Siriusovi narozeniny letos vyšly na víkend a to u většiny pozvaných způsobilo ještě větší radost. O víkendu jsou párty přece jen lepší.
Už je to taky pár dní od toho incidentu s Remusem. Christie jsem za to zatím nezabila, ale můžu to napravit.
,,Budete mu dávat nějaký dárek?" zeptala se Lily když jsme odpoledne, v den oslavy, ležely u nás v pokoji.
,,Počkej," řekla Candy, slezla z postele, otevřela svůj kufr a něco z něj vytáhla. ,,Tohle je mudlovký alkohol, který mi nechutná. Koupila jsem ho v Londýně. Jo, je otevřený, ale on bude ožralý, takže to stejně nepozná." zasmála se a vykouzlila na něm mašličku.
,,Je to od nás od všech. Já mu teď nic shánět nebudu." řekla jsem a na láhev vykouzlila lístek s věnováním od nás tří.
,,Ještě sem budeme muset propašovat Christie." vzpomněla si Lily a podívala se na mě. ,,Postaráš se o to?"
,,Fajn, není problém. Bude v knihovně, jdu jí to říct." řekla jsem a odešla z pokoje.
Na chodbách Bradavického hradu už byla doopravdy zima. Přes mraky za oknem se snažilo prosvitnout pár paprsků slunece, ale moc se jim nedařilo. Také foukal vítr a listí opadaných stromů kroužilo ve vzduchu. Studenti, kteří se rozhodli jít ven na sobě měli šály, rukavice a někteří i čepice v barvách své koleje. Většina studentů ale zůstala na hradě a někteří z nich byli právě v knihovně.
,,Ahoj Christie," pozdravila jsme blondýnku, která seděla u stolu v knihovně a četla si tři knížky zároveň.
,,No ahoj, přišla jsi mě zabít za to, jak jsem tě trošku žďuchla?" zeptala se s úsměvem na tváři.
,,Trošku?! Ty jsi mě na něj přímo shodila!" vyštěkla jsem a posadila se vedle ní. ,,Ale teď jsem ti přišla říct, že jsi pozvaná na tu Blackovu oslavu a budu tě muset dostat do naší společenky."
,,No to je milé. V kolik tam mám být?" zeptala se mě a šla odnést knihy.
Vstala jsem a šla za ní. ,,No údajně to má začínat už v osm." odpověděla jsme jí.
,,Fajn, já na tebe kolem osmé budu čekat před vstupem do vaší společenky a ty si mě přijdeš vyzvednout." řekla prostě a knihy vrátila do poliček.
,,Dobře, budu se na tebe těšit." řekla jsme a chtěla odejít, jenže mě chytla za kapuci mé mikiny.
,,Vidíš Remuse?" pošeptala mi a ukázala na kluka se světlými vlasy, který byl začtený do knížky.
,,Ať tě ani nenapadne-" bylo pozdě. Christie už mě za ruku táhla k Removi.
,,Ahoj," pozdravila ho a sedla si vedle něj. ,,Co čteš?"
,,Ahoj, no já nevím, prostě to tu leželo a tak jsem si to vzal." řekl. ,,Těšíte se na Siriusovu oslavu?" zeptal se nás a zavřel knížku.
,,Jasně, zrovna teď jsme plánovali jak mě dostat do vaší společenky." řekla a podívala se na mě. Já jsem jí to oplatila opovaž se něco udělat pohledem.
Nakonec přece jen nic neudělala a já jsem se v klidu vrátila za holkama, které se už chystaly na večer.
,,Modrý, nebo černý?" zeptala se Candy a v ruce držela dvoje šaty.
,,Černý," řekla Lily a prohlížela se v zrcadle. ,,Mám si udělat něco s vlasy?" zeptala se mě.
,,Zapletu ti je," nabídla jsem jí a za chvíli už jsem v ruce držela její ohnivé vlasy.
Christie
Chvíli před osmou jsem čekala u vstupu do Nebelvírské společenské místnosti. Za chvíli se vyklopil portrét té divné ženské, která je na obraze přes který se k nim vstupuje, a z otvoru vylezla Carol.
,,Ještě to nezačalo, ale stejně už tě vezmu dovnitř." řekla, chytla mě za rukáv trička a protáhla mě otvorem.
