33.Bölüm;Yangın
"Kalp atışların..çok güzel.Hep dinlemek istediğim ama dinleyemediğim bir şarkı gibi."
Sabah uyandığımda Mügenin hala uyuduğunu fark ettim.Dün akşam Kerem ile yemek yiyip baya sohbet etmiştik,ama sonra ben uyuya kalmıştım.O da sanırım beni yatağıma yatırıp gitmişti.
Ayağa kalkıp üstümü giydim ve Mügeye doğru gittim "Müge kalk dün ne oldu anlat bana." Müge yavaşça doğrulup bana baktı "Günaydın."
"Ya anlat dün ne oldu?" gülümsedi "Yemek yedik,sonra konuştuk sonra beni dansa kaldırdı...Çok güzeldi." Heyecanla ona baktım "Sevgili misiniz artık?" başını onaylamazca salladı "Yok değiliz." Allahım sen bana sabır ver.
"Tamam hadi giyin kahvaltıya inelim." başıyla onaylayıp giyinmeye gittiğinde çalan telefonumu aradım.
Hala ısrarla çalan telefonumu yastığın altında bulduğumda açtım "Günaydın." dedim çünkü Arayan Efe idi "Günaydın Güzelim."
Yutkundum "Kahvaltıya beraber gidelim mi?" dediğinde çorap giyen Mügeye baktım onu Ferhatla yollardım."Olur o zaman sen benim odanın önüne gel bende geliyorum hemen."
"Tamam geliyorum." dediğinde kapatıp saçlarımı topladım ve hafif bir makyaj yaptım.Sonrada Mügeye döndüm "Müge sen şimdi Ferhatla kahvaltıya gidiyorsun bende Efe ile tamam mı?"
"A-" sözünü kestim "Ferhata mesaj atıyorum." deyip telefonumu aldım ve Ferhata mesaj attım.
Siz;
Müge ile Kahvaltıya git,en kısa zamanda da kıza çıkma teklifi et.Bıktım artık senin saçma sapan Gönül işlerinden.Ama yinede öptüm
kankiş.Anında geri mesaj gelince baktım.
Ferhat;
Ferhata söylerim gelir az sonra,hem ne demiştik sahte Rapunzel benden başkasına öptüm demek yok.Of be Kerem!
Odadan çıktığımda Efe beni bekliyordu gülümsedim ve beraber kahvaltıya indik "Dün ne yaptın?" dye sorduğunda ağzımdakini bitirip "Uyudum biraz,yorulmuştum da."dedim.
Gülümsedi "Bende çok yorulmuştum,bir yatmışım uyandığımda sabah olmuştu." Bana çilek uzattığında elimle almak istedim ama geri çekti.
Kaşlarımı çattığımda masada bana doğru eğilip çileği ağzıma götürdü.Isırdığımda ise gülümseyip kalan diğer yarısını yedi.
Çikolatalı ekmeğimi yerken Efe sırıtınca ona baktım "Ne oldu?" gözleri ile dudağımın kenarını gösterdi "Biraz bulaşmış." parmağım ile sileceğim sırada elimi tuttu masanın üzerinden bana iyice yaklaşıp peçeteyle sildi.
Gözlerimi kaçırdığımda ise gülümsedi.
****
Neredeyse Akşam olmuştu ve hava kararmaya başlamıştı.Odama doğru gidecekken adını bilmediğin yan sınıflardan bir kız "Yardım edin!" diye bağırdığında yanına gittim.
Bu kız Denizin tayfasındandı. "Ne oldu?" diye sorduğumda bana baktı "Deniz..bayıldı." kaşlarımı çattıp temizlik eşyalarının olduğu küçük odaya girdim ve yerde yatan Denize baktım.
Saçlarını yüzünden çekip tam nabzına bakacaktım ki birden simsiyah gözlerini açtığında sıçradım.
Kalktığında kaşlarımı çattım ve çömeldiğim yerden bende kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Teen FictionAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...