☆5°

5.7K 406 491
                                    

Sevgililer gününüz mübarek olsundu💕

Chans room ep93 harikaydı. Resmen çiçeği çikolatası ve takım elbisesiyle kız istemeye gelmis gibiydi. Harika bir randevuydu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



°°°°°°°°°°°°°°●●●●●●●●●●●●●●●

Sessiz bir günün ardından eve gelmiştim. Ömrümde daha önce babamdan başka bir erkeği bu kadar düşünmemiştim. Şimdi neden beynimin her yerinde onun adı yankılanıyordu?

Uzanmış olduğum yataktan kalkıp geldiğim günden beri bir kez bile açmadığım perdenin önüne gittim. Odam Minho'nun evine bakıyordu. Perdeyi açtım ve karşı eve baktım. Beş metre ilerimde perdesi ve camı açık bir oda vardı. Fakat bu oda Minho'nun muydu bilmiyordum. İçeride kimse yok gibiydi. Alt katın camlarımdan içeriye biraz baktığımda yine kimseyi göremedim. Sanırım orasıda mutfaktı.

Karşı evi dikizlemeyi bırakıp duş almak için odamdaki ebeveyn banyosuna girdim. Dilimde Blackpink'in Boombayah şarkısıyla birlikte duşumu aldım ve iç çamaşırımla birlikte kendimce dans ederek odaya girip gardırobumdan kıyafetlerimi almak için camın önünde durduğumda gözlerim karşı evdeki az önce boş olan odaya takıldı. Camın önünde üzerinde hâlâ okul kıyafetleri ve sırtında hâlâ okul çantası ile, eve yeni geldiği her halinden belli olan Minho camdan bana bakıyordu.

Ben donakalırken o da şaşkınla bana bakıyordu. Ardından gözlerini kapatıp arkasına döndü hızlıca. Bende şok etkisinden çıkıp koşa koşa perdeyi örttüm. Tam sırasını bulmuştum şu perdeyi açacak!

Utançtan değil tüm yüzüm, bütün vücudum kızarırken hızlıca üzerimi giyindim ve saçlarımı kuruladım. Utançtan kafamı duvara sürtesim geliyordu.

Akşam yemeği için Jin Ri çağırdığında yastıkla kendimi boğmakla meşguldüm. Kalkıp aşağı indim. Babam yoktu. Tuvalette falandır diye düşünsemde gelmemişti. "Babam nerede?"diye sordum.

"Bu gece geç gelecek. Yetiştirmesi gereken işleri varmış."dedi Jin Ri. Başımla onaylayıp sessizce yemeğimi yedim. Üvey annemle yalnız yemek yemek garipti.

Yemekleri yiyip masayı topladıktan sonra odama çıkmak için merdivenlere yöneldiğimde "Eun Ji, biraz birlikte vakit geçirmek ister misin?"diye sordu Jin Ri. Ona dönüp baktım. "Neden?"diye sordum.

"Hiç. Sadece dört aydır birlikte yaşıyoruz ve neredeyse hiç konuşmadık. Seninle tanışmak istiyorum. Bana biraz zaman verir misin?"dedi. Tam yorgun olduğumu söyleyecekken "Lütfen. Birazcık sadece."dedi.

İstemeyerekte olsa "Peki..."dedim. Salona geçip L koltuğa oturdum. Birkaç dakika sonra elinde meyve tabağıyla birlikte Jin Ri geldi ve yanıma oturdu. "Eveet. Kızlar gecesi yapalım bakalım."dedi heyecanla.

Garipseyerek ona baktım. "Meyveyle kızlar gecesi mi olur?"dedim. Hevesi kırılmış gibi "Kızlar geceleri böyle toplandıklarında bir şeyler atıştırıp film izlemez mi?"dedi.

PHOBIA ● Lee KnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin