Kapitulli 33

1.3K 57 3
                                    

Pasi Heljosi u largua ato te dyja qendruan se bashku gjate gjithe dites.
Gatuan, hengren, pane filma, biseduan dhe u argetuan pa fund.
Ama dicka qe Denin po e vriste ishte anashkalimi i Dorissit sa here te permendej Dioni.
- O Doriss a te te pyes dicka?
- Po?
- Sa here te kam pyetur per sot me je shmangur. Mos ndoshta nuk ke me ndjenja per Dionin ti?
- Ahh sikur te ishte aq e lehte Den. Me beso do zgjidhja te mos ndjeja me per te por ja qe s'eshte e marrte dreqi nuk eshte.
Sado mundohem ta harroj aq me shume e dua.
Eshte dicka e tille si edhe nese nuk e mendoj gjate gjithe dites, naten me shfaqet ne enderr.
Pikerisht sikur dashuria.
Sado mundohesh nuk e kontrollon dot.
As un as ai nuk deshem te binim ne dashuri me personat e gabuar por ja qe nuk ishte ne doren.
E fryt i dashurise se gabuar te tij eshte nje femije qe po ndalon dashurine time te gabuar per te.
E sado ta dua un Dionin, sa do malli te me vrase, Doriss nuk behet dot njerka qe prish familjet.
- E di cfare Doriss?! Ti e di shume mire qe te dua shume ama kur je gabim je.
Fillimisht dashuria jote eshte me se e duhura.
E dyta edhe pse ti nuk do ta pranosh e kupton se sa ja ndjen Dionit per Nesilden.
E treta me beso as vete e ema e femijes nuk e di se me ke e ka ate pafajsi qe mban ne bark.
Dhe e fundit fare, po ta mendosh tamam nuk je ti ajo qe po prish lumturine e nje familjeje.
Ose e di cfare je pikerisht ti por jo ne menyren qe mendon ti.
Ti je ajo qe po prish ate harmoni jetedhenese me keto mure qe po ngre mes teje dhe vellait tim. Ti po ben pikerisht ate qe druhesh te mos besh.
Po shkatrron ne miliarda copeza lumturine e Dionit. Nese nuk e kuptuar ende ti po ndan nje familje qe praktikisht i bie te jete familja jote.
Sepse per Dionin , familja ka vetem nje emer, dhe ai eshte Doriss.
Gjithsesi eshte jeta juaj dhe vendimet tuaja. Une po largohem sepse u be vone.
- Nuk e di sinqerisht Den.
Nejse faleminderit nga ti. Po sikur te rrije sonte?
- Jo sonte jo. Eshte erresuar dhe do jene bere merak se nuk kam lene adrese. - tha Deni duke buzeqeshur lehte.
- Ne rregull zemra! Ja tani te marr Heljosin te shoqeron ai.
- Mir do beje !

Tashme ishin ne makine dhe Heljosi foli i pari:
- A e shuat mallin mj?
- Sinqerisht faleminderit ! Me kishte munguar shume.
E ai vetem qeshi. Para se te ndaheshin Heljosi i kujtoi dhe njehere te kishte kujdes me provezat e analizave.
Fati i asaj familjeje varej nga ajo!

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now