Pas 2 ditesh
"Dasma e Vitit"
"Martohet djali i biznesmenit me te madh ne vend"
" Endrra e te gjitha vajzave martohet me nje femer qe askush nuk e njihte"
Keto ishij titujt e pare te cdo gazete qe lexoje nje dite pas marteses se tyre.
Tashme qe marrezia kishte ndodhur gjerat kishin ndryshuar.
Doriss ishte zhvendosur ne shtepine e Dionit dhe tashme do jetonin nen te njejten cati. Gjate dites tashme ishin te detyruar te ishin ai cifti i dashuruar e gjate nates ishin thjesht shoke. Vetem pale te nje marreveshje pa kuptim.
Ditet ne vazhdim qene te lodhshme. Me njerez , pritje dhe festa pa fund. Por pastaj gjithcka do merrte monotonine e perditshmerise.
Doris dhe Ardenisa filluan shkollen dhe kishin krijuar nje lidhje te forte mes tyre. Te gjithe i mendonin si motra.
Po qendronin ne nje lokal aty afer universitetit dhe ishte Deni ajo qe filloi ta ngacmonte.
- O Dor shifi shifi cik ato perballe.
- Eee ca kan ato?
- Si ca kan moj? A nuk i ke syte ne balle?
- Hahahaha po mir qenkan te bukur. Po vrl sme duhen gje.
Deni e pa mosbesuese por nuk i foli me.
Nderkohe lajmi per martesen e tyre kishte arritur dhe te dikush tjeter.
Zhurma acaruese e telefonit theu heshtjen ne te cilen Dioni po qendronte.
Iu drodh zemra kur lexoi emrin mbi ekran. Menjehere e kuptoi arsyen e asaj telefonate.
- Nes... - u pergjigj me gjysme zeri.
-Nesilda dhe po te pres. - foli ajo duke u munduar te dukej e forte dhe mbylli telefonin.
Shau nen ze dhe u nis menjehere drejt vendit te tyre.
Arriti per 10 minuta dhe trokiti ne dere. Para u shfaq ajo. Dashuria e tij e pare. Femra e vetme qe kishte dashur ne jete. Motivi i cdo dite te tij. Nesi i tij. Por qe tashme nuk mbante ne fytyre ate buzeqeshjen marramendese. Nje hije zemerimi dhe trishtimi kishte zene vend ne fytyren e saj.
Ne dore mbante gazeten te cilen ia dha Dionit.
- Cfare eshte kjo Dion?
Heshtje....
-Dion ... Eshte e vertete? - foli dhe lotet qe po mundohej te mos i nxirrte ndrriten syte e saj.
Ai vetem heshti dhe uli koken.
-Dionnnn... Pse hesht? Dionnn me thuaj se e kam lexuar gabim... Dionnn ... Me thuaj qe eshte mashtrim Diooooonnn... Te lutem me thuaj se eshte genjeshter mos hesht e marrte mira mos heshhtt! - Bertiti me lotet q i rridhnin faqeve.
Ai ngriti koken dhe dhimbja i lexohej lehte ne syte e skuqur.
- Me fal Nesss, isha i detyruar por te premtoj se do mbaroje shume shpejt.
- Hahahahahah njelloj sic me premtove se do isha femra e fundit ne jeten tende? Apo ashtu sic me premtove per nje dasme qe tjetres ia bere realitet? Apo mos valle ashtu sic me premtove se do jesh vetem i imi dhe un vetem e jotja? Keshtu premton ti Dion ? Keto jane premtimet e tua??
Ka marre fund gjithcka. Diten qe ti vure ne dore unazen e tjetres gjithcka ka marre fund.
-Joo te lutem ... Me ler te shpjegohem. Nese nuk do pranoja asnje pjese e trashegimise nuk do me kalonte mua.
- Bravo atehere. Sinqerisht bravo. Shite dashurine per para. Te lumte. Tani e mbrapa mos me kerko me. Une nuk jam opsion Dion. Neser do iki jashte vendit do vazhdoj jeten time. Ashtu bej dhe ti. Kujdesu per veten dhe per ate qe ke ne krahe. Nga ky moment e me vone je i vdekur per mua.
- Nes mos na e bej kete ne.
- Ne?? S'ka me nje ne. Dhe nuk e bera une. Kete na e bere ti. Lamtumire Dion. - tha dhe i mbylli deren ne fytyre.
Pra aq kishte qene. Nje rreke me lot. Nje lamtumire. Dhe plot copeza zemrash te thyera. Ishte fundi i tyre,.. Fund qe do thyente edhe me shume zemra 💔
YOU ARE READING
Jo Thjesht Nje Marreveshje
RomanceNje martese e planifikuar qe lidh dy te rinj dhe ndryshon 2 jete... Per te mire apo per te keq kjo mbetet per tu pare! . ▪Completed . .. ... All Rights Reserved ©