36.Bölüm;Kıyamamak
"Öyle güzel ve narin ki,bakmaya hem kıyamıyor hemde doyamıyorum."
Yüzümü yıkayıp aşağı indim.Kerem'de şu an telefonda kardeşi ile konuşuyordu.Canım çok kek çektiği için mutfağa girdim.İnternetten tarifine baksam yapabilir miydim acaba?
Yapardım ya koskoca Esila Altınoğluyum ben!İki yumurtayı bile kıramayan Esila Altınoğlu..
Ama ben napim yumurtalar o kadar kırılgansa?
Kek için gereken malzemeleri çıkardım ve tezgaha koydum.Zorluklarla arayıp bulamadığım mikseri de bulup masaya koyduktan sonra tekrar telefonuma baktım.
Tarifte önce Yumurtayı ve şekeri çırpın diyordu.Nasıl yapıcam ben onu?
Mutfağa Kerem girdi ve bana baktı "Ne yapıyorsun?" diye sordu "Kek." dediğimde kaşlarını kaldırdı "Esila bu ev benim değil Babamın üstümüze yıkmasan mı acaba?" kaşlarımı çattım "Ne demeye çalışıyorsun sen?"
Yanıma geldi "Sen beceremezsin git içeri ben yaparım." kollarımı göğüs hizamda bağlayıp dudağımı büzdüm "Öğrenecektim ama ben!Sen hemen beceremezsin diyorsun.İyi gidiyorum."
Sinirle Mutfaktan çıktım.Ceketimi giyeceğim sırada belime sarılan kollar beni durdurdu.Kerem başını omuzuma koyup bana baktı.Bense ona bakmamaya çalışıyordum.
"Bırak beni." dediğimde kollarını dahada sıkılaştırdı "Öyle bir şey sence mümkün mü?" başımla onayladım,dilini şaklattı "Değil." dedi üstüne basa basa.
"Sen git kek yap,ben beceriksizim ya evi üstümüze yıkarım ya,git sen yap!Hatta git Denizi çağır belki o da Kek yapmayı biliyordur.Hem evi üstüne yıkmaz."
Kerem kahkaha atınca kollarından kurtuldum ve karşısına geçtim.Gülerken iki elimide tuttu ve beni kendine çekti "Deniz ne alaka şimdi?" omuz silktim.Ona zaten sinirliydim.
"Bırak beni evime gideceğim." deyip kurtulmaya çalıştım ama o beni mümkünmüş gibi daha çok kendine çekti "Tamam hadi gel beraber Kek yapalım." Omuz silktim hevesim kaçmıştı.
Burnuma bir öpücük bıraktığında yerdeki gözlerimi onun gözlerine diktim.Eğilip yanaklarımıda öptü.Sonra anlımı.
Ben ne yaptığını anlamaya çalışırken beni birden kucağına aldı.Çığlık attım ve kollarımı boynuna sardım "Ne yapıyorsun salak?" sırıttı "Hiç bir yere gitmiyorsun kek yapıcağız."
Göğsünü yumruklamaya başladım "Kızım dursana!" omuz silktim ve daha fazla vurmaya başladım.
Beni Mutfağın tezgahına oturtup yumruk yaptığım ellerimi tuttu "Noldu?Civciv dehşet mi saçıcak şimdi?Aynı küçük Esilaya döndün o da böyleydi." dedi gülerek.Kaşlarımı çattım "Sensin civciv." sırıtıp bana doğru bir adım atarak aramızdaki mesafeyi tamamen kapattı.
Burnunu burnuma sürtüp kıkırdadı ve kollarını belime sardı. "Esilam?" dedi sorarmışcasına bana doğru bakarak ve dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.
Aklımı karıştırmıştı yine öpücüğü!
Kalbim yine hızla atmaya başlarken "Hı?" dedim.
Gülümsedi "Keki beraber yapalım olur mu?" başımla onayladım "Hı hı yapalım." Tezgahtan indim ve malzemelere bakındım.
Kerem birden başımdan önlük geçirince ona baktım.
Önlüğü bağlayıp saçlarımı düzeltti.Sonra bana baktı "Önlüğümü bağla." kaşlarımı kaldırdım "Ayısın ya ayı!Bağlar mısın diyemiyor musun?" güldü "Bağlar mısın?" dedi benim sesimi taklit ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Teen FictionAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...