Ráno na snídani se náš tým Carol, Lily, Candy a Christie s kluky nepotkal. K prvnímu setkání toho dne došlo až na hodině Přeměňování.
,,Stejně mají přesilu." řekla Lily, když jsme si sedaly do lavic a chystaly jsme si věci na vyučování.
,,Jo, Christie s náma totiž nechodí na všechny předměty." souhlasila jsem s ní.
,,Takže až na jaké hodině se s ní uvidíme? zeptala se Candy.
Já jsme se zamyslela, ale Lily byla rychlejší. ,,Na Dějinách čar a kouzel." řekla.
,,Máme vůbec nějakou strategii?" zamyslela jsem se.
,,Nic ve zlým, ale já bych šla první po Peterovi. Ten bude jednoduchý na vyřazení." pravila Candy a podívala se směrem ke klukům, kteří si mezi sebou povídali. Asi taky promýšleli herní strategii.
,,Je to krutý, ale máš pravdu." musela jsem s Candy opět souhlasit.
Každou přestávku mezi vyučovacími hodinami jsme po chodbě chodily v hloučku. Já jsem se pořád dívala, jestli někde v rohu nestojí někdo z kluků a nesnaží se nás chytnout. Ani jednou jsem si jich ale nevšimla.
Na hodinu Dějin čar a kouzel se k nám konečně připojila i Chrsitie.
,,Tak co? Vyřadily jste už někoho?" zeptala se nás.
,,Ne. Ani jsme si jich na chodbách nevšimla." odpověděla jsem jí.
,,No tak to vás asi potěším tím, že jsem vyřadila Petera ze hry." usmála se.
,,Jak se to stalo?" vyzvídala hned Lily.
,,Úplně nečekaně. Šla jsem z Lektvarů kolem klučičích koupelen. A najednou se otevřely dveře a vylezl z nich Peter. Potichu jsem za ním šla a když jsem byla dostatečně blízko, tak jsem ho oběma rukama plácla na rameno." usmála se Christie.
,,A co ostatní? Oni tam nebyli?" zeptala se Candy a každé Christiino slovo nevěřícně hltala.
,,To víš že byli, jen co jsem dala ruce z Petera pryč, vyšel z koupelny i zbytek. James se pak za mnou rozeběhl a až do téhle třídy za mnou běžel." řekla a podívala se na Jamese, který se teď nenávistně díval na nás.
,,Teď ale musíme počítat s tím, že budou mít větší chuť do hry a udělají cokoliv pro to, aby jednu z nás vyřadili." řekla jsme já. ,,Musíme si od teď dávat větší pozor."
A tak se taky stalo. Po hodině jsme se úspěšně dostavily všechny čtyři do našeho pokoje v Nebelvírské věži, abychom si zde nechaly všechno učení. A z ní jsme se pak v pořádku dostavily do Velké síně.
První problém nastal, když jsme si uvědomily, že u stolu sedí jen Remus, James a Peter. Sakra, kde je Sirius?
,,Takže teď tam rychle doběhneme a sedneme si, vsadím se totiž, že Black od někud vyleze a poběží za námi." rozhodla Lily.
Všechny jsme se rozeběhly a tryskem jsme si to mířili přímo k nebelvírskému stolu. Ani jsme se nestihly otáčet, jestli za námi vůbec někdo běží. Prostě jsem se do toho pustily po hlavě.
,,Dobrý," oddechla si Candy, když jsme si úspěšně sedly.
,,Kde je Black?" zeptala se hned Chrsitie.
,,Tak to ti-" začal James, ale někdo mu skočil do řeči.
,,McGonagallová s ním chtěla mluvit. Říkala, že má nějaký průšvih." řekl Peter, který si teď na talíř nandával beztak třetí porci svého obědu.
ČTEŠ
ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏ
Fanfic,,A co jsem udělal?" zeptal se znovu James. ,,Pan Filch už od rána hledá svou kočku a nemůže ji najít. Něco mi říká, že s tím máte co do činění vy a tady pan Black." ukázala profesorka na Siriuse. ,,Já?!" vykulil na ni oči Sirius. ,,Vždyť já bych ne...