Na stolcích stály lahve Ohnivé whisky a několik lahví máslového ležáku. Dále tam byly misky s nejrůznějším kouzelnickými sladkostmi a vlastně vším možným. Na zemi se povalovalo pár nafouknutých balónků a prváci, které se James Potter snažil vyhodit ze společenské místnosti, si s nimi hráli.
,,No tak si ty balónky vemte, ale neukazujte se tu. Tohle není pro děti." vysvětloval jim zoufale.
,,Musíš na ně jinak," řekla mu Candy. ,,Tak jestli do deseti vteřin neodejdete tak na vás zavolám Brumbála! A pro druháky a třeťáky to platí taky!" zakřičela přes celou místnost a vyděšení praváci, smíření druháci a naštvání třeťáci začali odcházet.
,,Teda Baldwinová," řekl James. ,,Ty jestli jednou budeš mít děti tak od tebe utečou, asi jako Sirius..."
,,Takže," odkašlal si Sirius. ,,Nevím co říct! Jde se slavit!" zakřičel a po celé místnosti se rozlehl šťastný výskot.
A tak oslava jeho narozenin začala. Všude byla slyšet rocková hudba. Někteří lidé se pohupovali do rytmu, jiní si spolu povídali, další pili whisky, nebo jedli, no a zbytek se líbal... Chtělo se mi zvracet.
Usmyslela jsem si, že půjdu za Carol, která seděla na schodech s Candy a Lily. Otočila jsem se a v tu ránu jsem do někoho vrazila.
,,Sorry, moje chyba." omluvila jsem se.
,,To teda." řekl ten, do kterého jsem vrazila. Byl to Sirius Black. Jeho bouřkově modré oči se na mě dívaly.
,,No takže pan oslavenec osobně," zasmála jsem se. ,,To je mi ctí." řekla jsem ironicky a ze srandy jsem se mu poklonila.
,,Nech si toho." zasmál se a do ruky mi vrazil skleničku s whisky.
,,A co já s tím?"
,,No co se dělá s whisky?" zeptal se, ale nedal mi prostor pro odpověď. ,,Ano, pije se. Takže šup šup šup."
,,Jenže já tohle nepiju." řekla jsem a skleničku mu vrátila.
,,Všechno je jednou poprvé, sama si to říkala," mrkl na mě a skleničku mi vrátil. ,,Tak na mě." řekl egoisticky, já si s ním neochotně přiťukla a následně jsem do sebe kopla ohnivou whisky. Je vážně ohnivá.
,,Tak Blacku," začala jsem asi po dalších třech skleničkách whisky. ,,Vsadíme se, kdo toho vypije víc." zasmála jsem se. Seděli jsme spolu na sedačce u krbu.
,,Fajn a ten kdo vyhraje si bude něco přát." řekl a podal mi ruku, abych s ním sázku uzavřela. Souhlasila jsem.
Začalo se. Vypila jsem sotva čtyři skleničky a Sirius už tak sedm. Víc jsem jich do sebe dát nemohla.
,,Vzdávám se." řekla jsem a prázdnou skleničku položila na stůl. Sirius vyhrál.
,,Vítězství je moje," řekl, chytl mě za ruku a vedl mě ke schodům do pokojů. Málem jsem spadla, strašně se mi motaly nohy a dělalo mi problém stoupat na jednotlivé schody.
,,Neblázni Christie! Vždyť jste oba dva ožralí jak-" křikla za mnou Lily, když jsme stáli na rozcestí do dívčích a chlapeckých ložnic. Muselo být hodně pozdě, protože tu už skoro nikdo nebyl. Dokonce ani Candy s Carol a vypadalo to, že se teď za nimi chystá i zrzka.
,,Psssst." dala jsem si prst před pusu a šla dál za Blackem. Tím jsem se vyhnula Lilyinu přísnému pohledu.
ČTEŠ
ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏ
Fanfic,,A co jsem udělal?" zeptal se znovu James. ,,Pan Filch už od rána hledá svou kočku a nemůže ji najít. Něco mi říká, že s tím máte co do činění vy a tady pan Black." ukázala profesorka na Siriuse. ,,Já?!" vykulil na ni oči Sirius. ,,Vždyť já bych ne...