18. Oční střetnutí

131 13 0
                                    

James je odhodlán Zmijozel porazit. Zajímá mě, jestli se mu tak tvrdé tréninky vyplatí a dnes Nebelvír opravdu vyhraje, nebo mu to za nic nestálo.

Na dnešní zápas se jde podívat snad celá škola. Ono když hraje Nebelvír proti Zmijozelu je to vždycky zajímavá podívaná. Zmijozel se bude pokoušet vyhrát všemi různými způsoby. Nebelvír se bude pokoušet jako vždy vyhrát čestně, ale přece jen už se James a ostatní hráči kolikrát s protivníky poprali.

Před samotným zápasem se jdeme vždycky nasnídat a až potom se vyráží na hřiště. Dnes tomu není jinak.

Ve velké síni je narváno. Většina studentů z Nebelvíru má na sobě naše kolejní svetry ve zlato-červených barvách a na tváři nakreslené červeno-zlaté vlaječky. I Zmijozel se chystá podpořit svůj tým ve svetrech barvách jejich koleje.

,,No tak ale měl bys něco sníst, Dvanácteráku." pokáral Jamese Remus, který si sám na talíř nakládal toasty k snídani.

,,Náměsíčník má pravdu." souhlasil s Remusem Sirius a podstrčil Jamesovi pod nos tác s lívanci.

James si po dlouhém přemlouvání přece jen jeden vzal a snědl ho. Měl štěstí, že stihl aspoň ten jeden. Ty ostatní do sebe totiž naházel Peter.

,,Sakra, ten James je nějaký nervózní." divila se Candy když se Nebelvírský tým odešel připravovat a ve Velké síni už zůstalo jen pár lidí.

,,Tak snad to nepokazí." řekla Lily velmi nepovzbudivě a zaklapla knížku, kterou právě četla. ,,Jdeme?" zeptala se a všichni jsme přikývli.

Když jsme opustili hrad a ocitli se venku, ofoukl nás ledový podzimní vánek. Dnes naštěstí neprší a ani není mlha, což znamená že jsou celkem dobré podmínky pro famfrpál.

,,Stejně vyhrajeme. Zmijozel je marnej." řekl z ničeho nic Sirius.

,,Taky si myslím." podpořila ho v jeho názoru Candy.

Najednou kolem nás proběhla parta Mrzimorských kluků. ,,Fandíme Nebelvíru!" zakřičeli na nás a odoběhli.

Všichni jsme se nad tím pousmáli. Je hezké slyšet, že i lidé z ostatních kolejí dnes fandí té naší.

Candy do mě žďuchla. ,,Ten blonďák byl Lucas." řekla a zasmála se.

,,A co já s tím?" odpověděla jsem jí nevrle.

,,Dívala se po tobě." vysvětlila mi.

,,Takže nápadník, jo?" zasmál se Sirius.

,,Hej! Žádného nápadníka nemám, takže se všichni uklidněte." vyštěkla jsem na ně.

,,Ty si prostě nechceš připustit, že se někomu líbíš." pronesla Lily důležitě.

,,Merline, třeba si mě ten Lucas s někým spletl." protočila jsem očima nad její poznámkou.

,,Vsadím se, že tě pozve na ples." pronesl rozhodně Sirius. A podíval se na mě. ,,A ty určitě řekneš ano, protože tě nikdo jiný nepozve." zasmál se.

,,No vidíte, i Sirius ví pravdu." řekla jsem směrem k holkám, které teď Siriuse probodávaly pohledem.

,,Sirius si z tebe dělá srandu." řekl Remus.

Já jsem se na něj podívala a v ten moment se naše oči střetly. A tak jsem se dívala do těch jeho oříškových očí. On se zase díval do těch mých modrých. Až po několika vteřinách se naše pohledy rozdělily.

,,Vlastně tě ještě může pozvat ten Adler." zasmál se Sirius. Já jsem do něj loktem bouchla, abych mu naznačila, že tohle rozhodně není vtipné.

ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏKde žijí příběhy. Začni objevovat