Kapitulli 14

1.3K 63 4
                                    

Muajt ne vazhdim asgje nuk eci ashtu sic duhej. Dioni ishte kthyer ne nje robot qe vetem punonte dhe kthehej ne shtepi vone. Doriss  ishte  mbyllur ne vetvete dhe kishte hequr dore nga perpjekjet per ta normalizuar situaten. Qe nga momenti ku ai nuk linte asnje cast pa ia kujtuar se ato nuk ishin asgje. Jetonin si dy te huaj. Flenin ne dhoma te ndara. Madje kishte dite kur nuk shkembenin as edhe nje miremengjes. Po afronin festat e fundvitit dhe vetem gezim nuk shihje ne syte e askujt prej asaj familjeje. Familjen e saj Doris nuk e kishte takuar fare pas dasmes. Sidomos pas situatave me Dionin mllefi sa vinte dhe i shtohej.
Ishte vetem Deni e cila e kuptonte se gjithcka kishte ndryshuar, duke filluar qe me sjelljen e te vellait dhe gjendjen qe sa vinte e rendohej e Dorisit. Kishte rene nga mesimet , nuk buzeqeshte me , thjesht ngrihej dhe merrte fryme si robot.
Asgje nuk po kishte me kuptim.
Ishte e diel dhe Doriss nuk kishte dale fare nga dhoma e saj kur degjoi nje trokitje ne dere.
-Hyr - u pergjigj dhe Deni hapi deren.
- A mundem? - pyeti me miresjellje.
- Patjeter eja - i tha me nje buzeqeshje te vogel
- Mendova te bisedojme pak. Nese deshiron gjithmone por besoj se e ke te nevojshme.
- J..jo....jo nuk ka prob,,. - Nuk ka problem deshi te thonte po te mos ishte per lotet qe i pushtuan faqet e tjetra vetem e mori ne perqafim.
- Jam e lodhur o Den per Zotin. S'po mundem me. Kudo qe shkoj , cfare do qe bej si do qe sillem serisht jam e tepert. Pse duhet te jete gjithmone aq e veshtire per mua? Pse nuk mund te kem dhe une nje jete normale? Jam thjesht nje problem per te gjithe njerezit qe kam afer. Nese nuk do isha un prinderit nuk do e benin ate pakt te felliqur. Nese nuk do isha une Dioni nuk do ngelte i detyruar te martohej me mua por do krijonte familje me vajzen qe donte.
E tani ? Familja sme deshi,,, Ketu u bera shkak qe ai po degradon ne ate gjendje! Thjesht nuk dua me te vazhdoj. Nese vdes une ndoshta gjithcka do rregullohet. - foli duke nxjerre nga shpirti gjithe mllefin.
-Shhh pusho budallaqe mos fol ashtu. Asgje nuk rregullohet nese vdes. Asnjeri nuk ka pse te vdese.
Ti je bekim dritez. Nese nuk do ishe ti vellai do mashtrohej edhe me shume nga ajo mashtruesja dhe do thyhej edhe me keq. Mos e lendo veten me ato mendime.
Dhe mos u dorezo. Ti je e forte dhe gjithcka do te rregullohet. Te premtoj qe do jem gjithmone ketu per ty. Tani cohu se do bejme bakllaven - i tha duke qeshur dhe Doris buzeqeshi pak mes lotesh.
- Sa te laj pak fytyren dhe erdha! - tha para se te futej ne banje.
Lau fytyren dhe u pa pasqyre. Sforcoi nje buzeqeshje dhe vuri doren ne kraharor duke i lejuar vetes te ndjente rrahjet e zemres.
-Do kaloje! - tha pa ze - Gjithcka do rregullohet!

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now