32. Ples 1/2

112 12 3
                                    

Christie

,,Jak Remus tancuje?" zeptala se mě Carol, když jsme dotančili první tanec a teď jsme seděly u stolu ve Velké síni.

,,Dobře. A jak Sirius?" musela jsem se zeptat já.

,,Až překvapivě dobře." zasmála se a pak jsme se obě dvě podívaly na druhou stranu síně, kde stáli James, Remus a Sirius a povídali si.

,,Mně James párkrát šlápl na nohu." stěžovala si Lily.

,,Neboj, na vaší svatbě ti už na nohy šlapat nebude." zasmála se Candy.

,,Já a James nikdy nebudeme manželé." odvětila rázně Lily.

,,Aby se jednou nedivila." šeptla jsem Carol a ta se zasmála.

Chvíli jsme si jen povídaly a pak začala hrát další písnička. Byla velmi pomalá, ale hezká.

,,Smím prosit?" ozvalo se a přede mnou stál Sirius Black.

Okem jsem se podívala na Carol. Ta se na mě se skousnutým rtem usmívala.

,,Smíš." souhlasila jsem a nechala se odvést na taneční parket.

Zavedl mě zhruba někam do středu tanečního parketu. Tam se mě chytil za pas a já jsem mu své ruce dala za krk. Potom jsme se stejně jako všichni ostatní, začali pohupovat do rytmu. Ani jeden z nás dlouho nic neříkal. Prostě jsme jen tančili a užívali si tuhle chvíli...

Když jsem se otočila, naskytl se mi pohled na jiný tančící pár. Remuse a Carol. Vypadali jako sehraná dvojka. Slušelo jim to spolu. Při téhle myšlence se mi na tváři objevil úsměv.

,,Co ten úsměv?" zeptal se Sirius a přerušil to ticho.

,,Carol a Remus." řekla jsem a naznačila, ať se taky podívá.

I mu se na tváři objevil úsměv. Pak se na mě otočil a řekl: ,,Prý jsi se mnou chtěla jít na ples?"

Můj úsměv zmizel a vsadila bych se, že jsem trošku zčervenala. ,,Proč?" zeptala jsem se ho.

,,Jen tak. Carol to říkala." řekl on a nespouštěl ze mě oči.

Já jsem se za každou cenu snažila vyhnout jeho pohledu. ,,Jo? Tak to- Au!"

,,Promiň." zasmála se Sirius, který mi šlápl na nohu.

,,Ty jsi to ale udělal schválně!" vyjela jsem na něj.

,,Ne!" nesouhlasil se mnou.

,,Jo jo!"

,,Ne ne!"

,,Co se tu hádáte?" zeptal se James, který s Lily tančil kousek od nás.

,,Sirius mi schválně šlápl na nohu." postěžovala jsem si.

,,Tak to buď v klidu," řekla Lily. ,,Mně na nohy James šlape úplně nevědomě."

,,To se ti zdá." řekl James a usmál se.

Pak jsem v davu lidí zahlédla blonďatého kluka, který měl nateklý nos a pořád se otáčel za Carol.

,,To je Andresen?" zeptala jsem se Siriuse.

Otočil se, aby se na něj mohl podívat a pak přikývl.

,,Proč se na ni pořád dívá?" přemýšlela jsem na hlas.

,,Asi se mu líbí." řekl Sirius.

,,Ne. Jakože jo, Carol je krásná, ale Lucasovi jde o něco jiného. Podle mě jí to chce vrátit..." rozhodla jsem.

ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏKde žijí příběhy. Začni objevovat