să atragă atenția tuturor:
- dragii mei, v-am invitat în această seară specială să fiți alături de noi pentru a ne bucura împreună de anunțul ce urmează să îl fac.
După ce a captat atenția tuturor o prinde pe Rose de mână să se ridice alături de el și continuă:
- vreau să vă anunț că eu împreună cu aceasta frumoasă și minunata femeie ne iubim și o sa ne căsătorim.
Toată lumea începe să aplaude și să îi felicite , iar mie îmi vine să ma ridic de la masă și să plec pentru că cu greu mă stăpânesc să nu încep să plâng.
Auzi tu la el " ne iubim" pe dracu ea mă iubește pe mine și el sigur are un interes de vrea sa se căsătorească. După ce toți se potolesc cu  excesul de bucuriei vorbește și nou.
- nunta va avea loc fix peste 14 zile așa că sunteți cu toți invitați.
Când aud data nunții rămân șocată la fel și Rose.
Rose îl întreabă în șoaptă daca nu e prea repede să se căsătorească în 14 zile și idiotul îi răspunde " nu iubito e perfect" și îi zâmbește superior. Să te ia dracu de fraier.
După ce se așează înapoi pe scaun îmi ridic privirea către Rose și o vad că e gata, gata să plângă, o prind de mână și îi șoptesc că totul va fi bine se uită la mine și îmi spune că mă iubește.
Doamne cât e de nedreaptă viața.
- Rose iubito hai sa dansăm.
- iartă-mă Roy dar nu pot m-au omorât pantofii dar poți merge să dansezi cu altcineva.
- bine .
Se ridică de la masă și pleacă . Atunci îi șoptesc lui Rose.
- de ce minți?
- cu ce?
- cu pantofii?
- de unde știi tu că mint?
- pentru că te cunosc.
Se uită la mine și îmi zâmbește drăgăstos și îmi spune:
- nu vreau să plec de lângă tine, pentru că dacă aș fi și la doi metri distanță de tine aș simți că mă sufoc.
- găsește o scuza sa plecăm de la masă.
- de ce?
- nu mai pune întrebări și doar găsește o scuză. Găsește ceva să putem lipsi două,trei ore.
- ok.
O văd că stă puțin pe gânduri și când vede că se întoarce Roy ia paharul de vin în mână și se apleacă puțin spre scaunul lui iar în timpul în care el se așează pe scaun îi lovește mână cu cotul iar vinul din pahar se varsă tot în decolteul ei.
Eu incep sa zâmbesc pentru că nu mă așteptam la asta.
- iartă-mă iubito nu a fost intenționat lasă-mă să te șterg.
- și eu ce fac acum o să stau cu rochia pătată toată noaptea?
O vad că se preface supărată și cu greu mă abțin să nu râd. Îmi dreg glasul și intervin:
- nu vă faceți griji , putem merge să curățăm rochia. Dar vă anunț că o să dureze un timp pentru că petele de vin sunt foarte încăpățânate.
-Nu contează luați-va cât timp este nevoie.
După ce ne îndepărtăm suficient de masă încep să râd pentru că nu mă mai pot abține și Rose se uită mirată la mine:
- de ce râzi?
- râd pentru că nu mă așteptam să îți strici rochia intenționat.
- când iubești faci orice.
Îmi face cu ochiul și îmi zâmbește, iar eu jur că mă topesc toată după ea.
- și unde mergeam?
- o să vezi.
O prind de mână și urcăm scările ajungem in fața ușii .
- ce facem aici?
- o să vezi imediat. Închide ochii.
După ce a închis ochi , deschid ușa și o trag încet de mâini să intre înăuntru.
După ce închid ușa îi spun să deschidă ochii și am văzut șocul de pe fața ei.
Sincer și eu sunt uimită pentru că , camera a ieșit mai bine de cât mă așteptam eu. Dar la cât m-am rugat de cei din hotel și la cât am platit trebuia să mă aștept că o să iasă ceva frumos.
Peste tot prin cameră sunt petale de trandafir roșii și albe inclusiv pe pat, lumânări parfumate aprinse peste tot pentru a crea o lumină difuză și romantica ,în mijlocul patului tronează un buchet mare de trandafir făcut în formă de inimă ,am creat un pleylist cu melodiile preferate ale lui Rose, pe terasă am amenajat o masă cu prima noastră cina romantică . Și pot spune că e mai mult de cât am visat.
- Sofi tu ai făcut toate astea?
Dau din cap afirmativ pentru că sincer sunt foarte emoționată dar îmi fac curaj și o întreb:
- îți place?

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum