Kapitulli 30

1.2K 56 4
                                    

Ndalen aty te parku i lojerave dhe lotet u rridhnin ende faqeve si femije. U ulen rreze pemes qe permendi Doriss me pare dhe filluan te kujtonin copeza nga femijeria e tyre.
Pasi biseduan pak Doriss shprehu dhe ate qe po i rendonte ne zemer.
- E di Heljos?! Kisha menduar te sillja femijet e mi ne kete vend. Femijet qe ai do i sjelle me tjetren. - tha dhe uli koken.
- E do? - pyeti shkurt ai.
- Me shume se gjithcka.
- Po ai?
- Ai thote se po, ama une e di se nuk eshte e lehte te harrosh nje dashuri ndaj ndoshta e ka ende nje mundsi te vogel qe te kthehet me Nesin sic kane qene me pare.
- Por nese ti e do pse u dorzove aq lehte Dor? Pse nuk luftove per te?
- Ishte lufte e humbur Hel gjithsesi. Ajo mban ne bark femijen e tij. Nuk luhet me te ardhmen e nje femije te pafajshem ndaj zgjodha te largohem. Nuk desha qe nje tjeter qenie te rritej si une e ndoshta me keq per fajin tim.
Ndoshta... Aq ishte e shkruar.
- Asnjehere nuk e dime cfare ka shkruar Zoti Dor, ndoshta ai nuk ishte fundi juaj. Nese vertete eshte dashuri nuk ka asgje ne bote qe e ndal.
Por edhe une nuk mund te lejoja qe ti te qendroje aty nderkohe qe bo behej gjithe ajo rremuje.
Le te qetesohet gjendja dhe pastaj shikojme.
- Thjesht te du shum! - tha duke e pare te vellain ne sy.
- Edhe un picirruke! Eja tani se do behemi vone!
- Heljos prit! Mua me dergo ne hotel pasi nuk flas me prinderit.
- Cfare??? Si keshtu?
- Epo ti e di si ma kane shkaterruar jeten sa here u eshte dhene mundesia. Ndaj kam zgjedhur mos tua jap me ate mundsi. Qe kur me dhane pa deshire kam hequr dore perfundimisht.
- Ne rregull por ti smund te qendrosh ne hotel ne asnje menyre. S'e pranoj dot. Do vish te jetosh me mua.
- Jo Jo nuk dua t'i behem barre njeriu une..
- Ti je budallaqe pz. C'barre thua moj. Une ne shtepine time do te te merrja gjithsesi. Na ka marre malli te kalojme pak kohe bashke. Sa kohe u be pa u pare.
.
Dhe ashtu u be. Ditet kalonin, dhimbja shtohej ama mundoheshin mos ta jepnin veten.
Gjate ksaj kohe Dioni kishte kuptuar cdo te thoshte dashuri e vertete.
E Doriss kishte kuptuar cdo te thote te sakrifikosh.

Jo Thjesht Nje MarreveshjeWhere stories live. Discover now