19.Bölüm;Özür dilerim
"Sen istesende istemesende,aklım hep sende kalıcak o yüzden sen bana aklımı geri vermeden seni bırakmicağım."
Kerem gece hiç uyumadığından şu an başını boynuma gömmüş ve kollarınıda belime sarmış uyuyordu.
İki gün önce taburcu olmuştum ve beş gün okula gitmeyecektim, Kerem hiç bana sorma gereği duymadan beni yazlık evlerine götürmüştü.
Dün gecede ateşim çıktığı için benimle uğraşmaktan uyuyamamıştı.
Ayrıca Hastanedeyken Keremin tribini çekmiştim,Efe beni ziyarete gelip yanağımı tam öperken odaya girmişti. Bizi öyle görünce bir şey demeden dışarı çıkmıştı.
Sonra ben Efe gidince Keremin gelmesini beklemiştim ama gelmemişti.En sonunda Hastaneden çıktığımda dışarda oturmuş öylece etrafa bakıyordu.
Biraz konuştuktan -daha doğrusu Kerem ve Esila'ya uyuyacak şekilde tartıştıktan- sonra yanımda durmaya devam etti ama tabii,tribini çektim.
Zaten Doktor Erkek diye her muayeneden sonra homurdanıp durmuştu.
Şimdi ise mışıl mışıl uyuyordu. Sırtında duran kollarımı kaldırıp saçını okşamaya başladım. Efe'de mutlaka her gün arayıp soruyordu.
Kerem hafifçe kıpırdandığında ellerimi çektim başını kaldırıp yarı açık gözlerle bana baktı. Dudaklarını anlıma bastırıp kendi yönetmiyle ateşimi ölçtü.
"Düşmüş." dedi uykulu sesi ve gülümsemesiyle. "Aç mısın?"sordu soruyla başımı onaylamazca salladım.Günledir zaten Kerem yemekleri yapıyordu çünkü ben yemek yapmayı beceremiyorum ve bu yüzden kendimi suçlu hissediyorum.
Yataktan kalkıp banyoya ilerlediğinde oflayarak bende kalktım. İçimde bir burukluk vardı. Telefonum çalınca komidinden alıp açtım.
"Dünyanın en güzel kızı Günaydın!" Efe'nin mutlu sesi kulaklarımı doldurunca gülümsedim "Günaydın Efecim."
"Ağrın felan var mı?" bunu her aradığında soruyordu "Hayır yok,baya iyiyim bügün." derin bir oh çektiğini duydum "Sana bir şey olucak diye çok korktum."
Bir iç çektim "Ya olmadı işte,konuşmayalım bence biz bunu."
"Bencede,ee ne yapıyorsun bügün istersen yanına geleyim?" derin bir nefes aldım "Çok isterdim ama izin vermez Babam şimdi." ofladım ama nasıl numara yapıyorum "Olsun sen iyileşince yanından ayrılmayacağım."
"Ayrılma zaten.Özledim o ela gözleri." diye mırıldandım,bir an bir sessizlik oluştu "Bende özledim senin ela gözlerini." yutkundum "Beni kahvaltıya çağırıyorlar galiba ben kapatayım." En iyisi kapatmaktı yoksa Kerem sinirlenip duruyordu "Görüşürüz Güzelim."
"Görüşürüz" değip kapadım.
Güzelim
GüzelimNe demişti O?Güzelim mi demişti?
"Güzelim dedi." dedim kendi kendime,odaya çatık kaşlarala giren Keremi görünce düşüncelerim dağıldı "Kim dedi?" başımı kaldırıp ona baktım "Hı?"
"Kim sana Güzelim dedi?" niye bu kadar sinirlenmişti? "E-efe." dedim kekeleyerek. O üstüme geldikçe korkuyordum. Başım duvara çarpınca alt dudağımı ısırdım "Niye bu kadar mutlusun?"
Gözlerimi kırpıştırdım "Operasyon iyi gidiyor." gözlerini kapatarak bir iç çekti ve iki elinide iki yanıma yaslayarak beni duvar ile arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Teen FictionAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...