30.Bölüm;Benimki
"Bu gece kokunu içime çeke çeke,kokunla sarhoş olarak uyuyabilir miyim?Bu dileğimi gerçekleştirir misin?"
Mügeye döndüm "Ee Ferhatla artık sevgili misiniz?" çıkladı ve eline cips paketini aldı "Ama sen onu o seni seviyor." histerikçe gülümsedi "Sevmiyor,sevseydi Feyza ile o akşam..of neyse." Mügenin kolundan tutarak onu durdum "Ne!Nasıl?"
Müge titrek bir nefes aldı "Biz beraber konsere gitmiştik.O gün yan sınıftan Feyza da ordaydı biz sadece selam verdik eğleniyorduk felan ben içecek almaya gittim sonra geri döndüğümde Ferhat Feyzayı kendisi ve araba arasına sıkıştırmış bir şeyler söylüyordu,sonra Feyza kollarını onun boynuna sardı ve onu öptü.Ben başka yere baktım tabii.Yine onların olduğu yere baktığımda Ferhat Feyzayı arabaya bindirip kendiside arabaya bindi ve gittiler."
Müge dolu gözlerle anlattıkça sinir tepeme vuruyordu.Birden bana sarıldığında şaşırdım "Sonra hep aradı benimle konuşmaya çalıştı ama ben konuşmadım yada telefonlarını açmadım çünkü gururumu çiğneyemedim." dedi ağlayarak.
İlk defa gerçekten ciddi anlamda bir arkadaşım olmuştu ve Mügeyi çok sevmiştim..evet benimle zıt olabilirdi ama çok iyi anlaşıyorduk.
Ona sarılıp sırtını sıvazladım o ise hıçkıra hıçkıra ağlıyordu "Esila,ben onu Lisenin ilk günü gördüğümde kalbim o kadar hızlı atmıştı ki..gülüşü,gözleri,bakışları beni çok etkilemişti onunla konuşmaya çok çekiniyordum ama sen geldin arkadaş olduk ve sonra gerçekten her şeyin yola gireceğini ve belki hayallerimin gerçek olucağını düşünmüştüm ama olmadı."
"Merak etme ben ona ağız burun dalıcam." anında geri çekilip yaşlarını sildi "Yok yapma,kıyamam ben ona." hala kıyamam diyor ya!
Kerem bana böyle bir şey yapsa..parçalarım onu,üstüne birde Babama dövdürürüm.Hele bi yapsın!Gerçi Kerem şimdi ne alakaysa?Sanki Sevgilim ne yapıyorsa yapsın banane.
Ama o kadarda yapmasın ya.Yok yapmaz ki O.Yapmaz yani inşallah.
Of Esila Of!Düşünme artık Kerem'i Mügeye odaklan!
"Şimdi sen içeri geçip çikolata yiyorsun benimde bir işim var tamam mı?" Müge burnunu çekip dolaptan Nutella ve kaşık çıkarıp içeri geçti.
Bügün evi boşalttıp Mügeyi çağırmıştım,aslında Film izleyecektik ama şu an ertelememiz gerekiyordu.
Kerem'i aradım "Evet bencede Esila çok çirkin- Aa Esila sen mi aradın bizde tam senden bahsediyorduk!" gözlerimi devirdim.Ah Keremcik..ben bilmiyormuyum benim görünüşüme ölüp bittiğini.
"Ferhat yanında mı?" dedim sinirle "Evet de noldu?Aslında beni sorman lazımdı.Mesela Nasılsın Kerem,sana aşık oldum Kerem,Efeden nefret ediyorum Kerem,çok yakışıklısın Kerem. ve benzeri şeyler demen lazımdı."
Oflayıp elimi saçlarımdan geçirdim "Ferhatı alıp benim eve gel hemen!"
"Niye noldu Aşkitom." diye sordu Ferhat arkadan ben cevap veremeden büyük bir gürültü kulaklarımı doldurdu "Ne Aşkı gerizekalı ne aşkı!" diyen Keremin sesi gelince kıkırdadım "Tamam geliyoruz Sahte Rapunzel." deyip kapadı.
Telefonu tezgaha bırakıp Mügenin yanına gittim ağlayarak Nutella yiyordu.
"Bak Esila!" değip burnunu çekti "O çoçuk kıza çok iyi davranıyor,sonra sevgili oluyorlar.Benimki napıyor?Ancak başka kızlarla!" dedi filmi göstererek.
Ağzımı açmıştım ki Müge birden Ferhata sövmeye başlayınca şok içinde donup kaldım.
Yani Mügeydi bu..hani şu Hocanın dediği her şeyi not eden,her sınavı ilk bitiren çok çalışkan ve düzgün olan insanlar var ya..onlardandı Müge,onu tanısanız asla küfür etmeyi bırakın bildiğini bile düşünmezsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Novela JuvenilAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...