XXIII

557 50 154
                                    

23.Bölüm;Karanlık

"Bir gün öyle bir an olur ki,karşındakinin gözlerinde kaybolursun,sonra gülüşünde,sonra bakışlarında hatta kötü huyları ve tavırlarını bile seversin.Çünkü Aşk bu,istesende istemesende hem aklını hem kalbini ele geçirir."

Sabah Efe beni evden almış beraber kahvaltı yapmıştık ve şu an okula gidiyorduk.Efe biraz gergindi,sanırım abisi yüzündendi bu.

Elimi direksiyondaki elinin üstüne koydum bana şaşkın bir halde baktı "İyi misin?" diye sorduğumda "Evet,sadece aklım Abimde dün akşam dikişleri patlamış." bir iç çekip gülümsedim "İyi olucak merak etme." gözlerini kısa bir an yoldan ayırıp bana baktı.

Sonra elimi tuttu "Yanımda olduğun için sağ ol." gülümsedim "Bunun için teşekkür etmene gerek yok Efe,ben her zaman yanındayım."

Okula geldiğimizde ellerimizi ayırıp çantalarımızı aldık ve arabadan indik.Beraber okula giriş yaparken çoğu kızın kıskançlıkla baktığını gördüm.

Yani bende olsam bende beni kıskanırdım,sonuçta hem Kerem ile hem Efe ile takılıyorum.

"Ben Müge'nin yanına gidiyorum." değip gidecektim ama o kolumdan tutarak beni kendine doğru çekti.Yanağıma bir öpücük bıraktığında afalladım.

Kalbim hızla atıyordu.Ne yapmam gerekiyordu?

Yutkundum,o ise gülümsedi "Sınıfta görüşürüz." deyip arkadaşlarının yanına gitti.

Müge,Ferhat ve tabii ki Kerem bana bakıyordu.Bir kaç kızda bana bakıyordu.Bakışlara aldanmadan Müge'nin yanına gittim.

"Müge bir dakika gelsene." Müge benimle gelince durdum ve Derin bir iç çektim "Bir şey sorucağım." gülümsedi "Sor tabii."

"Efe beni öpünce kalbim çok hızlı attı,bu ne demek?"gözleri pörtledi "Aşık mısın Efe'ye?"

Aşık mıyım?

"Hayır değil!" Arkadan gelen sesle arkamı döndüm "Bunu sen nereden biliyorsun?" diye sordum Kerem'e "Sen bana aşıksın Rapunzel." dedi bana doğru eğilip.

"Bunu nerden çıkardın?" Ona aşık değildim,sadece yanında mutluydum o kadar.

"Bir yerden çıkarmadım Aşıksın işte." hissterik bir kahkaha attım "Değilim Kerem,ben" bir an duraksadım ama sonra sözümü bitirdim "Ben Efe'ye aşığım." Keremin gözünde gördüğüm o hayal kırıklığı dediklerime bin kere pişman etmişti beni.

Kerem yüzüme bir kaç saniye bakıp arkasını döndü ve hızla gitti.Öylece baka kalmıştım.

Anlık bir sinirle söylediğim şey yüzünden kalbi kırılmıştı.

Ferhata baktım "Benimle gel." Beni dinleyip benimle gelince Kereme baktım arabasına binip hızla burdan uzaklaşırken bende Ferhat ile birlikte onun arabasına bindim. "Hadi takip et." dediğimde Ferhat ikiletmedi.

Keremin arabası bir uçurum kenarında durunca Ferhatta arabayı durdurdu.

Keremin arabası bir uçurum kenarında durunca Ferhatta arabayı durdurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sahte Sevgili OperasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin