12.Bölüm;Söz
"Ben kendime bir söz verdim,senin o yaralarını sarıcağım."
Keremin ağzından;
Esila titremeye başlayınca ceketimi çıkarıp üstüne örttüm.Yüzündeki kanları bir mendile olduğu kadar sildim.Ellerimi çekeceğim sırada,sağ elimi tutup gözlerini kapadı.
Gülümseyip arabaya doğru gelen Ferhat ve Mügeye baktım.Hemen anahtarımı çıkardım.
"Kaza yaparsan Gebertirim seni ona göre." diyerek camdan anahtarı verip camı kapadım.
Müge öne oturup bize döndü "İyi mi?" dediğinde başımla onayladım.Derin bir oh çekip önüne döndü "Kerem nereye süreyim?"
Onu kendi evine götüremezdim,bizim ev hiç olmazdı "Bizim yazlık var ya Şile'de.Oraya."
Dizimde uyuyan Esila'ya bir daha kaydı gözlerim.İlk Depoya girdiğimde tüm yüzü kanlar içindeydi.Kan kusmuştu,dudağı ve kaşı patlamıştı,Kolunda bir çizik vardı ve boğazı morarmıştı.
Gözlerimi sıkıca yumup kapadım.Bu kız neler çekiyordu böyle...
****
Eve geldiğimizde Esilayı yine kucağıma aldım "K-kerem." dediğinde onu daha çok kendime çektim "Burdayım Sahte Rapunzel." kollarını boynuma sarıp başını yine boynuma gömdü.
Ferhata baktım "Arabanın torpidosunda Anahtarlar var getir." Hemen alıp yanıma geldi "Şu yeşil olanla aç."
Kapıyı açtığında Eve göz gezdirdim.Allahtan Annem her iki haftada bir burayı temizlettiriyordu "Siz gidin."
Anında ikiside onaylamazken kaşlarımı çattım "Erdem Abiyi arıyorum sizi alıp eve bırakıyor,bitti." değip yukarı çıkmaya başladım.
Hemen kendi odama gidip Esilayı yatağa bıraktım.Buraya hep ailecek gelirdik.Dolaptan kendime eşya çıkarıp Banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstüme Eşofman altı ve tişört giydim.
Odama girdiğimde Esila gözlerini açmış etrafa bakıyordu.Anında yanına gidip onu yine yatırdım "Kalkma şimdi dinlen.Gelicem yanına." başıyla onaylarken ayakkabılarını çıkardım ve üstünü örttüm.
Erdem abiyi arayıp buraya gelmesini söyleyip aşağı indim.
Müge ve Ferhat koltukta oturuyordular "Bakmayın öyle,merakta etmeyin,Esilayı ben korurumda iyileştiririmde.Siz okuldan geri kalmayın o yeter."
Ferhat gözlerini devirirken Müge başıyla onayladı.İkiside itiraz etmek istiyordu ama yapamıyorlardı.
Çünkü kimse Kerem Korkmaz'a itiraz edemez.
Şömineyi hemen yakmaya başladım.Yavaş yavaş sonbahar geliyordu ve akşamları soğuk oluyordu.
Korna sesi gelince Ferhat ve Mügeye baktım ikiside oflayarak kalktı tam gideceklerken Müge arkasını döndü "İyi değil mi?" gülümseyip başımla onayladığımda yavaşça evden çıktılar.
İşim bitince hızla yukarı çıktım ve odama girdim.Esila yastığıma sarılmış uyuyordu.Buraya kafa dinlemek için de çok sık gelirdim.
Yanına gidip saçlarını yüzünden çektim "Esila.." mırıltı gibi bir ses çıkarıp daha çok sarıldı yastığıma.
Gülümseyip yanağına bir öpücük bıraktım.Bir kez daha öptüğümde huylanmaya başladı sırıtarak bir kez daha öptüm "Ya git." dediğinde kıkırdadım ve kolaltlarınan tutarak onu kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Teen FictionAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...