4.Bölüm;Kerem'in kızı
"Artık Keremin kızısın."
"Boşver." dedim Keremin kaşları daha çok çatıldı "Esila biz burda bir Mafyadan bahsediyoruz ve sen onu tanıyorsun bunun neresini boş vereyim?" derin bir nefes aldım "Kerem bak gerçekten anlatmam mümkün değil yani o kadar karışık ki olmaz!"
Bana doğru bir adım attı "Neden bana
güvenmiyorsun?"bir adım geriledim "Ben kimseye güvenmem,ve seni daha şunun şurasında ne kadar tanıyorum ki?" başını salladı "Doğru tanımıyorsun." dedi ve arkasını döndü,"Böyle yapıp gitmekle ne bana nede kendine bir fayda getireceksin bunun farkında mısın?" dedim sinirle.Bana döndü "Söyle o zaman,anlat bana!"başımı salladım "Anlatamam olmaz,anlatırsam çok kötü olur." Kaşlarını çattı "Ne olabilir ki en fazla?"diye sordu.
Gömleğimi yukarı kıvırıp karnımı gösterdim "Bir daha kurtulma şansım olmaz bunlar daha hiç bir şey." Kerem şok içinde karnıma bakıyordu bana doğru bir adım attı,"Esila?" dediğinde geriledim "Merak etme bişey olmayacak sadece daha fazla sorgulama."
Arkamı dönmüş tam gidecektim ki bileğimden tutarak beni kendine çekti,başımı hafifçe yukarı kaldırdığımda burnum çenesine çarptı.
Kulağıma doğru eğilip, "Endişelenmem gerekiyor mu?" dediğinde başımı salladım.
Affalamış bir halde gözlerimi kırpıştırdım. "Görüşürüz Prenses." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Cidden Prensese benzer bir halim mi var?" diye sorduğumda beni süzdü."Hem burda bir Karizma var onu sarsmana izin veremem." deyip saçımı savurdum.
Tek kaşını kaldırdı "Sen Küçük Ayı deyip benim Karizmamı sarsıyorsun ama?" dediğinde dilimi şaklattım. "Arada kocaman bir fark var,senin karizman yok benim var."
İki kaşı kalkınca gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. "Cidden Esila bir bu boya bak,posa bak,bu gözlere bak.Sevilmicek gibi miyim?Karizma akıyor resmen."
Kıkırdadım "Sevemedim kara gözlüm." diye şarkıdan alıntı yaparak şarkıyı mırıldandım.Sonra yanağından makas aldım "Hadi Küçük ayı,burdaki korumacı abiler seni görmeden görüşürüz." dedim ve eve doğru koştum.
Çünkü bana Prenses diyeceğini sezmiştim.
Eve girer girmez Feriha abla gülümseyerek mutfaktan çıktı."Hoş geldin Esila kızım,bügün en sevdiğin yemeği yaptım." gözlerim irileşti "Lazanya değil mi?" dediğim gibi başını salladı.
Yanaklarını öptükten sonra Mutfağa ilerledim çok güzel kokuyordu.
Yemeğimi yedikten sonra odama çıktım.
Telefonum çalınca sırıtarak açtım "Noldu beni çok mu özledin ayıcık?"diye sorduktan sonra kıkırdadım. "He çok." dedi alayla "Aa kırıldım ama Efe olsa beni özlediğini söylerdi." dediğimde sinirlendiğini iç çekmesinden anladım.
"Efe olsı bini özlidini söylirdi." diye beni taklit ettiğinde kahkaha attım."Kıskanç mısın sen?" dediğimde dilini şaklattı "Efeyi sevmiyorum." kaşlarımı kaldırıp sinsice sırıttım.
"Nasıl ya?O ela gözleri,kahverengi rengi saçları,kalın dudakları ve daha neler neler,bence tam sevilecek bir tip." dediğimde ofladı "Şerefsiz ama." Üzülme Kerem sen de fena değilsin.
Bir Jonny Deep'in gençliği,Burak Özçivit yada Barış Arduç etmez ama gene gideri var şimdi hakkını yemeyelim.
"Sende Şerefsizsin." dedim gülerek "Ben iyi bir Şerefsizim." dediğinde "Ne?" deyip gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Teen FictionAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...