Perspectiva Sofiei.
Bine că au plecat idioți aia trei că îmi venea să sar peste teșghea și să îi iau la pumnii.
Idioți dracu ce m-au nervat. Noroc că a fost Rose aici să mă calmeze că altfel ieșea urat rău.
O privesc cum stă întinsă pe șezlong și jur că îmi vine să o mănânc e atât de frumoasă și de dulce încât cu greu rezist să nu merg să mă urc peste ea .
Toți care trec pe langa ea o privesc în diferite moduri, uni o privesc cu administrație, alți au priviri perverse , dar ce nu știu ei este faptul că ea este a mea și nu au decât să saliveze.
Pierduta în gânduri nici nu îmi dau seama că îmi sună telefonul, merg repede și îl i-au iar pe ecran mi se afișează numărul avocatei care mă ajută cu procesul intentat de domnul Brown.
- bună ziua.
- bună ziua domnișoară Sofia. V-am sunat să vă spun că am două vesti pentru dumneavoastră.
- începeți cu cea proastă va rog.
- bine vestea proasta e că trebuie să vă întoarceți în New York pentru că sa cerut prezența dumneavoastră la ultima înfățișare.
-ok.... Când trebuie să mă întorc?
- pai procesul este peste trei zile deci e urgent.
- bine și cealaltă veste.
- am studiat contractul încheiat cu domnul Brown și am găsit o clauză în favoarea dumneavoastră.
- care e?
- pai în contract e o clauză în care scrie așa " garda de corp este obligată să apere persoana care se afla în custodia sa fizic ,emoțional , și psihic împotriva oricui indiferent că este vorba de cunoștințe,prieteni ,familie sau orice ființă sau obiect care ar putea răni sau maltrata persoana aflata în custodie"
Și mai e o clauză în care scrie că. " angajatul și angajatorul nu au voie să dezvolte o relație emoțională"
- tocmai asta e problema din cauza căreia îmi pot pierde licență de a mai profesa.
- da sar fi putut întâmpla să vă pierdeți licența dacă contractul era semnat cu domnișoara Brown dar dumneavoastră ați semnat contractul cu domnul Brown deci cererea domnului Brown nu are nici o relevanță și o să fie respinsă de curtea de apel.
Când am auzit asta mi sa ridicat o piatra de pe inima și sunt în culmea fericirii.
- va mulțumesc din suflet doamna avocat nici nu știți cât de fericită m-ați făcut.
- nu trebuie să îmi mulțumiți asta este treaba mea, pentru asta sunt plătită.
- cu toate astea eu va mulțumesc.
- bine ne vedem în trei zile. La revedere.
- la revedere.
Doamne nu mai pot de fericire însfârșit o veste bună. Ies repede din bar și alerg spre Rose să îi dau veștile bune.
- ce e cu fericirea asta pe capul tău?
- am vorbit cu avocata și a găsit două clauze în contract în avantajul meu.
- care ar fi alea?
- pai una e că eu am contractul semnat cu tatăl tău nu cu tine deci faptul că avem o relație emoțională nu mă afectează pentru că în contract scrie că nu am voie să dezvolt relații intime cu angajatorul care este tatăl tău nu tu deci solicitarea cu privire la acest subiect ia fost respinsa.
- și a doua?
- a doua este că eu sunt obligata să te apar de orice și oricine.... deci faptul că l-am oprit pe tatăl tău să te lovească intra în atribuțiile mele din contract. Sincer nu mă așteptam ca tatăl tău să mintă în legătură cu asta. Adică faptul că ma dat în judecată pentru violență fizică împotriva lui ,sincer mi-a căzut față când am văzut citația.
- îmi pare rău...
Lasă capul în jos și se simte jenată de ceea ce mi-a făcut tatăl ei dar până la urmă ea nu are nici o vina. Mă plec și îi prind bărbia între degete și o forțez să se uite în ochii mei.
- nu e vina ta iubire și sincer puteam să fac și 10 ani de închisoare tot nu aș schimba nimic. Te iubesc.
- și eu te iubesc și te ador.
Mă prinde de față și mă sărută tandru.
După ce rupem sărutul îi spun:
-trebuie să ne întoarcem în New York.
- de ce?
- pentru că în trei zile e procesul.
- offfff ..... promite-mi că ne întoarcem înapoi aici cât de repede posibil.
- promit. Acum hai sa mâncăm și după să mergi acasă să faci bagajele, între timp eu caut bilete să ne întoarcem în seara asta.
- bine.
Mergem spre o terasă de pe plajă unde se servește și mâncare . Când intrăm îi văd pe idioți ăia trei așezați la o masă și singura masă liberă e cea de lângă ei. Era imposibil să nu fie un motiv să îmi strice ziua .
Sunt atât de nervoasă încât nu îmi dau seama că o strâng prea tare pe Rose de mână decât în momentul în care îmi spune ea.
- iubito ....doare...au au au
- ce te doare?
- mâna. Și îmi face semn spre mână ei care începe să se învinețească din cauza strânsori
- iartă-mă iubito nu mi-am dat seama.
Slăbesc strânsoarea și îi duc mâna la buzele mele și o sărut.
- mai bine am plecat de aici.
- Sofi te rog hai să nu ne stricam ziua din nimicuri. Mie îmi e foame și nu plec nicăieri până nu mănânc să fie clar.
- bine, bine.
Intrăm și ne așezăm la masă și tâmpiți își mută scaunele ca să se poată uită la noi. Fix de asta aveam nevoie să iau masa cu spectatori. Unul din ei rânjește ca prostul la mine și îi arăt degetul mijlociu și pleacă capul în jos spre farfurie.
După ce chelnerul ne-a adus cea ce am comandat am început să mâncăm dar mie îmi intră mâncarea cu coduri pentru că proști pământului tot comentează la adresa noastră . Daca ar comenta la adresa mea nu ar fi o problemă dar când îi aud ce comentarii are la adresa lui Rose înebunesc îmi vine să le pun masa în cap.
O văd pe Rose că începe și ea să se enerveze sau pot să spun că e nervoasă deabinelea că începe să respire cu dificultate. Se ridică în picioare și ia cuțitul de pe masă și îl duce la spate, încerc să o print de mână să nu facă vreo prostie dar nu reușesc.
Ajunge la ei la masă și cel care stă în fața ei începe să vorbească.
- ce faci aici păpușă? Ți-ai dat seama că ai nevoie de un bărbat adevărat nu de o p...ă?
- hai că vedem noi imediat cât de bărbat ești tu.
Ridică cuțitul și îl înfige în scaun între picioarele tipului ,el se sperie și când se dă pe spate cu scaunul se agață de față de masă și trage toată mâncarea pe ei.
- dacă unul din voi mai are tupeul o dată să mai spună ceva de iubita mea jur că toți trei o să rămâneți fără jucării. Acum fiți niste gentălmani și ne faceți cinste cu masa.
Toți trei dau afirmativ din cap dar nu au curajul sa mai scoată un cuvânt.
Rose se întoarce la masă cu un zâmbet triumfător pe față și jur că sunt foarte mândră că am o iubită care știe să îi pună pe alti la respect dar sincer nu mă așteptam să o văd făcând asta . Mă uit în jur și toată lumea o privește când își dă și ea seamă îi întreabă:
- voi la ce dracu vă uitați?
Toți se întorc la farfuriile lor fără să mai scoată un cuvânt și Rose e foarte mândră și plină de ea.