XXI

565 49 93
                                    

21.Bölüm;Sinema

"Seni izliyorum,çünkü Filmden daha güzelsin."

Telefonum çalınca doğruldum Babam arıyordu "Alo kızım?" yutkundum "Efendim Babacım." Kerem kaşlarını çatarak bana baktı "Biliyorsun ben istemeden sana za-" lafını kestim "Biliyorum Baba,merak etme kızgın değilim."

"Seni seviyorum canımın içi,ben bügün yurt dışına çıkıcağım sende bir an önce eve dön." Kereme baktığımda baya sinirlenmişti "Tamam." deyip kapadım.

Benimde Babam hastalığı yüzünden böyleydi.Beni çok seviyordu ama arada elinde olmadan bana zarar veriyordu.Yapıcak bir şeyim yok.

"Ne dedi?" diye sordu Kerem sinirle "Eski haline dönmüş yurt dışına çıkacakmış eve gel felan dedi." Kerem iç çekti "O hep böyle mi?"

"On yaşımdan beri." kaşlarını çattı "Ne oldu ki?" derin bir iç çektim.Ona hikayemi anlatmalı mıydım?

Zor olucaktı ama anlatabilirdim. "Şimdi benim Babam aslında çok iyi biri.Bizim bir şirketimiz vardı ama Babam şirketi büyütmek için Mafya işine başlamış.Tabii bunu bize anlatmadı." gözlerine baktım pür dikkat beni dinliyordu.

"Neyse bir gün Babam geldi işte ben on yaşındaydım.Çok içmişti ve kendinde değildi.Annemi dövmeye başladı.Abim onları ayırmaya çalışıyordu ama Babam onada vuruyordu."

"Peki ya sen?" diye sorduğunda omuz silktim "Onları izliyordum,ağlıyordum." Kerem yanağıma bir öpücük bırakınca ona baktım "Sırnaşmada dinle." dedim gülerek o da güldü.

"İşte böyle üç sene geçti,bir gün babam yine akşam akşam geldi Annemi dövmeye başladı Abim yine onları ayırmaya kalktı.Babamın bu sefer hem hastalığı yüzünden hemde alkolun etkisinden iyice gözü döndü.Sonra..." gözümden bir kaç yaş akınca Kerem kaşlarını çatarak sildi "Sonra ne oldu?" diye sordu korkuyla.

"Sonra Annemi ve Abimi öldürdü,silahla ikisine defalarca ateş etti.Ben korkudan bayıldım.Uyandığımda yanlarına gittim ama ölmüştüler.Ağlaya ağlaya evden çıktım o gün çok yağmur yağıyordu.Öylece çıktım dışarı ve ağladım." Anlatırken ağlamaya başladım Kerem şaşkındı,ama bu halinden hızla kurtulup beni kendine çekti ve başımı göğsüne yasladı.

Ona sımsıkı sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım "Kerem ben Annemi ve
Abimi çok özledim." Saçlarımı okşamaya başladı "Şşş tamam geçicek yaralırını tek tek saracağım." dedi.

Ona baktım "Onlar gibi sende gitmezsin değil mi?" başını onaylamazca salladı "Gitmem,gitmeyeceğim ben hep senin yanında olucağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ona baktım "Onlar gibi sende gitmezsin değil mi?" başını onaylamazca salladı "Gitmem,gitmeyeceğim ben hep senin yanında olucağım." Başımı göğsüne gömdüm "Teşekkür ederim."dedim boğuk çıkan sesimle.

Bana doğru eğildi "Ne için?" burnumu çektim "Küçükken başımdan aşağı kum döktüğün için." ikimizde güldük.Onunla ağlamakta güzeldi,gülmekte..onunla her şey güzeldi.

Sahte Sevgili OperasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin