4. Hábit od vnitřností

261 14 0
                                    

Dvouhodinovka lektvarů začala. ,,Tak, všechny vás tu vítám." pozdravil nás profesor Křiklan. ,,Dnes vás rozdělím do dvojic a společně připravíte jeden lektvar, který jste se naučili v loni." řekl a já začala přemýšlet s kým budu ve dvojici.

,,Hlavně ne Potter, jen ne Potter, prosím." prosila Lily.

,,Evansová a Snape." řekl Křiklan a Lily odešla směrem k černovlasému chlapci ze Zmijozelu. ,,Candy Baldwinová a Lucius Malfoy." pokračoval Křiklan.

,,To si ze mě děláš...Peroxid?! Proč Peroxid?!" nadávala Candy a odešla za Zmijozelským studentem. Lucius Malfoy, kterému všichni přezdíváme Peroxid díky jeho blonďaté až bílé barvě vlasů, se na ni taky nedíval zrovna mile.

,,Lillardová a Black." řekl Křiklan a já se automaticky otočila na toho černovlasého idiota, který na mě koukal tmavě modrýma očima.

,,Taky to mohl být někdo ze Zmijozelu." řekla jsem si v duchu a vydala se za ním.

,,Dlouho jsme se neviděli, co?" zeptal se Sirius a zasmála se. V tom se mi vrátili všechny vzpomínky na tu věc, která se stala při obědě.

,,A už jste mu to řekli?" zeptala jsem se ho šeptem.

,,Co? A komu?" zeptal se a krájel kořínky nějaké rostliny, na kterou si vůbec nepamatuju.

,,No...to co se stalo při obědě...a Removi." řekla jsem.

,,A co se stalo?" zeptal se zákeřně.

,,Takže ty nic nevíš, nebo jsi to nepochopil, nebo tak něco?" zeptala jsem se s nadějí v hlase a do kotlíku jsem dala nějaké zvláštní vnitřnosti zvířátek.

,,Ne?" odpověděl Sirius otázkou.

,,A James?" zeptala jsem se na jeho kamaráda a rozhlédla se po místnosti. Candy mi ukazovala, že mi drží palce a Lucius vedle ní si krájel nějaké kořínky. Lily a Snape byli celkem sehraná dvojka. James se hádal s nějakou holkou ze Zmijozelu, která byla tak o dvě hlavy menší než on. Bylo vtipné se na to dívat.

,,No James taky nic neví, nebo nic neříkal." odpověděl a jako by naschvál si zakašlal. A já z toho jeho přiblblého úsměvu poznala, že lže.

,,Ty lžeš!" zařvala jsem na něj a do obličeje jsem mu cákla vodu z kotlíku.

,,Hej!" zařval na mě on a z kotlíku vytáhl jednu z vnitřností a hodili mi ji na hábit.

,,No fuj!" zaječel jsem a do vlasů jsem mu rozdrobila nějakou zvláštní směs.

,,Co to?! Moje vlasy!" zaječel a za chvíli jsem hábit měla celý od vnitřností, kořínků a vody, protože na mě celý kotlík vylil.

,,Ty idiote!" řekla jsem mu a budu jen doufat v to, že to přicházející Křiklan neslyšel.

,,Oba dva máte školní trest za zbytečné ničení školních pomůcek!" zařval na nás.
,,Dnes večer budete uklízet tuhle celou učebnu a ať se leskne!" dodal a odokráčel zpět ke svému stolu.

,,Díky Sirius!" poděkovala jsem mu ironicky.

,,Ty sis začala." odsekl.

,,A ty jsi v tom pokračoval." dodala jsem.

Sirius se snažil sundat si z vlasů drobečky té zvláštní směsi a já jsem si pomalu sundávala ty nechutnosti ze svého hábitu

Po hodině jsem se já, Candy a Lily dobelhaly do našeho pokoje. Lily mi nějakým kouzlem sundala všechny zbytky těch nechutností z mého hábitu a ještě mi ho vysušila.

,,Co vás to s Blackem napadlo?" zeptala se Candy a čekala na odpověď.

,,Ptala jsem se ho, jestli to řekli Removi?"
odpověděla jsem jí.

,,A?" ozvaly se  zároveň Lily s Tessie, která teď přišla.

,,První říkal, že nic neví. Jenže pak jsem poznala, že lže a tak jsem do toho jeho ksichtu chrstla vodu z toho kotlíku. A on po mně za chvíli vylil celý kotlík!" vysvětlila jsem naštvaně.

,,Zajímavý způsob jak dostat školní trest. Jinak já jsem to s tím Peroxidem přežila, ale po druhé už bych to nedala." oznámila Candy a rozvalila se na své posteli.

,,V kolik ten trest máte?" zeptala se Lily, která se teď posadila na svou postel.

,,Křiklan říkal, že v osm. Takže za tři hodiny. Se Siriusem jsme se dohodli, že si dáme sraz ve společence." odpověděla jsem jí a chystala jsem si učebnice na zítřek.

ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏKde žijí příběhy. Začni objevovat