V

789 64 164
                                    

5.Bölüm;Sahte Rapunzel

"Sen sadece benim Sahte Rapunzel'imsin seni kimseye vermem."

Lale hanım gülümseyerek bize bakıyordu "Ee hadi o zaman gel bakalım Kerem sana kıyafet vereyim." Kerem'in adını Fransızca bir aksan ile söylediği için kıkırdadım ve Lale hanımın aksanı ile "Kerem!" dedim ve onu taklit ettim.

Kerem ise gözlerini kısarak bana baktı ve dilini çıkardı.

Kerem'i Bale kıyafetleriyle görmeye sabırsızlanıyorum. Gülme krizim acaba ne zaman bitecek...

On dakikalık beklemeden sonra Küçük ayı yanıma geldi.Çok komik gözükmüyordu ama yinede komikti.Aslında yakışıklı bile görünüyordu ama ben bunu inkar edip gülecektim.Çünkü yaşasın Şerefsizlik!

Onu görür görmez bir kahkaha patlattım "Vay,Kerem bey?"Kerem omuzuma hafifçe vurdu "Sanki sen çok güzelsinde birde bana gülüyor." şaşkınca ona baktım ve elimle kendimi baştan aşağı gösterdim "Ben?" dedim şaşkınca "Güzel?" deyip elimle yine kendimi baştan aşağı sergiledim "Değilim ha?" koca bir kahkaha patlattım.

"Gerizekalı ben böyle bir dışarı çıksam oho." diyerek elimli salladım,Ayıcık gözlerini devirdi tam ağzını açacakken Lale hanım girdi araya "Hadi ama!" dediğinde başımla onayladım.

Şarkıyı açtığında gülümsedim en sevdiğim parçalardan biri olan River flows in you parçasını açmıştı.Bu parça ile sahneye çıkacaktık.

Kendimi tamamen müziğin ritmine bırakıp dans etmeye başladım ki Keremde bana eşlik ediyordu ve nedense iyi idi.

Müziğin sonlarına doğru Keremle ellerimiz birbirini buldu önce döndüm sonra son hareket olarak yere doğru böler hareketini yaptım.

Müziğin sonlarına doğru Keremle ellerimiz birbirini buldu önce döndüm sonra son hareket olarak yere doğru böler hareketini yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kerem kolunu belimden çekmeden yüzüme baktı bende ona baktım gözlerimiz birbirini bulduğunda müzik durmuştu.

Şaşkındım,bu kadar iyi bale yapabildiğini bilmiyordum.O da düşünceli bir şekilde gözlerime bakıyordu.Şu an ne düşündüğünü bilmek için canımı bile verirdim.Ne yapayım?Meraklıyım.

Bir alkış sesi gelince gözlerimiz birbirinden ayrıldı ve ayağa kalktım. "Harikaydınız,Kerem sen muhteşemdin Ozan'dan bile iyiydin.Esila sen zaten harikasın." dedi Lale hanım mutlu bir şekilde.

Kerem tam arkama gelip kulağıma "Bak o Şerefsiz Ozandan bile iyiymişim." diye fısıldadığında ona döndüm.Eğildiği için burunlarımız birbirine çarptı,bakışlarımı çekmeden bir adım geriledim "Sen böyle bale yapmayı nerden biliyorsun?"

On saat yüzüme baktı.

Sinirle yerde olan bakışlarımı gözlerine çevirdim "Cevap versene!" dedim sinirle,ellerini kaldırdı "Tamam reis sakin,annem yüzünden zorla kardeşimle bir kursa yazılmıştık bir ay sonra annemi ikna edip bıraktım."

Sahte Sevgili OperasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin