Kapitulli 18

1.4K 62 3
                                    

Ende nuk e kishte leshuar nga perqafimi por nderkohe filloi te fliste.
- Pse erdhe Dion? Erdhe te me tregosh edhe njehere sa pak vlere kam si njeri? Faleminderit - tha duke u larguar - E di fare mire! Sjam asgje ne syte e tu as ne syte e askujt. As nuk do jem ndonjehere. I bej hije tokes kot dhe thjesht pakesoj oksigjenin. Jam problem i gjithkujt q me ka afer. Mjaft me te lutem. E di permendesh kete refren. Mjaft , mjaft , mjaft, mja - filloi te bertiste e ti gjuante me grushta ne kraharor. E ai i kapi dy duart dhe e perqafoi serisht.
-Mos... Mos me perqafo nese do ikesh serish Dion. Nuk duroj dot me. Jam lodhur te betohem. Nese nuk do qendrosh mos me perqafo. Nuk dua qe neser te mendoj se ka qene thjesht nje enderr. Nuk duaaa.
- Shhhh, mos qaj me te lutem. Me fal. I gjithe faji eshte i imi. Une jam fajtor per cdo lot. Jam une ai qe duhet te te lutem te qendrosh pas gjithe atyre fjaleve qe te kam thene. Ti nuk e meriton kete. Ti nuk je problem. Ti je shume ne syte e te gjitheve. Mjaft e fajsove veten dhe mos ki frike. Tani e mbrapa nuk do iki. Tani jemi bashke dhe s'eshte askush ne bote qe do mund te te beje te qaje.
Tani do buzeqeshim - i tha duke i fshire lotet- mami im thot nese e nis vitin tu qajt kalon viti ashtu. Keshtu qe mos tna kaloj viti tu qajt. Jepi tash cohu.
- Me premton se sdo ikesh ? - tha duke e pare ngultaz ne sy.
- Te premtoj. - i tha duke e pare ne te njejten menyre. Dhe pastaj heshtje.
E vetmja gje qe degjohej ishin vetem dy zemra qe rrihnin cuditshem. Te humbur ne ate shikim e para u terhoq Doris. Beri te ngrihej nga shtrati por ishte Dioni ai qe i kapi doren dhe e ktheu dhe njehere aty ku ishte ose... Pak me afer. I ndanin vetem pak centimetra....
-Nese do ikesh serish mos e bej kete - foli lehte Doriss por aq afer sa ishin fryma e saj perkedheli lehte buzet e tij... Nuk foli , nuk premtoi me, thjesht u zgjat dhe e puthi per te dyten here ama tashme edhe ne vetedijen e saj qe ndoshta kishte e enderruar prej kohesh kete moment!
.
.
.
S'kam me frymezim... Vetem per moonchild-01 e kam shkrujt ket copez.

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now