Kapitulli 4

1.6K 71 0
                                    

Nuk fjeten asnjeri pothuajse gjate gjithe nates. I zuri gjumi oret e para te mengjesit dhe u zgjuan sapo rrezet e para te Diellit u rane mbi sy. U pershendeten me nje "Miremengjes" te vaket dhe u bene gati per te zbritur poshte.
- Mund te shkosh te marresh disa nga rrobat e Ardenises nese do ose rri me ato seshte problem.
- Ar...Denisa ?!
- Po motra ime. E ke te dhoma ngjitur.
- Ne rregull po shkoj atehere.
Doli nga dhoma dhe trokiti te dera ngjitur.
- Miremengjesi - pershendeti lehte pasi vajza hapi deren.
- Miremengjesi! - foli ajo me nje buzeqeshje te lehte - Ti do jesh ummm,... E fejuara e Dionit?!
- Po. Doris.
- Gezohem kunate. Une jam Ardenisa. Mund te me therrasesh si te duash.
- Ok Den?!
- Ok ok shume ok. Cfare doje?
- Doja nje pale rroba sepse nuk mora nga shtepia.
- Ok cfare te duash. Dhe me vone dalim blejme dicka per ty.
- Umm.. Nuk eshte nevoja.
- Eshte eshte e di une ate pune.
- Ne rregull por do pyesim Dionin para.
- Pff ti pyete une jo iher. - tha duke rrotulluar syte.
- Gjithsesi. - u pergjigj duke qeshur.
.
Veshi nje fustan te zi ngjitur per trupi qe arrinte deri poshte gjurit dhe doli nga banjoja.
- Ehh lum un per kunaten time. Fiks si nuse per shpi me je bere. Prit te rregullojme pak floket dhe je fiks.
Floket i beri me onde dhe me insistimin e Ardenises vuri dhe pak make up qe e beri te dukej shume bukur.
- Aaa tani je e lire. Mund te shkosh. - tha duke qeshur.
- Uhh me nxorre shpirtin moj.
- Kush mi? Une?! Ruaju ndonje tjetri per kete pune. - foli duke nenkuptuar te vellane dhe e beri te skuqej pak.
- Emm..,
- Hihihi edhe e turpshme. O Zott ku qellove fiks si ne endrrat e mamit tim ti.
- Ti je e cmendur! Xp.. Nejse po iki un.
- Ik ik. Per 1 ore do dalim mos harro.
- Te le te qete ti po harrova?
- Normalisht se jo.
- E di prandaj nuk do harroj.
- Ja pse te du un ty.
U largua nga dhoma duke qeshur dhe u fut ne dhomen e tyre ne thonjeza.
Sapo hyri Dioni i hodhi nje shikim nga koka te kembet.
- Me fal Doriss ti je? - e pyeti me shaka.
- Dora vete. - iu pergjigj duke qeshur.
- Je bere shume e bukur. Ke me i marr djemte ne qafe.
E asaj kjo i tingelloi cuditshem. Thjesht nuk e kishte menduar kurre nje fejese te tille. Kjo deshmonte me se miri se asaj lidhjeje i mungonte vetem dicka. Fatkeqsisht ajo kryesorja: dashuria.
- Po po ia kam idene! Gjithsesi me vone do dal me Denin te blejme ca gjera..
- Opopop Doris cfare po ben? Mendoj se e diskutuam njehere mbreme kete muhabet. Ti ke jeten tende une timen. Nuk eshte nevoja te kerkosh leje as te japesh llogari.
- Thjesht mendova se do ishte mire ta dije.
- Gjithsesi ne rregull s'eshte se kam ndonje kundershtim. Thjesht ta thashe te jesh e lire.
- E kuptoj. Ne rregull. - i tha atij edhe pse ne te vertete nuk e kuptonte. Ishte pjese e nje lidhjeje pa lidhje (ok kjo ishte e cuditshme xp). Per ate nuk ishte problem qe ajo te dilte por a do ishte aq e thjeshte edhe per Dorisin ta shikonte Dionin si nje shok?!
Dhe a do ishte e lehte per Dionin te sillej si nje shok per te? Ne dukje ishte dicka aq e thjeshte por ne fakt gjithcka ishte aq e nderlikuar. Ato e dinin kete fakt. E ndjenin. Thjesht nuk dinin ta shprehnin dhe i largoheshin ketij fakti.

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now