Kapitulli 32

1.1K 51 3
                                    

Dolen nga lokali dhe iu drejtuan makines se Heljosit.
- Ku po shkojme ? - e pyeti Deni.
- Eja eja. - tha ai dhe hipen ne makine- per sot fike telefonin je e padisponueshme.
- Ne rregull ashtu qofte - tha ajo duke buzeqeshur.
Pas pak minutash u gjenden para nje shtepie te bukur dy kateshe. Me nje kopesht te madh plot me lule.
- Wow sa super, ku jemi?
- Ne shtepine time.
- Cfaree?
- Eja eja mos mendo keq - i tha duke qeshur.
- I rane deres dhe priten sa ajo u hap dhe doli Doriss e cila u habit kur pa Denin aty dhe ngeli e hutuar ne dere.
- D..,den
- H kunata ime e preferuar nuk do me perqafosh
Sapo Deni tha ato fjale Doriss e perqafoi fort.
- Sikur ke kunate tjeter qe te jem un e preferuara. - i tha duke buzeqeshur
- Edhe tani e keni mendjen per te bere shaka - foli Heljosi duke i rene kokes lehte me dore
-Know you can get lost and leave us alone - iu pergjigj Deni duke qeshur.
- Mos moj po me perze ne shtepine time a? Skeni faj ju jo..fajin e kam une qe bej dy te cmendura bashke.
Sa te bej dush dhe do dal.
- Sa me shpejt t'lutem - i tha Doriss duke i nxjerre gjuhen
- Doriss mire kjo po edhe ti ?
- Ec ec mos me bej si i lenduar.
Pasi Heljosi u largua u ulen te dyja ne sallon dhe po bisedonin.
- Pa h c'behet andej?
- Mos e pyet fare Doriss. Qe kur ke ikur ti asgje nuk eshte me ne rregull. Ajo neperka duket se ka kontrollin e gjithckaje. Dionin qe kur ke ikur ti e kam pare a nuk e kam pare dy here.
Nuk vjen ne shtepi ose vjen vone dhe iken heret.
Dhimbja e babait eshte ende e pranishme. Me pak fjale asgje nuk eshte ne rregull. Nga ti? -pyeti me gjysme buzeqeshje.
-Un ja . Jam zhvendosur me Heljosin. Po mendoj te filloj nje pune. Asgje interesante.
- Nuk mendon fare te kthehesh dhe njehere sic ishim?
- Ishte gabim qe nga fillimi Den. Nejse mua me mori uria si thua te gatuajme dicka?
-Ne rregull por me duhen nje pale rroba se s'dua ti bej pis.
- Ne kat te dyte dhoma e pare djathtas. Hap raftin merr ca te dush.
- Je me e mira - i tha duke ngjitur shkallet. Qendroi te shkalla e fundit dhe po mendohej nga cila ane i takonte e djathta.
-Tru idiot nuk e fiksove kurre. - tha me vete dhe hapi njeren nga dyert.
Sapo hapi deren pa Heljosin te dilte nga dushi dhe u perhumb duke e pare.
- Dhe sa do rrish duke me pare si maniake? - tha ai duke qeshur e ajo qeshi pak si e zene ne qark.
- Me fal me fal dola. - tha shpejt dhe u fut ne dhomen tjt. Pa perreth dhe vuri re se ajo nuk dukej fare si dhome per vajza e gjithsesi iu drejtuar raftit.
Pas disa sekondash degjoi deren te hapej dhe brenda u fut Heljosi.
- Yyy kaq shume te pelqeu pamja sa me erdhe dhe ne dhome - i tha duke ngritur njeren vetull.
- Idiot sa dhoma ke ti ne kete shtepi se nuk e marr vesht?
- Kjo eshte dhoma ime.
- Po ajo tjetra ?
- Praktikisht e Dorissit.
- E ca kerkoje ti aty?
- Spunon dushi i dhomes time por pse po te jap llogari ty per shtepine time njehere?  Ne fakt ti ca kerkon qe vjen rrotull neper shtepi.
- Me mori malli per ty. - shtremberoi fytyren - po kerkoj dhomen e Dorissin o i manget.
- Mire pse s'dole tani qe e mesove. Pranoje qe po te pelqen pamja .
- Edhe te mba me muhabet dhe mi le fajet mua. Une po dal ti afrohu para pasqyres dhe admiro veten meqe te pelqen aq shume. - i tha me ironi dhe doli jasht. U fut dhe njehere ne dhomen e Dorissit, u mbeshtet ne dere dhe mori fryme thelle.
- Qetsohu Ardenis! - i tha vetes e nga ana tjeter Heljosi ende nuk e kishte hequr buzeqeshjen nga fytyra:
-Do na marresh n'qafe vajza trime! - tha me ze te ulet.

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now