6.Bölüm;Şah damarı
"Bir delinin seni öpmesine izin ver,ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme.
Böyle bir söz duymuştum,bu durumda deli ben oluyorum seni delirtmeme izin verme sakın
Sahte Rapunzel."Kulağıma gelen melodiyle kaşlarımı çattım "Ya ne bu ya?" Keremin sinirli sesi de gelince kaşlarım daha çok çatıldı.
Kerem biraz hareketlendikten sonra ses gitmişti.Sanırım alarmı kapamıştı.Yüzüm boynuna gömülü bir haldeydi.
Kendimi hızla geri çekip şok içinde Kereme baktım.
Kolları belimdeydi benimkilerde onun belindeydi!
"Günaydın Sahte Rapunzel."
"Sen ne zaman nasıl b-" telefonum çalınca sustum Kerem telefonumu eline alıp ekrana baktı.
"Allahım sen beni niye böyle şeylerle sınıyorsun?" dedi yukarıya bakarak "Ben ne günah işledim?" Telefon hala ısrarla çalıyordu.
Telefonu elinden alıp arıyan kişiye baktım Efe arıyordu "Hoparlöre al!" dediğinde gözlerimi devirdim ve telefonu açtım.
"Günaydın Güzellik."
"Günaydın." dedim uykulu sesimle "Uyandırdım galiba?" dediğinde Kereme baktım kaşları çatık halde dinliyordu bizi "Yok tam alarmdan sonra aradın."
"Ben aslında şey için aramıştım istersen seni alıyım beraber kahvaltı yapalım sonra okula gideriz." Kerem bana eliyle hayır dememi işaret ediyordu.
Tam cevap cerecekken Kerem başını boynuma gömüp burnunu boynuma sürttü.Ve bu kıkırdamama sebep oldu.
Kereme baktığımda gülümsüyordu yine ağzımı açmıştım ki Kerem yine burnunu boynuma sürtünce kıkırdadım "Ya Yapma!" dediğimde Kerem durdu ve başını kaldırıp önüme düşen saçları çekti.
"Ne oldu?" Efenin sorusuyla gülmeyi kesip ona tüm dikkatimi verdim "Benim kedim var da beni biraz gıdıkladı." dediğimde Kerem gülümsedi ve kulağıma yanaştı "Küçük Ayıdan Kedi mi oldum ben şimdi Keremin kızı?" diye fısıldadı.
Onu önemsemeden Efeyi dinledim "Kahvaltı işine ne diyorsun?" bir iç çektim,Kerem kulağıma yanaşıp "Lütfen hayır de beni bir kere dinle." dediği için "Bügün olmaz ama başka bir gün olur şimdi bizim evdekiler kahvaltıyı hazırlamış onlarla yemezsem darılırlar." Efe ofladı "İyi madem o zaman okulda görüşürüz Güzellik."
Kerem gözlerini devirdi "Görüşürüz Efecim." değip kapattım.Sonra kolları hala sımsıkı belime sarılı olan yüzümü inceleyen Küçük Ayıya baktım,yada Kediye.
"Ne zaman bırakıcaksın beni,al oldu işte istediğin." Bana daha çok yanaşıp başını boynuma gömdü "Benim uykum var ilk derse girmeyeceğiz."
Kendimi geri çekmeye çalıştım ama Kerem Ayı olduğu için olmadı "Rahat dur Keremin kızı." gözlerimi devirdim "Ben ama okula gitmek istiyorum." dediğimde bana baktı "Bende uykum var diyorum?" ofladım "Evine git o zaman." dilini şaklattı "Burası daha rahat." deyip başını iyice boynuma gömdü.
Ofladım ve tavana baktım.Niye tüm gerizekalılar beni buluyor ki?Keremin başının altında sıkışan kolumu çıkardım ve başka yer olmadığı için Keremin sırtına koydum "Ne oldu Rapunzel?Sarılasın mı geldi?"
"Ya Kerem siktir git."
Kerem tam şah damarımdan öpünce yutkundum. "Ne yapıyorsun?Bir daha sakın böyle bir şey yapma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili Operasyonu
Teen FictionAklıma eskiden düşündüğüm şeyler gelince bir iç çektim. 'Işte onlar çok tehlikeli,hem bana geçmişi hatırlatıyor hemde aklımı başımdan alıyorlardı. Simsiyah gözleri bir uçurumu andırırken her o harelere baktığımda o uçurumdan atlamak için can atıyord...