Sunt în Hawaii îmbrăcată toată în alb stau in fata barului unde lucrez e foarte multă liniște nu vad foarte multe persoane pe plaja dar în depărtare o zăresc pe Rose care și ea e îmbrăcată în alb și stă sub o arcadă formata din trandafirii negri. Încerc să plec de pe loc dar observ că picioarele îmi sunt acoperite cu nisip până la glezne.
Ce Dumnezeu se întâmplă ? Și de ce am starea asta ciudată?
Reușesc să îmi scot picioarele din nisip și pornesc spre Rose care îmi face semn din mâini să mă grăbesc să ajung la ea.
- Sofi însfârșit ai ajuns? Ce ai stat atât acolo?
E cu un zâmbet mare pe față și foarte fericită.
- iubito ce se întâmplă?
- hai nu îmi spune că ai uitat?
- ce sa uit?
- pe bune Sofi niciodată nu poți să ți minte nimic? Mai ales ziua asta importantă pentru noi?
- iubito iartă-mă dar jur că nu știu ce se întâmplă? Și de ce stai sub arcada asta de trandafirii negri?
- pe bune cum să uiți un așa mare eveniment?
- Rose încep să mă enervez ...spune o dată ce se întâmplă și nu mai o lungi.
- nu o lungesc doar că m-am supărat rău pe tine .
- de ce ? Ce am făcut?
- astăzi e ziua în care ne căsătorim....
- ce?
- ce ai auzit așa că nu mai fa atâtea figuri și iama de mână și spune da.
- dar nu te-am cerut ?
- nu te-am cerut eu aseară și ai spus da.
- iubito te-ai lovit la cap?
- Sofi pe bune că mă enervezi.
- și de ce ai ales trandafiri negri?
- nu i-am ales eu , nașul nostru ia ales.
- și cine e nașul? daca nu te superi că întreb.
- Roy.
- ce?
- ce pari așa mirată chiar tu l-ai ales.
- eu?
- da tu. Acum ai terminat cu întrebările?
- nu .
- bine atunci continuăm după ce ne căsătorim.
Tot încerc să îmi amintesc ce se întâmplă dar nu reușesc pe tot parcursul slujbei doar la asta mi-a stat capul ceva nu e în regulă aici.
Primesc un cot in coaste de la Rose care se uită urat la mine.
- ce?
- ascultat pe preot.
- domnișoară Sofia o luați în căsătorie pe domnișoara Rose?
- dddaaa!?
Și îmi întorc privirea către Rose care se uită încontinuuare urat la mine și vine și " Nașu" cu veregheta și jur că îmi vine să îi bag pe gât. Îi pun lui Rose veregheta pe deget și acum preotul o întreabă pe ea:
- domnișoară Rose o luați pe domnișoara Sofia de soție?
Se întoarce spre mine cu zâmbetul larg pe față și când să spună da o vad că explodează în fața mea.
Tresar speriată și privesc în toate părțile...ce dracu se întâmplă?
Sunt într-o cameră alba pe un pat cu cearciafuri albastre și vine un miros puternic de medicamente. Întorc capul și lângă pat doarme Sam.
- hei omule trezestete. Și îi dau una în umăr și sare speriat de pe scaun.
- ce ce?
- sunt la spital?
-dar.
- ce dracu să întâmplat?
- pai erați in depozit iar poliția a pus explozibil pe ușă să o deschidă și voi erați aproape de perete și în momentul când a explodat va aruncat pe podea.
V-am găsit inconștienți pe podea.
Îmi aduc aminte totul și îl întreb pe Sam:
- unde e Rose?
- pai pana acum două zile a fost aici în spital.
- pai și acum unde este?
- Sofia îmi pare rău să îți spun dar nu știu.
- dar e bine?
- nu știu să îți spun.
- ce dracu ai făcut cat am stat eu inconștientă?
- am stat langa tine.
- pe ea trebuia să o păzești nu pe mine.
- nu mi sa dat voie sa mă apropii de salonul ei. Tatăl ei a stat în permanență la ușa ei și nu a permis sa intre nimeni în afară de medici și asistente.
- ști cine e medicul ei?
- da.
Suntem întrerupți de un doctor care intra pe ușă și Sam spune :
- el este.
- domnișoară Sofia mâine va externăm se pare că v-ați recuperat complet.
- lăsat asta domnule doctor vreau să îmi spuneți ce se întâmplă cu domnișoara Rose Brown?
- nu am voie sa dau informații despre pacienți.
- sunt iubită ei nu cred că ar deranja-o dacă mi-ați spune.
- singurul care primește informați este tatăl ei care este rudă de gradul unu.
- dar ei doi nu se înțeleg.
- asta nu e problema mea. Îmi pare rău dar chiar nu va pot ajuta. O zi bună.
Iese din salon și eu rămân uitându-mă la ușa închisă. Trebuie să aflu unde e Rose.
- Sam......
- ce mai pui la cale Sofia?
- nu ești tu cel mai bun prieten al meu?
- lasă vrăjeala și spune ce îți mai trece prin cap.
Îi povestesc ce vreau să facem și îmi spune:
- în nici un caz Sofia nu fac asta.
- hai Sam nu fi așa un pămpălău. Trebuie doar sa ții de șase.
- ai înnebunit cum sa furam fisa medicala a lui Rose vrei sa facem pușcărie amândoi asta e caz penal.
- hai Sam că nu e mare lucru.
- da cinci ani de pușcărie e lucru puțin nu?
- hai nu fi fătălău daca sunt prinsă nu o să îți pronunț numele. Te rog Sam nu o faci pentru mine sau pentru ea făo pentru dragostea noastră.
Se uită la mine suspicios știind că îl șantajez emoțional dar până la urmă cedează.
- ok o să te ajut dar sa ști că e pentru ultima oară când iau parte la rahaturile tale.
- mulțumesc mult ....ești exact ca prietenul ăla gay care ajuta persoanele care se iubesc.
- dar eu nu sunt gay...hei chiar nu sunt.
- știu că nu ești până la proba contrarie. Acum spune-mi unde este biroul doctorului.
Îmi explică pe unde trebuie să o iau și ce să fac în cazul in care apare cineva și vrea să intre în birou.
Ajunsă acolo încep să caut după dosarul lui Rose dar nu îl găsesc în nici un sertar. Trag de un sertar de la birou dar este încuiat. Aici trebuie să fie.
Deschid sertarul și am avut dreptate iau dosarul în mână și încep să citesc. Nenorocitul dracu a dus-o la el acasă să nu am eu acces să ajung la ea dar o să mă lupt cu oricine e nevoie și o să o iau de acolo. Daca e taicasu nu are nici un drept asupra ei.