Kapitulli 11

1.3K 57 4
                                    

Filloi te erresohej e ai qendronte ende para deres se saj.
Nga ajo asnje reagim me tej. Kur e pa se nuk kishte me shprese u ngrit duke zvarritur kembet dhe perfundoi ne lokalin me te afert.
- Me te forten - i tha kamarierit e per kete te fundit nuk ishte e veshtir ta kuptonte gjendjen e Dionit. Se nuk ishte aq i pari e as i fundit Dioni qe kerkonte shpetim te alkooli per dhimbjen e dashurise.
Ia ofroi ate qe kerkoi dhe jo nje por deri sa humbi numerimin e tyre dhe Dioni filloi te fliste percart.
- Ikuuu! Iku! E vrava ! E bera une! E vrava une dashurine tone. Ajjj. Po m'dhemb ketu! (Vuri doren ne zemer)
O shoku ti se di por ajo kishte buzeqeshjen me te bukur ne bote. Vetem 1 here buzeqeshi dhe ma mori zemren. Pastaj luftova shume ta kisha timen. Se ajo nuk me donte jo. Nuk pranonte te binte ne dashuri aq lehte ajo. 382 dite me jane dashur ta bind.
I kam numeruar.
E tashme po une shkatrrova gjithcka. Por isha i detyruar te betohem. Doja te siguroja nje jete me te mire per te. Sepse ajo meriton shume. Me shume se dike si une. Por i gjithe faji eshte i asaj. Te urrej Doriss. E sapo permendi emrin e kesaj te fundit iu erren syte. Ktheu goten e fundit mbi tavoline dhe kamarieri e njoftoi se do e mbyllnin lokalin. Jashte ishte erresuar dhe kishte kaluar mesnata.
Hipi ne makine ashtu i dehur dhe arriti ne shtepi.
Duke iu marre kembet arriti ne dhomen e tij ku Doris po e priste ende zgjuar e shqetesuar per te.
Sapo e pa ne dere u cua dhe filloi te fliste:
- Ku ishe? Mos ke pire gje? C'eshte kjo gjendje? E ai vetem e shtyu e perplasi ne dere. Nga koka filloi ti rridhte pak gjak.
- Mos me prekkk. Eshte i gjithe faji jot. I gjithe faji jot. Ca te duhet ty ku isha?
Mos je gje motra ose gruaja ime? Je asgje, nje hic. Dhe kshu do mbetesh gjithmone ne syte e mi. Ti je shkaku qe me shkatrroi jeten. Shkatrrove gjithckaa. Ajo iku per fajin tend. - Tha dhe lotet filluan ti rridhnin serish por zemerimi ishte shume i madh. E mori Dorissin per krahu dhe e nxorri jashte deres.
-S'dua as te te shikoj - tha dhe ia perplasi deren ne fytyre.
Ajo kishte mbetur e tronditur nga gjithe kjo. Ne fytyre i ishte krijuar nje vije e gjate gjaku gjysma e se ciles filloi te fshihej nga lotet qe po i rridhnin pa ndalur. S'dinte cte bente e si te vepronte. U ul ne toke dhe priti deri sa u sigurua se tashme ai ishte ne gjume. Hapi deren duke iu dridhur duart dhe e pa teksa flinte qete ne krevat.
- Ti,,, si u bere keshtu ? - peshperiti e lenduar.

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now