8.Bölüm;Uçurtma
O gözlerde bişey vardı,
beni benden alan bişey..."Hayır bu da olmaz." dedi ve Şortumu yere attı,Kerem eline aldığı kırmızı elbiseye bakıp onuda yere fırlattı "Bu hiç olmaz git bunu çöpe at."
Tam iki saatir Efe ile buşuşucağım için bana uygun kıyafet seçmeye çalışıyordu.
Odanın her yerinde kıyafetler duruyordu. "Ya kızım bir insanın niye dolabı yerine giyinme odası olur?Hem giyinme odası niye bir artı bir ev kadar büyük olur?Yani biz de zenginiz ama siz maşallah yani çıtayı arşa çıkarmışsınız."
Kıkırdadım "O kiyafetleri ben almıyorum Canım,tasarımcı bir kız var,Duygu.Her hafta yeni şeyler alır.Bu da binevi Babamın vicdan rahatlatması oluyor."
Yatağa yanıma oturdu ve bana baktı "Şimdide Canın mı oldum?"dediğinde gözlerimi devirdim.O küçücük kelimeye takılıcağını düşünmeliydim.
"Yok onu ben lafın gelişi söyledim,benim canım başkası." Gözleri anında pörtledi "Allah Allah?Kimmiş O?" dediğinde Omuz silkip giyinme odama girdim.
Yanıma geldi "Ne giyeceksin?" Ona bakmadan eşyalarıma bakındım hava hala sıcaktı,o yüzden omuzları açık olan uzun kollu bebek mavisi bir bluz ve onun altınada koyu mavi bir kot seçtim.
Sonra ayakabılarımın yanına gittim.
Hepsi simetrik bir şekilde duvara monte edilmiş küçük raflarda duruyorlardı,her bir ayakabbının kendi rafı vardı ve hepsi renklerine ve markalarına göre düzenlenip dizilmişti.
"Oha cennetteyim!" dedi Kerem etrafına bakarak.Ayyakabılara meraklı olduğunu nerredeyse her gün başka ayakkabı giymesinden anlamıştım.
Beyaz ve mavi olan Nike Jordanlarımı elime aldım ve tüm eşyalarımla giyinme odamın küçük giyinme kabininin yanına gittim.
Sonra Kereme baktım "Sen odama geç." Odam ve giyinme odamı sadece küçük sürgülü bir kapı ayırıyordu,o yüzden Kerem hemen gitmişti.
Üstümü giyinip aynada kendime baktıktan sonra takılarımın dizilmiş olduğu çekmeceme yöneldim ve ucunda Mavi kalp şeklinde kristal olan incecik zincirli kolyeyi taktım.
Kolyenin ucu tam köprücük kemiklerimin ortasındaki boşluğa denk geldiği için çok güzel durmuştu.
Saçlarım kendiliğinden dalgalı olduğu için sadece tarayıp yarıdan topladım ve aynanın karşısına geçtim.Bir kaç tutam önden sarkıyordu ve güzel görünüyordum.
Aklıma küpelerim gelince yine takı çekmeceme yöneldim.Büyük damla şekilde ki altın küpelerimi takıp sağ kulağımdaki ikinci ve ücüncü deliğe de küçük halka küpelerimi taktım.
Sonra sol kulağımdaki helix olan üstdeki deliklerimden dördünede halkalı küçük küpelerimi taktım.Ve Sol kulağımdaki ikinci kulak deliğimede küçük beyaz kristalı olan küpemi taktım.
Kulaklarımı on altı yaşında deldirmiştim.Hepsini birden yaptırmıştım ve hiçte pişman değilim iyiki yapmışım.Son olarak Beyaz deri çantamı alıp odadan çıktım.
Kerem beni baştan aşağı süzdükten sonra gözlerime baktı ve yutkundu "Bence çok çirkinsin git değiş." dediğinde sırıttım "Kıskanma." değip yanından geçip aşağı indim.
"Ben korumalara mesaj atıcam sen onlar gittiği zaman gidersin." dediğimde başıyla onayladı korumalara dinlemelerini mesaj olarak iletdikten sonra Kereme baktım "Gidebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Teen FictionAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...