U regjistruan ne universitet te dyja per mjekesi te pergjithshme sepse donin te ishin bashke dhe meqe kishin mundesi e shfrytezuan pa u menduar shume pasi mjekesia ishte nje nga qellimet edhe te Ardenises.
Pasi dolen nga zyrat perkatese vendosen ta kalonin diten se bashku. Fillimisht hengren mengjes dhe pastaj vendosen te shkonin ne kinema. Zgjodhen nje film horror por perfunduan jashte kinemase pa arritur ende mesi i filmit sepse vajzat bertiten qe ne skenat e para te frikshme.
- Jeni shume kalamaj pz. - iu foli Dioni sapo dolen jashte.
- Po pra po. Ishte ideja jote per film horror s'ishte e jona.
- Nga ta dija une se do linit nam pa filluar ende filmi.
- Ha ha ha shume komike. Por ishte shume i frikshem. - u pergjigj Deni duke u ankuar.
- Pse vetem ju bertitet? Nga 300 njerez ne salle vetem juve ju duk aq i frikshem?
- Na fal se perserisim me! - foli Doris me ne fund.
- S'do shoh me filma horror me ju un s'do keni mundesi ta perserisni gjithsesi. Ku do shkojme tani?
- S'e di.
- Kam une nje ide por s'e di sa do iu pelqeje. - tha Doris dhe te dy po e shikonin.
- Atehere eshte dicka qe une e bej shpesh. Kur kam kohe te lire bej pazar dhe i dergoj te femijet e jetimores. Pastaj luaj pak me to sa per ti lumturuar sado pak. Te pakten une gezohem duke i pare tani per ju nuk e di si ju duket si ide.
- Super - u pergjigjen te dy njekohesisht.
- Atehere ikim.
Fillimisht shkuan dhe moren gjithe ato rroba dhe ushqime per femije dhe pastaj iu drejtuan jetimores. Nje ndertese e ftohte plot me femije te embel qe fati nuk eshte treguar shume i mire me to.
Folen me rojen dhe me drejtoreshen e institucionit dhe u futen brenda.
Sapo femijet pane Dorissin vrapuan drejt saj dhe e perqafuan.
- Doissssssssss - bertiten te gjithe,
- Arushat e Dorissit ju. Sa me kishte marre malli.
- Ele neve na mori malli.
- Keni bere gabime?!
- Joo - u pergjigjen ne kor.
- O Doriss po genjejne Tea ve Ildi jane zene.
- Pa hajdeni ketu te dy. - iu foli pak rrepte. Dhe ja ku dolen para saj 1 vajze e vogel bjonde dhe me syte blu dhe djali qe mund te ishte 1 ose 2 vite me i madh se ajo.
- Po pse jeni zene ju te dy?
- Ai me theret nuse. - u pergjigj Tea dhe Dioni me Denin filluan te qeshnin.
- Po ti pse i therret nuse vajzes ore?
- Po se eshte nusja ime pra. Kur te ritem ve pak do martohem me te.
- Jo une do martohem me Dionisin.
- Jo dhe pike. Harroje Dionisin.
- Po po pra. E di vet una.
- Po une te dua ty. - tha Ildi dhe filloi te qante.
- Por ti vetem me bertet. - tha Tea dhe filloi te qante dhe ajo. Nderkohe qe Dioni dhe Deni po qeshnin me shpirt.
- Mos qeshni ju po gjeni nje zgjidhje.
- Ma ler mua Ildin - tha Dioni dhe e mori vogelushin ne nje cep te oborrit.
- Pse qan shoku? A qajne burrat?
- Po ajo tha se do martohet me Dionisin pra.
- Vetem neqoftese ti i bertet. Pse i bertet ti asaj?
- Po ajo nuk rri fare me mua. Prandaj.
- Me shiko pak mua. Nese iu bertet vajzave ato nuk te duan me. Ne e dime se cunat jane me te fortet ne bote por ti e di sa delikate jane vajzat.
- Ca do te thote delikate?
- Po ja pershembull kur ti i bertet ajo qan dhe nuk martohet me ty.
- Po nese nuk bertas me a do martohet me mua?
- Nese sillesh mire me te ajo do te te kete shume shok dhe pastaj keto gjera mendoji kur te rritesh se tani jeni te vegjel.
- Po ti qe je i madh a do martohesh me Dorissin ? Ajo eshte shume e mire! Nuk bertet dhe sillet mire. A e do ti ate?
- Po do martohem me Dorisin.
- Yeyyy. Po ajo a te do ty?
- Me ka shume shok. Po na le ne tani. Me thuaj a do sillesh mire me Tean?
- Po !
- Ma premton?!
- Ta premtoj.
- Tani merri ca lule aty dhe kerkoji falje.
- Por a do me fale?
- Nese e kerkon me gjithe zemer po.
- Mire. - tha dhe mblodhi lulet.
Hyne brenda dhe Ildi iu drejtua Teas me koken ulur.
- Tea a do me falesh qe te kam bertitur? - tha me ze te ulet dhe Tea qe kishte biseduar me Denin dhe Dorissin i pranoi lulet dhe e fali.
- Mire a do martohesh me mua dhe jo me Dionisin tani? - foli i entuziasmuar.
- Ilddd- thirri Dioni.
- Ok ok me fal a do te jesh shoqja ime.
- Mire por edhe ti sdo bertasesh me.
- Te premtoj - tha ai dhe u perqafuan.
YOU ARE READING
Jo Thjesht Nje Marreveshje
RomanceNje martese e planifikuar qe lidh dy te rinj dhe ndryshon 2 jete... Per te mire apo per te keq kjo mbetet per tu pare! . ▪Completed . .. ... All Rights Reserved ©