9. Krabice plná lahví Ohnivé whisky

169 14 0
                                    

Hned po obědě jsme všichni vyšli do Prasinek. Tedy přesně já, Candy, Lily, Remus a Christie.

,,Ale stejně nechápu, že už jsme v posledním ročníku. Tohle je jedna z našich posledních návštěv Prasinek." začala si stěžovat Candy.

,,Strašně to uteklo." řekla Lily a já souhlasila.

,,Ale přece jen máme ještě osm měsíců." podpořil nás Remus a vytáhl z kapsy čokoládu. ,,Čokoláda je dobrá na deprese a vlastně na všechno. A vy vypadáte, že trpíte hodně velkými depresemi," řekl a podíval se na nás všechny. Musely jsme asi vypadat jako velká hromada neštěstí. ,,Takže tady máte." podal mi čokoládu do ruky. Každá z nás si ulomila proužek a dokonce tam jeden zbyl i pro něj.

,,Děkujeme." poděkovala mu Candy a usmála se na něj. Remus se usmál taky.

,,Teď budu muset do Medového ráje." řekl a zasmál se.

,,My tam jdeme stejně taky, takže můžeš jít s náma." řekla Lily a všichni jsme se vydali směrem ke zmíněnému obchodu, neboť už jsem byli v Prasinkách.

V Medovém ráji je to pořád stejné. Všude jsou regály přeplněné všemi sladkostmi, na které jen pomyslíte. Na každém rohu voní sladkost jiná a jako vždy je obchod narvaný mlsnými studenty z Bradavic.

,,A tohle!" ukázala Candy na exkluzivní balení Bertíkových fazolek. ,,To si musím koupit." řekla a brala si ho do ruky.

,,Nemáš ty náhodou na fazolky smůlu?" zeptala se jí Lily a šťouchla do ní. ,,Pamatuješ jak sis na nich skoro vylámala v prvním ročníku zuby." zrzka se při vzpomínce začala smát.

,,No možná..." řekla Candy a koutky se jí zacukaly.

,,A ve čtvrťáku sis jich dala celou hrst naráz do pusy a všechny byly hnusný." dodala Lily a smíchy se popadala za břicho. Nebyla sama, já i Remus jsme se začali smát taky.

,,A když jsme byli za Jamesem na ošetřovně-" chtěl říct Remus, ale Candy ho zastavila.

,,No fajn, to už stačí." řekla s úsměvem na tváři. ,,Stejně si je vezmu."

Z obchodu jsme vyšli asi za dvacet minut a to jsme už měli jen pár minut na to, abychom se dostali ke Třem košťatům.

,,Já tam nejdu." oznámila Lily když jsem došli před dveře hospody.

,,No mně se za Blackem taky nechce, ale můžeme jim za deset minut zdrhnout." povzbudila ji Candy a vyloženě ji dovlekla do hospody.

Ani U Tří košťat se to nezměnilo. Příjemná hospůdka v Prasinkách, kde mívají skvělý máslový ležák. I dnes tu bylo narváno, ale přece jen tu pár míst volných bylo.

,,Tady jsme!" zamával na nás Sirius když jsme už všichni byli vevnitř. Seděl vedle Jamese a rukou se opíral o nějakou krabici. Postupně jsme si k nim všichni přisedli.

,,Objednali jsme nám všem máslový ležák, ale nepočítali jsme, že přijdeš ty," řekl James a ukázal na Christie.

,,V pohodě, můžu si objednat-" řekla mu.

,,Počkej, pokračuju," zastavil ji. ,,Naštěstí jsme objednali Peterovi, takže si můžeš vzít jeho, protože nepřijde." ušklíbl se na ni.

,,No děkuju, to je od vás doopravdy milé." dodala s úšklebkem Christie a sedla si vedle mě.

,,Ale pochybuju o tom, že je nám i zaplatíte." usmála jsem se na ně.

,,No jasně, že nezaplatíme. Celkem ti to myslí Carol." pochválil mě James.

ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏKde žijí příběhy. Začni objevovat