Stau întinsă în pat și mă tot gândesc la Rose parca aș fi hipnotizata, de când am văzut-o aproape dezbrăcată nu îmi pot lua gândul de la ea.
Până acum nu am mai fost cu o femeie dar am fost atrasa de femei fizic vorbind. Niciodată nu am crezut că o să fiu așa atrasa de o femeie și încă ce femeie parca ar fi o amazoană .
Nici cu bărbați nu am avut prea multe relații sunt doar două relații care pot fi luate în considerare restul au fost doar întâlniri care au fost eșecuri totale ,de aceea probabil mi-am dedicat timpul muncii mele și să ajung sa fiu cea mai buna.
Un ciocănit în ușa îmi întrerupe șirul gândurilor mă ridic din pat și îmi închei nasturi cămăși deschid ușa și o vad pe Rose îmbrăcată într-un halat de mătase cu un umăr gol și stau și mă holbez că idioata la ea până când își drege glasul și mă trezesc la realitate, doamne cat sunt de proastă.
- cu ce va pot ajuta domnișoară?
- nici când suntem singure în apartament nu o să îmi spui pe nume?
-nu.
- de ce?
- pentru că protocolul nu îmi permite.....
-îmi bag picioarele în protocolul tău și în regulile tale.
- ok. Cu ce spuneați că vreți să vă ajut?
- nu am spus cu ce încă.
Sta în tocul ușii într-o poziție defensivă și mă privește fix. Stam așa câteva clipe tot așteptând să spună ceva dar nimic, o vad puțin agitata ,privirea ei e haotică și are chef de cearta ce Dumnezeu se întâmplă cu ea?
Se întoarce să plece și o văd că începe să se clatine merg repede spre ea și o prind fix înainte să cadă pe măsuța de sticla unde s-ar fi putut rami grav.
Când o întorc cu fața spre mine îmi vine un miros greu de suportat, pentru că eu nu consum alcool și parca ea ar fi băut o cisternă.
O ridic în brațe și merg să o așez pe pat la ea în camera după aceea merg să îi fac o cafea tare sa se trezească din beție.
Merg la ea cu cafeaua și când intru pe ușă o aud că îmi spune să îi aduc repede coșul de la baie dar până mă întorc eu cu coșul ea deja vomitase și în pat și pe jos . Sa ridicat din pat cu tendința de a merge la baie dar din nou a început să se clatine așa că am prins-o și am dus-o la baie , cât timp eu i-am umplut cada cu apă să se spele ea a continuat să de-a la boboci.
Și vine momentul cel mai critic pentru mine sa o dezbrac și să o bag în cadă, cum dracu'sa fac eu asta când toată ziua am avut fantezie cu ea goala sub mine?
Mă duc spre ea o ridic de pe closet și o pun să se sprijine de perete cu spatele la mine în timp ce încep să o dezbrac încet de hainele murdare și jur că în momentul când i-am atins pielea fina mi s-au înmuiat picioarele.
Ea stătea de ceva timp în cada în timp ce eu stăteam pe marginea căzi și mă uitam într-un punct fix pe un dulap și eram pierdută în gânduri.. o aud vorbind.....
- îți este scârbă?
-poftim?
-îți este scârbă?
- de ce să îmi fie scârbă?! o întreb mirată.
-de mine?
- nu înțeleg la ce vă referiți?
-nu îmi mai răspunde la întrebare cu o altă întrebare și răspunde cu" da sau nu"
-nu...
- și atunci de ce nu te uiți la mine?
-pentru că nu vreau sa va simțiți inconfortabil.
- poate o să îmi placă....
- eu spun să nu depășim anumite limite ale conversației și mai bine merg să vă aduc cafeaua.
Mă ridic și merg să îi aduc cafeaua din camera.... nu vreau să depășim anumite limite așa că mai bine o evit.
După ce și-a băut cafeaua a reușit să se ridice și să se șteargă singura în timp ce eu mergeam în camera mea să mă așez înapoi în pat mă dezbrac de cămașă și rămân doar in bustiera îmi dau și pantaloni jos și îmi iau uni scurți în care mă simt confortabil și mă așez în pat.
După câteva minute aud un ciocănit la ușa....nu din nou....
Deschid ușa și acum ea este cea care stă și se holbează la mine în timp ce își mușcă buza inferioară. O las câteva clipe să se bucure de ce vede pentru că știu că arat bine și am un corp lucrat și la un moment dat încep să îmi dreg glasul și ea tresare speriată și începe să își frece ceafă rușinată.
-pot să dorm cu tine în seara asta?
Eu fac ochii mari la ea și atunci se grăbește să îmi explice...
-În camera mea e plin de voma și în living am spart o sticlă pe canapea și menajera vine mâine dimineață.
Doamne cum să dorm eu cu femeia asta în pat și să nu o ating?
-deci pot să dorm cu tine?
- da sigur cum sa nu.......m-am dus dracu'îmi spun eu în gând .
Se pune pe marginea patului și își dă halatul jos eu mă întorc imediat cu spatele să nu o văd și mă prefac că îmi caut ceva în pantaloni după ce o aud că se așează și se învelește îmi fac curaj și mă așez și eu în pat cu spatele la ea.
- noapte bună.
- noapte bună... îi spun și eu și mă gândesc că numai buna nu o să fie pentru mine.
După ceva timp în care încerc să adorm și nu reușesc mă întorc cu fața la ea și o privesc cum doarme.
E atât de frumoasă dar oare ce probleme o avea de consuma așa mult alcool? Mi-ar placea să știu poate aș reuși să o ajut cumva.
Dintr-o dată se întoarce cu spatele la mine și îmi ia mâna și o înfășoară în jurul abdomenului său încerc să o trag dar nu îmi dă voie o ține strâns și îmi spune.....
- stai liniștită că nu mușc doar că îmi e atât de dor să mă țină cineva în brațe.
Eu nu spun nimic și o trag mai mult spre mine efectiv o lipesc de mine doamne se simte așa de bine încât nu aș mai vrea sa ne ridicăm din acest pat.