8

203 10 5
                                    

Au trecut cele două săptămâni în care am fost în repaus și vânătaia mea aproape sa vindecat complet în tot acest timp nu am făcut altceva decât să îmi petrec timpul cu Rose efectiv am stat lipite una de cealaltă în permanență .
Ce pot să spun a fost minunat.
Da spun că a fost minunat pentru că în acest moment nu mai este....de ce nu mai este?.....pentru că eu m-am îndrăgostit ca proasta de ea și ea se pare că nu a dezvoltat sentimente pentru mine. Cel puțin asta mi-a dat de înțeles după discuția avută aseară....am văzut-o că era schimbata de două zile așa că aseară am întrebat-o :
-heiiiii...ce se întâmplă cu tine?
-nimic....de ce?
- păi de câteva zile te comporți ciudat...
- îmi pare rău...
- nu trebuie să îmi ceri scuze, vreau doar să îmi explici să pot să îți înțeleg comportamentul.
- nu putem să m-ai continuă...
-poftim?
- îmi pare rău....dar în lumea mea nu pot avea o relație cu o femeie...
-și de ce dracu nu mi-ai spus din prima seară? Mai lăsat să îmi fac speranțe ca proasta și acum tu ce faci îmi spui că nu se poate sa fim împreună.
-trebuie să înțelegi că relația asta ar putea să îmi distrugă cariera.
- nu zău.....și cu cariera și firma mea cum rămâne?
Tace și nu spune nimic asta mă scoate din sărite.
- când te-am respins prima dată de ce te-ai dat așa lovita dacă nu vroiai o relație cu mine? Adică faptul că eu sunt în stare să renunț la tot să fiu cu tine nu contează?
- te rog nu te supăra așa tare nu am crezut că asta o să te afecteze așa de tare.....
- de ce nu mi-ai spus de la început să nu sper la mai mult..... că o să fiu doar o aventură pentru tine.
-pentru că nu am vrut să te rănesc și m-am simțit datoare fața de tine că mi-ai salvat viața.
- adică tu vrei să îmi spui mie că pentru tine a fost doar o datorie morală față de mine și că nu ți-ai dorit să mă săruți ,nu ți-ai dorit să te culci cu mine, nu ți-ai dorit nimic din toate astea?
-poti spune și asta.......
- ce fel de om ești? Cum poți să gândești așa și cum poți să fii atât de josnică? Știi ceva.... las-o baltă nu vreau să ajung să te jignesc. Pentru că atunci aș cobora mai jos decât la nivelul la care ești tu. Din acest moment o să uit tot ce a fost între noi și o să te tratez la fel ca pe oricare client.....până la urmă așa ești la fel că oricare client al meu.

Și cam asta a fost discuția noastră. Și acum stau și mă uit la ea cum pozează foarte veselă ,cum se bucura de viață și discuta cu ceilalți din echipa ei și se simte bine în timp ce eu mă gândesc cât de idioată am fost să cred că ea s-ar uita la una că mine . Auzi tu la ea "datorie morală" da ce i-am spus eu cumva că dacă nu se culca cu mine nu îi mai salvez viața dată viitoare.. daca o să mai fie nevoie.
Pufnesc gândindu-mă la asta și îmi vine să îmi smulg parul din cap ....dar jur că din acest moment nu o să mai cedez sentimentelor indiferent cat de mult o să tânjesc după atingerea unei persoane nu o să mai cedez.
A terminat ședința foto și ne îndreptăm spre casă nu am scos nici un cuvânt nu am privit-o nici o secunda, când  a vorbit cu mine doar am aprobat din cap și atât. Mă doare jur că mă doare ca dracu'dar nu pot să mă înjosesc și să cerșesc iubire unei persoane care nu e capabilă să simtă asta.
Când mi-a spus că ce vorbește lumea despre ea nu e adevărat eu chiar am crezuto dar acum mi-a demonstrat că totul e adevărat și sunt dezamăgită . Nu sunt dezamăgită de ea sunt de mine de mine pentru că trebuia să respect termeni contractului, cum am făcut și până să o întâlnesc pe ea. Asta e cea mai importanta lege pentru noi să nu ne implicăm sentimental cu clienții și eu eram dispusă să renunț la slujba mea pentru ea ,chiar mă gândisem să găsesc pe cineva care să mă înlocuiască .
Ajungem în apartament și mă îndrept spre camera mea dar vocea ei mă oprește....
- cât mai ai de gând să te porți așa cu mine?
Eu nu îi răspund dar cred că din privirea mea își dă seama că în momentul ăla aș vrea să o fac să dispară.
- Sofi te rog vorbește cu mine nu suport sa te comporți așa cu mine.....
-asa cum? Din punctul meu de vedere mă comport exact cum trebuie.
- hai te rog nu fi așa cu mine mă doare..
Mă prinde de mână și sincer atingerea ei  îmi alina durerea dar îmi aduc aminte că fix ea mi-a pricinuit această durere ...îmi smulg mâna din strânsoarea ei și îi spun:
-și pe mine ma durut dar ție nu ți-a păsat ,de acum înainte pentru mine ești doar domnișoară Rose clienta mea și te rog frumos să respecți asta altfel sunt nevoita sa caut pe cineva care să mă înlocuiască.....   și de acum înainte singurele discuții dintre noi se bazează doar pe apărarea și deplasările tale.
- nu o să renunț așa ușor la tine....
Doamne femeia asta e nebună...
-deja ai renunțat în momentul în care ți-ai bătut joc de sufletul meu.
- indiferent ce spui tu eu nu renunț la relația noastră.
- care dracu'relație .... Ce vrei mai exact de la mine sa fiu curva ta de o noapte sau să fiu curva ta pe termen îndelungat și să îmi dai afecțiune cu porția.....noi doua prietene nu putem să fim niciodată dacă vroiai sa fim prietene nu trebuia să te culci cu mine și să îți fie clar că eu nu o să accept niciodată să fiu cârpă ta de șters pe jos.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum