40/final

174 13 11
                                    

Perspectiva lui Rose.

Însfârșit am revenit la normal. Recuperarea a fost foarte grea și dureroasa la început dar a meritat.
Sofi a fost langa mine la fiecare pas și vedeam pe fața ei că suferă o dată cu mine, dar sa fiu a naibii daca nu o iubesc și mai mult.
Astăzi este o zi foarte importanta pentru noi doar că Sofi încă nu știe.
De o săptămână ne-am întors înapoi în Hawaii pentru că aici e locul nostru, aici am putut să fim noi cu adevărat și să ne simțim cu adevărat acasă.
Cu bani pe care i-am avut strânși când lucram ca model am cumpărat un bar pe plajă pentru Sofi pentru că nu vreau să mai lucreze ca garda de corp ,nu aș suporta să o știu în pericol plus că ar sta departe de mine prea mult timp.
Am emoții mari și nu știu exacte cum să procedez. Dar clar un refuz nu o să accept. Toată săptămâna m-am purtat ciudat și Sofi a observat asta dar cu siguranță astăzi o să înțeleagă de ce.
- buna dimineața frumoas-o.
- hei iubire te-ai trezit?
-dupa cum se vede da dar tu ce ai de ești așa de agitată de dimineață?
- Sofi trebuie să discutăm.
- sa întâmplat ceva?
- nu vreau doar sa taci și să mă asculți.
-ok.
- ști că am trecut prin multe greutăți împreună și mai ști că te iubesc enorm......
- stai sper că nu te despărți de mine acum?
-esti idioată? De unde ai dedus tu asta?
-pai ești foarte serioasă și nu te uiți la mine îmi eviți privirea.
- nu mă despart de tine....taci și ascultă.
-bine o să tac.
- cum spuneam te iubesc foarte mult ești tot ce am mai sfânt pe acest pământ și decât să fiu departe de tine mai bine aș muri. Tu ești persoana care mi-a dat speranță mereu și orice obstacol pe care l-am avut tu ai fost acolo și mai ajutat sa îl trec. Mai învățat să iubesc , să respect,să fiu cea mai buna versiune a mea. Așa că vreau să continui să trăiesc langa tine până când moartea ne va despărți. Pentru mine totul a început când ai încasat un glonț în piept pentru mine, când te-am văzut întinsă jos respirând cu greu am realizat că te iubesc. De fapt te iubesc din prima clipa când te-am văzut dar nu am vrut să recunosc ,așa că mă întorc la momentul ăla mereu..... în ziua aia mi-ai salvat viața de două ori, prima dată când ai încasat glonțul și a doua oară când m-am aplecat langa tine când ai căzut jos ,dacă nu mă aplecăm al doilea glonț mă nimerea fix în cap.
După ce ți-ai revenit am făcut tot posibilul ca cele două gloanțe să ajungă în posesia mea și o să înțelegi imediat de ce.
Mă ridic și merg în baie iau cutiuță și mă întorc înapoi în cameră scot cele două vereghete din cutiuță și mă așez în genunchi lângă pat și o întreb:
- vrei să îți petreci viața alături de mine până la finalul existenței noastre?
O privesc așteptând răspunsul care nu mai vine și începe să îmi scadă entuziasmul pe care îl aveam mai devreme. Are o față foarte serioasă și o privire care mă îngheață. Oare am greșit cu ceva? Plec capul în jos și încep să plâng îmi retrag mână în care aveam vereghetele dar atunci ea mă prinde de mână și îmi ridică bărbia să o privesc.
- Rose tu ești viața și sufletul meu ,când nu ești lângă mine îmi e greu și să respir ,te iubesc mai presus decât viața mea .
- atunci de ce te-ai supărat?
- offf prostuțo nu m-am supărat m-am șocat. Sincer nu mă așteptam să faci asta , cum de ți-a trecut prin cap sa faci asta?
- acolo am știut că te iubesc și am vrut ca să nu uit niciodată că tu ți-ai da viața pentru mine. Și făcând aceste două vereghete din acele două gloanțe care ne-a marcat iubirea am simțit că o să fim legate și dincolo de moartea, care să fim sincere am fentat-o de câteva ori.
Deci vrei sa fi soția mea?
- da vreau și în viață și dincolo de moarte.
O iau în brațe și o sărut spunândui:
- să fi gata până la ora două când avem ceremonia și să nu te pună Sfântul să întârzie că jur că te las singura acolo și plec.
- ce? Așa de repede?
- da ai ceva în potriva?
- nu doar că vroiam să pregătim totul împreună....și cu ce mă îmbrac?
- costumul tău o să vina în doua ore. Acum scuză-mă trebuie să mă pregătesc ne vedem pe plajă.
O mai sărut o data și plec.

Perspectiva lui Sofi.

Privesc veregheta și nu pot să cred ce ia trecut prin cap să facă. Nu mă așteptam la asta în veci ,aproape că și uitasem de faza din parc dar se pare că ea vrea să ne amintim mereu unde și cum a început totul.
Doamne ce emoții am jur pe toți sfinții că am picioarele ca de gelatină. Costumul pentru ceremonie îmi vine ca turnat se vede că mă cunoaște bine până și accesorii-le se potrivesc perfect.
Ar trebui să plec că dacă întârzii o cred în stare să mă lase baltă.

Cu cât mă apropii mai tare de locul în care se ține ceremonia cu atât am mai multe emoții și cu cât sunt mai aproape mi se conturează în fața ochilor zeița pe care am cunoscut-o la început..... înaltă , frumoasă și cu rochia aia e mai sexi ca niciodată abia aștept să se termine ziua să fie a mea.
Ajung lângă ea și fără să spună nimic mă prinde de față și mă sărută apăsat.
- doamne Sofi cât ești de frumoasă.
- tu ești superbă.
- în 10 minute o să fi a mea pentru totdeauna și îți jur că orice s-ar întâmpla nu o să îți mai dau drumul niciodată.
După ce sa terminat ceremonia și Rose a spus un DA hotărât și apăsat că și cum ar fi spus " de acum nu mai ai scăpare"
am plecat , ne-am petrecut toată ziua împreună doar noi două în mijlocul mării pe un iaht să nu fim deranjate de absolut nimeni. Am discutat despre planuri de viitor și despre copii și am hotărât să facem doi copii împreună.

Și cam asta e povestea noastră cu ură și iubire,dragoste,respect, greutăți, situații limită. Am învins moartea și ne-am trăit iubirea și dincolo de moarte.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum