XXXIV

574 53 153
                                    

34.Bölüm;ne olur gitme

"...Çok severim güzelim,ben deliyim,sen kusuruma bakma.Ah yanıyor yüreğim.Ne olur beni anla."

Başımı yine göğsüne gömdüm.Biraz utanmıştım sanırım.Kerem saçlarımı okşamaya başlayınca gözlerimi yavaşça kapadım.

Çok yıpranmıştım bugün.Ama Kerem çok iyi geliyordu.Uyku beni teslim almaya çalışırken daha çok direnemedin ve Keremin göğsünde onun kokusuyla huzur içinde uyudum.

****

Gözlerimi araladığımda bir yataktaydım ve Kerem bir sandalyeye oturarak uyuyordu ayrıca elimi tutmuştu.

Karanlık olduğundan nerede olduğumu anlamıyordum.Ama yanımdaki Keremdi bundan emindim çünkü ay ışığı yüzüne vuruyordu.

Biraz doğrulduğumda Hastanede olduğumu fark ettim ve ayrıca kolumda da serum vardı.Elimi Keremin elinden çekmeye çalıştım ama o bırakmayıp doğruldu "Esila.." dediğinde ona baktım.

Kerem ayağa kalkıp ışığı açtığında kaşlarımı çattım.Gözlerim karanlığa alışmıştı ve ışık gözlerimi kamaştırıyordu.

Kerem yanıma gelip anlıma bir öpücük bıraktı.O öpücüğü içimi ısıtırken yerine oturdu ve elimi eline aldı.

"Niye söylemedin?" dediğinde kaşlarımı çattım "Neyi?" sol elimi eline aldı "Kolunu yakmışsın,bende salak gibi sana sarıldım."

Kolumda sargı vardı "Senin yanında olunca unuttum." gülümsedi "Bir daha zaten seni yanlız bırakırsam,İçim gitti be kızım."

Kıkırdadım "Bana bir şey olmaz Kerem Korkmaz,bunu bilmen gerekirdi." sırıttı "Doğru bir şey olmaz çünkü Kerem'in kızısın." gözlerimi devirdim.

"Müge ve Ferhat nerde?" elimi okşamaya başladı "Herkes bu geceliğine pansiyon gibi bir yerde kalıcak yarında eve dönülecek."

"Sen niye gitmedin?" sırıttı "Seni burda yanlız bırakacağımı sanmadın herhalde Güzelim?" Güzelini yesinler senin.

"Teşekkür ederim." gülümsedi ve bana yanaşarak yanağını bana doğru döndürdü.Yanağına uzun bir öpücük bıraktım.

Geri çekildiğimde gülümseyerek bana baktı.Gülünce gözleri kısılıyor ve gamzesi ortaya çıkıyor...ve bu çok tatlı görünüyor.

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve yanağımı okşadı "Ne yapardım ben sana bir şey olsaydı? Seni kurtaramasaydım?" diye fısıldadı. Bana daha çok yanaştı "Çok korktum." Yutkundum anlını anlıma yasladı.

"Kerem." diyebildim sadece Kerem yanağımı okşamaya devam etti "Sensiz yapamıyorum ben." diye fısıldadı. Dudaklarım ve gözlerim arasında gidip gelen bakışları beni heyecanlandırıyordu.

Bana daha çok yanaştı ve dudaklarını dudaklarımla buluştu. Kalbim sanki ağzımda atıyordu.

 Kalbim sanki ağzımda atıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sahte Sevgili OperasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin