**
Eun Ji iç çekerek uyandı. Fakat gözleri kapalıydı. Kendini sıcacık, güzel, huzurlu ve rahat hissediyordu ve mayışmadan edemiyordu.
Burnuna o tanıdık ve güzel koku gelince şaşırdı biraz. Hâlâ rüyada olduğunu düşündü.
Fakat yüzüne değen düzenli nefesleri hissedince hemen açtı gözlerini. Birkaç santim uzağında kendisine bakan bir çift güzel gözü görünce irkilerek geri çekildi.
Minho da hafifçe geri çekilip "Ah, özür dilerim korkuttum mu."dedi fısıltıyla.
Eun Ji başını iki yana salladı ve o da fısıldayarak "Hayır. Şaşırdım sadece. Ben... rüya gördüğümü zannediyordum."
Minho hafifçe gülümsedi. "Sen, ne zaman geldin?"diye sordu Eun Ji.
"Akşam on gibi. Geldiğimi görmüştün aslında."
"Ah, demek öyle. Rüya zannediyordum... Peki, ondan önce neredeydin. Seni bulamadım ve endişelendim. Telefonunu evde unutmuşsun ve-""Dolaşmaya çıkmıştım."dedi Minho sözünü keserek. Babasından bahsetmek istemiyordu.
"Hmm. Anladım. Şey, biz neden fısıldayarak konuşuyoruz?"diye sordu Eun Ji yine fısıldayarak.
Minho gözlerini etrafta dolaştırıp yine fısıldayarak "Bilmem."dedi.
Eun Ji kıkırdamaya başladı bunun üzerine. Ona Minho da katıldı.Sonra durup göz göze geldiklerinde iç çekti Minho.
(Allahım çok uwuu)Eun Ji onun gözlerinin derinlerine bakarken yüzünden gülümsemesini eksik etmiyordu. Çok mutluydu. Elini Minho'nun yanağına koyup baş parmağıyla hafifçe okşadı. Minho da gözlerini kapatmıştı bunun üzerine. Birkaç saniye sonra tekrar gözlerini açtığında Eun Ji'nin dudaklarına bakıyordu. Kalp atışları maratona çıkarken hafifçe yaklaşmaya başladı. Eun Ji şaşırsada kıpırdamadı.
Biraz daha yaklaştığında sadece gözlerini kapatttı ve bekledi. Minho da kendini tamamen bırakıp bir nefeslik arayıda kapatıyordu ki, bir miyavlamayla aralarına atladı Soonie.İkiside irkilerek geri çekilmişti. Soonie gece aralarından kalktığı yere kıvrıldı ve bekledi. Eun Ji içinden birkaç küfür ederken Minho kıpkırmızı bir şekilde yatakta doğruldu.
Boğazını temizledikten sonra "Öhöm, mmm, ben, kalkayım, şey okul var, evet, okula hazırlanmalıyız, evet."deyip yataktan bir hışımla çıktı ve banyoya gitmek üzere odayı terk etti.
Eun Ji arkasından baktıktı. "Bugün pazar." dedi sonra parmak uçlarını dudaklarına değdirdi ve gülümsedi. "Beni öpüyordu. Beni ÖPÜYORDU. Hem de kendi isteğiyle."
Bir fangirl edasıyla ağzını kapatıp çığlık attı ve yatakta tepindi. Bundan rahatsız olan Soonie hafifçe geri kaçıp onaylamayan mırıltılar çıkardı."Hiç şikayet etme. Bütün anbiyansı bozdun. Tam araya girecek zamanı buldun."diye konuştu Eun Ji. Soonie onu anlıyormuş gibi triple başını çevirdi ve uyuklamaya devam etti.
Eun Ji 'hah'ladıktan sonra yatakta doğruldu ve saçlarını düzelttikten sonra yataktan çıktı.*
Eun Ji banyonun kapısını tekrar tıklattı. "Minho, iyi misin gerçekten? Yaklaşık iki saattir banyodasın."
"Beş dakikaya çıkacağım."
Eun Ji gözlerini devirdi. "Yarım saat önce de beş dakikaya çıkacağını söylemiştin. Hatta bir saat öncede."
Minho Eun Ji'yi öpmek üzereyken bu kadar utanacağını düşünmemişti. Kalp atışları bile yeni yeni düzene giriyordu. Yaklaşık iki saattir kendini banyoya kilitlemiş, iki dakikada bir yüzüne su vuruyordu. Sarılırken bu kadar heyecanlanmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PHOBIA ● Lee Know
Fanfiction[TAMAMLANDI] Olay, jinofobisi* olan Lee Minho (Lee Know) ile cüretkar bir kız olan Kang Eun Ji arasında geçiyor. Bir gün annesi artık Kang Eun Ji ile baş edemeyince onu boşandığı kocasının yanına, Busan'a bir nevi sürgün ediyor. Eun Ji, babasının e...