XIV

631 63 131
                                    

14.Bölüm;Öpücük

"Aklımı başımdan alıyor öpücüğün."

Kerem daha çok yanaşınca yutkundum nefesini tenimde hissediyordum "Kerem." yutkundu "Hı?" bana biraz daha yanaşınca gözlerimi kapadım.

Kerem burnunu burnuma sürttü ve anlıma uzun bir öpücük bıraktı.

Beni kendine doğru çekip başımı göğsüne yasladı.Hava Soğuktu ve üstümde sadece Keremin tişörtü ve şortu vardı ama o kadar çok koşmuştuk ki üşümüyordum.

İkimizde çoraplarla çıkmıştık evden ve çoraplarımız çok kirlenmişti.

Başımı kaldırıp Kerem'e baktım "Bütün gece burda mı kalıcağız?" başını onaylamazca salladı "Biraz soluklanalım,sonra bakarız." Başımla onaylayıp başımı yine göğsüne yaslandım.

Onun yanında içimi kocaman bir Huzur kaplıyordu,ayrıca o beni Mutlu ediyordu.

"Esila?" başımı kaldırmadan "Hım?" dedim "Bir daha öpsene beni."

Bir dakika..o uyumuyor muydu?

Başımı daha çok göğsüne gömdüm.Şu an utancımdan geberebilirdim.

Başını bana doğru eğip sırıttı "Noldu Esila?Utandın mı?" dediğinde oflayıp bakışlarımı kaçırdım bana yaklaşıp yanağıma bir öpücük bırakıp geri çekildi ve kollarını bana sardı.

"Küçükken çok öperdin beni." Başımı kaldırıp ona baktım "Gerçekten mi?" başıyla onayladı "Çoçukluğumuzdan bir anı anlatsana Kerem." gülümsedi başımı göğsüne yasladı ve konuşmaya başladı.

"Şimdi bizim bir arkadaşımız vardı,adı İsmail'di.O da bizim Annelerimizin arkadaşlarının birinin çoçuğu idi işte.Neyse bunun doğum günü oldu.Biz altı yaşındayız.Ben gittim çoçuğun evine daha herkes gelmemişti.Sonra işte gelmeye başladılar bende seni bekliyorum nerdesin diye." hafifçe gülümsedim.

"Sonra bir baktım geliyorsun..üstünde açık mavi bir elbise vardı.Saçların örgülüydü ve çok tatlıydın.Sonra sen bizim yanımıza geldin konuştuk felan sonra şu İsmail Şerefsizi." Başımı kaldırıp ona baktım "Niye Şerefsiz oldu şimdi birden?" kıkırdadı "Anlatıcam bekle."diyerek başımı yine göğsüne yasladı.

"Bu çoçuk mumları üfledi falan herkes hediye verdi en son sen verdin hediyeni.Sonra senin Annen dedi ki,öp kızım arkadaşını." cümlesinin sonunda Annemin sesini taklit edince kıkırdadım.

"Tabii ben şimdi sahte Rapunzelim hayır diyecek diye bekliyorum ama sen hiç utanmadan çoçuğun yanağına bir öpücük bıraktın.Ondan öncede bir tek beni öpmüştün.Ben tabii buna bozulup evin içine girdim çünkü parti arka bahçedeydi.Eve girip koltuğa oturdum.Gözlerim falan doldu çok kötü oldum sonra bir ses duydum 'Kerem?'dedin."

Sonlarada bu seferde beni taklit etmişti ve bu sırıtmama neden oldu "Sen 'Kerem?'deyince arkamı dönmeden,sana gitmeni söyledim.Ama sanırım sen biraz yüzsüzsün..illa yanıma oturdun.Ben ama hala sana bakmıyorum tabii."

"Bildiğin trip atmışsın Kerem."güldü "Atarım,öpmeseydin sende o çoçuğu.İşte sonra sen bana biraz daha yaklaşıp yanağımdan öptün.Ama benim inadım hala geçmedi.Sonra bana sarıldın.Bende hala haraket yok.En sonunda gözlerin dolu dolu bana baktın 'Küstün mü?'dedin dudağını büze büze."

Derin bir iç çekti "Kıyamadım sana,o an aşırı tatlıydın.Sana sarıldım sonra saçlarından öptüm.Sonra sen bana bir söz verdin.Benden ve Abinden başka hiç bir erkeği öpmiceksin diye.Sözünü tuttun mu?"

Sahte Sevgili OperasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin