☆31°

4.6K 323 213
                                    

6 ay sonra

Heyecanla kapının önünde bekliyordu Eun Ji Minho'nun çıkmasını.

Minho üniversite sınavına girmişti ve birkaç dakika sonra süre bitecekti. Nasıl geçtiğini aşırı merak ediyordu. Kendisi, yeterince bilgisi olmadığından bir sonraki sene girecekti sınava. Bir yılda da daha çok çalışacaktı. Zaten ne olacağına da henüz karar verememişti.

Okulun kapısından çıkan Minho'yu görünce hemen oturduğu banktan kalktı. Minho ilk etrafına bakınmış, ardından sevgilisini görünce gülümseyerek ona koşmuştu.

Eun Ji heyecanla ona sarılmış ardından "Nasıl geçti?"diye sormuştu.
"Güzel geçti."dedi Minho. Ona göre güzel geçmişti ama ne olacağı belli değildi sonuçta.

Eun Ji onun saçlarını karıştırıp "Sen elinden geleni yaptın. Umarım başaracaksın."dedi gülümseyerek. Ardından onun elini tuttu ve çıkışa ilerledi.

"Nereye gideceğiz?"diye sordu Minho.
"Mmm, sana ödül olarak, et ısmarlayacağım."dedi Eun Ji.

Birlikte bir restoranta gittiler. "Mm, biz dana eti ve soju alabilir miyiz?"dedi EunJi.

Kadin 'tabii' deyip giderken Minho "Soju mu?"dedi.

"Evet. Kutlama yapacağız sonuçta. Sojusuz olmaz. Hem on sekiz yaşına girdik. Artık içebiliriz."dedi Eun Ji.

"Neden içiyoruz ki? Hem henüz bir şey yapmadım. Kutlanacak bir şey yok."

"Off, illaki kutlamamıza gerek yok. Hem merak etme ağır değil öyle. Tadı güzel."

"İçtin mi ki?"diye sordu Minho.

"Evet, liseye geçtiğimden beri."dedi Eun Ji.
Minho ona bakıp göz devirerek başını olumsuz anlamda salladı. "Şaşırmadım."

Eun Ji buna sinsice gülümsemiş ve gelen etleri ızgaraya koymaya başlamıştı. Onlar pişerkende bardaklara soju doldurmuş ve Minho'ya nasıl içileceğini göstermişti. "İçerken başını yana çevir ve öyle iç."

Minho onun tarif ettiği gibi içmiş ve hafif boğazını yakan sojuyu yutmuştu. Yüzünü hafif buruşturmuş ama tadını beğenmişti. "Nasıl?"diye sordu Eun Ji. Minho "Sevdim."demişti. "Tamam. Etler pişsin, içmeye devam ederiz. Aç karnına içmeyelim."dedi Eun Ji. Ardından etlerin nasıl pişirildiğini de gösterdi.

Minho onu pür dikkat dinledi. Eun Ji ile altı aydır sevgililerdi ve bir kez olsun kavga etmemişlerdi. Minho onunla vakit geçirirken kendini daha iyi hissediyordu ve artık topluluk arasına katılırken zorluk çekmiyordu. Eun Ji sanki onun hem annesi hem de babası olmuştu. Anne gibi ona şefkatle davranıyor, baba gibi onu sosyal hayata hazırlıyordu.

Minho da Eun Ji'ye ders çalışma da yardım etmiş ve psikolojik olarak desteklemişti. Fakat daha sonra Eun Ji henüz hangi meslek olmak istediğini seçemediğinden ve kendini hazır hissetmediğinden sınava girmekten vaz geçmişti. Minho ona söz verdiği gibi bu kararında ona destek olmuştu.

Birbirlerinin eksiklerini tamamlamışlar ve çok kez çoğu zorluğun üstesinden gelmişlerdi. Birbirlerine aşıklar mıydı orası belli değildi ama sevdikleri kesindi. Ve bu sevgi asla bitmeyecekti.

Birlikte etleri yemişler ve sojularını içmişlerdi.
Günün sonunda Minho biraz sarhoş olmuştu. Eun Ji onu eve götürmüş ve yatırmış, Minho'nun ısrarı üzerine onunla kalmıştı.


Bilgisayarın başında heyecanla bekliyorlardı. Minho'nun sonuçları açıklanacaktı. Minhodan çok Eun Ji heyecanlanıyordu. Onun istediği yeri kazanabilmesini çok istiyordu.

"Açıklandı mı?"diye sordu Jin Ri yanlarına gelip. Minho hemen onun için bir sandalye çekerken  Eun Ji "Hayır henüz değil. Yükleniyor."dedi.
Jin Ri dikkatli ve yavaşça oturdu sandalyeye. Hamileliğinin neredeyse dokuzuncu ayındaydı.

Eun Ji heyecanla beklerken "Off hadi artık yüklensene!"dedi.
Minho "Sakin olur musun biraz."dedi ona. O böyle davrandıkça Minho da geriliyordu.

Sonunda yüklendiğinde Minho baktı hemen. İstediği üniversitenin adını görünce sevinçle gülümsedi ve hemen başını Eun Ji'ye çevirdi.

Eun Ji heyecandan gözlerini kapatmıştı. "Ee sonuç ne?"diye sordu. Minho başını Jin Ri'ye çevirmiş ve birbirlerine bakıp sinsice gülümsemişlerdi.

Minho sesini üzgün çıkarmaya çalışarak "Mm, şey, sanırım seneye tekrar girmem gerekecek..."dedi.

Eun Ji gözlerini yavaşça açtı ve Minho'ya baktı. "Ya..."dedi üzgünce. Sonra hemen ona sarıldı ve saçlarını okşarken "Üzülme sakın tamam mı. Sen elinden geleni yaptın. Hem tkerar sınava birlikte hazırlanırız ve daha iyi iş çıkartırız..."

Minho ona sarılırken gülümsemişti. Eun Ji geri çekilmiş ve sinirle "Bu siktiğimin eğitim sisteminin verdiği puanın ben-"

derken ekrana bakmış ve gördüğü yazılarla kalakalmıştı. Jin Ri ona gülerken Eun Ji bir süre ekranla bakışmış ardından onlara dönmüştü.

"Ya bu yapılır mı ama ya..."

derken gözleri dolmuş ve Minho'ya tekrar sarılmış ağlarken sırtına sert olmayacak şekilde vurmuştu. "Bu yapılır mı?!"

Minho hafifçe kıkırdamış ve onun sırtını sıvazlamıştı. "Ya... sadece şaka yaptım. Neden ağlıyorsun?"

Eun Ji burnunu çekmiş ve Minhonun kuacağına oturup onun dudaklarını öpmüştü. Bir ara ayrılıp "Tebrik ederim."demiş ve tekrar öpmüştü. Jin Ri boğazını temizlenmiş ve hâlâ orada olduğunu belirtti.

Eun Ji utanarak geri ayrıldı. "Pardon."

"O zaman hadi bunu kutlayalım. Ne istersiniz?"diye sordu Jin Ri.

Minho "Gerek yok."derken Eun Ji düşünmeye başladı.

O sırada Jin Ri karnını tuttu ve "Ahh!"diye bağırdı.

Eun Ji ilk bakıp "Yah, yine mi şaka yapıyorsun?"dedi fakat sonra ayağı kalktı. "Unnie iyi misin?"

"A-ahh! Su-suyum suyum geldi!"dedi.

Eun Ji heyecanla "Ne!"derken eli ayağı birbirine dolaşmıştı.

"Ambulans! Babam! Doğum çantası!"diye bir şeyler demeye çalışmış ve etrafta telefonunu aramıştı.

♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








PHOBIA ● Lee KnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin