Kapitulli 9

1.4K 58 2
                                    

Mbylli telefonin me Dionin dhe zhyti koken ne jastek duke u munduar te harronte gjithcka megjithese ishte thjesht e pamundur.
Dhe nga gjithcka qe i kishte ndodhur sot buzeqeshi vetem kur kujtoi Heljosin. E donte shume ate njeri, e kishte marre malli pafund dhe e vetmja gje per te cilen kishte nevoje tani ishte te degjonte zerin e tij. Ndoshta zeri i te vellait do e ngrohte sadopak zemren e saj. Nuk e mendoi 2 here dhe e mori ne telefon me kamer. Donte ta shikonte dhe ta ndjente sa me afer.
Nuk vonoi shume dhe e ai e hapi telefonin. Nuk kishte ndryshuar fare edhe pse kishte 2 vite qe nuk ishin takuar.
- Pa shiko pa shiko kush qenka kujtuar per vellain.
- Vellacko.
- Dritezza ime si t'kam?!
- Mire ja si gjithmone. Ti si je?
- Mire edhe une. Po mo ca ka ndonje te re andej?
- A,.. Asgje. Qetesi si perher.
- Nuk e di pse sme dukesh shume mire? Ka dicka qe duhet ta di?
- Jo jo ska asgje. Vetem doja te te degjoja zerin. Heljoss...
- Po shpirt,,
- Ti e di se te dua shume apo jo.
- Epo une e thashe se ti e ke dicka. E di se me do dhe te dua shume por me thuaj kush ma ka merzit motren mua?
- Po askush m askush. Vetem se me ka marre malli.
- Edhe mua me ka marre malli shume per ju. Ndonjehere them te marr avionin e radhes dhe te vij t'ju takoj por ja qe gjerat nuk jane aq te lehta. S'luhet me jeten dhe te ardhmen.
- Mos u merzit. Mjafton te jesh mire.
Dhe fli tani se ke pune neser. Te perqafoj.
- Mir dritezz. Gjume te embel.
Pasi foli me Heljosin nje buzeqeshje e embel iu stampua ne fytyre. Ishte e cuditshme se si zeri i tij arrinte ta qetesonte qenien e saj.
E nesermja erdhi shpejt dhe kishte mbetur vetem nje dite.
Nje dite nga marrezia me e madhe e jetes se tyre. Marrezi qe do i shkaterronte te dy ose do i conte drejt nje jete me te mire. Po provonte fustanet dhe me kembenguljen e madhe te Denit zgjodhi nje fustan pak te ekzagjeruar por qe i shkonte shume

 Po provonte fustanet dhe me kembenguljen e madhe te Denit zgjodhi nje fustan pak te ekzagjeruar por qe i shkonte shume

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pasi vendosen per fustanin u ulen ne nje kafe per te biseduar.
- Atehere do fillosh ti apo une? - e pyeti Dionin
- Po filloj une. Atehere Den ti e di si kane rrjedhur ngjarjet qe une dhe Doriss jemi ketu sot. Ndaj para se te fillosh te besh ndonje ngaterrese eshte mire ti dish ca gjera qe tani.
- Cfare?! - pyeti duke mos kuptuar asgje.
- Den, kjo nuk do jete nje martese e vertete. Eshte thjesht nje marreveshje. Secili nga ne do kete jeten e tij. Deri sa te zgjidhen gjerat do qendrojme te martuar pastaj ne momentin qe trashigimia me kalon mua martesa nuk do kete me vlere.
- Po talleni me mua besoj sepse kjo nuk ka fare kuptim.
- Asgje mes nesh nuk ka kuptim Den. -foli Doris kesaj radhe.
- Cfare do te thuash?
- Po ta shpjegoj ne menyren tone. Nese Dioni dhe prinderit do te te detyronin te martoheshe me dike qe nuk e njeh dhe mbi te gjitha brenda nje afati kaq te shkurter kohor. Pa me thuaj si do reagoje? Cfare do beje?? Si do e gjeje kuptimin e gjithckaje po te ishe ne situaten time?
- Une ... Une nuk e di... Thjesht nuk arrij dot ta perceptoj.
- Shiko pak Den. Une isha me fat qe te pakten merremi vesh me njeri-tjetrin. Eshte e thjesht. Do jemi shoke te ngushte. Me nje ndryshim te vogel qe do jetojme ne te njejten shtepi. Kjo eshte e gjitha.
- Ne rregull ju e dini. - tha e tronditur nderkohe qe Dioni nxorri letrat mbi tavoline.
- Marreveshja apo jo?!
- Ehe. Lexoje para dhe pastaj firmose.
- S'ka nevoje. Me thuaj ku duhet te firmos.
- Ketu. - i tregoi ajo dhe e firmosi ate leter qe ne njefare menyre mbante mbi te jeten e saj.

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now