3. Někdo se nám zakoukal

282 17 5
                                    

Nevelvírská společenská místnost se nezměnila. Je pořád stejně útulná. Ještě večer jsem stihla Removi vrátit tu knížku. Pár slov jsem prohodila snad s každým spolužákem a pak jsem se s Lily a Candy odebrala do našeho dívčího pokoje. Na posteli seděla Tessie, která si vybalovala věci. Tessie má delší hnědé vlasy, stejně hnědé oči a její obličej někdy zdobí brýle. Jsme sice spolu na pokoji, ale to neznamená, že se spolu nějak extrémně bavíme. Tessie má své nejlepší kamarádky v Mrzimoru a s nimi tráví nejvíce času. Jsem ráda, že respektuje naše přátelství s Lily a Candy, a nediví se těm blbostem, které spolu děláváme.

,,Ahoj Tess, jak to jde?" zeptala se jí Candy a šla jí obejmout.

,,Fajn, jde to celkem-" Tessie chtěla něco říct, jenže to už jsme se na ni nalepily i já s Lily.

Všechny tři jsme si povídaly asi do půlnoci a pak se nám nějakým zázrakem podařilo usnout.

,,Vstávej! Přijdeme pozdě!" zařvala na mě Candy a v zápětí na mě přiletěl polštář.

,,Co děláš!" vyjekla jsem.

,,Za půl hodiny máme přeměňování a ty ještě spíš! Já už jsem i namalovaná." pochlubila se a nasazovala si kruhové náušnice.

,,Dělej Caroline! Ještě nejmíň deset minut nám bude trvat než tam dojdeme." povzbudila mě Lily, když jsem si oblékala sukni a Tessie se mi snažila ustlat postel.

Přece jen jsem se oblékla poměrně rychle a všechny čtyři jsme došly do společenské místnosti. Byla narvaná studenty všech ročníků a v křesle u krb se Sirius líbal s Amandou. To je holka o nižší ročník než jsme my.

,,Ten Black si dělá prdel, ne? Vždyť je první školní den, třičtvrtě na osm a on už si někoho našel?!" divila se Candy a nevěřícně na něj koukala.

,,Někoho našel?!" vyprskla smíchy Tessie. ,,To se u něj nedá říkat, zítra bude mít nějakou jinou." dodala.

,,Zítra? Vsadím se, že ještě dnes...a bude to ta černovlasá co na něj tak debilně kouká." řekla jsem a prstem ukázala na černovlasou, přemalovanou holku s rozvázanou kravatou a nějak moc podezřele krátkou sukní.

Přeměňování sice není můj oblíbený předmět, ale přežila jsem ve zdraví. Pak následovala obrana proti černé magii, ta mi přijde zajímavá, a po ní studium mudlů taky. Studium mudlů je vlastně předmět, který mi jde. Moji rodiče jsou mudlové, tudíž hodně věcí vím. A Lily je na tom stejně.

,,Tak a po obědě dvouhodinovka lektvarů se Zmijozelem." řekla Lily, která se dívala na náš rozvrh.

Já, Lily a Candy jsme právě došly do Velké síně na oběd a všechny jsme se posadily ke stolu lvů. Na oběd jsem si dala bramborovou kaši s rybou a dýňová šťáva to skvěle doplňovala. To jsem si ukrojila další sousto ryby a chtěla si jej dát do úst, jenže v tom se naproti nás posadil James s Remusem a Peterem.

,,Kde máte Blacka?" zeptala se zvědavě Candy.

,,Tichošlápek je támhle." řekl Remus a ukázal směrem ke vchodu do Velké síně. U dveří stál Sirius a nějak blízko něj byl obličej té černovlasé holky z rána.

,,Já to říkala!" zaradovala jsem se.

,,Co jsi říkala?" zeptal se zvědavě James a mezitím si Peter nandal hromadu jídla.

,,Ráno jsem říkala, že ta černovlasá holka skončí se Siriusem." usmála jsem se vítězoslavně.

,,Neříkej skončí!" obořila se Lily. ,,Žádná s ním nebude, vždyť je mění jak...jak...cokoliv co se mění." dodala.

,,A nedáme rande Evansová?" zeptal se James mé rudovlasé kamarádky a při tom na ni několikrát zakmital obočím.

,,To teda nedáme Pottere!" zařvala na něj Lily.

,,Však ty mi na to jednou kývneš." řekl v klidu James a ještě na ní mrkl. Lilyinu reakci nebudu popisovat, tu vidličku co měla v ruce malém rozlomila na dvě části.

,,O co jsem přišel?" zeptal se přicházející Sirius. Nikdo mu neodpovídal, všichni totiž jedli.

Chtěla jsem si dát další sousto, jenže mi někdo zaklepal na rameno. Otočila jsem se a za mnou stála Christie. ,,Můžu za vámi?" zeptala se.

,,Jasně." řekla jsem a Christie si sedla mezi mě a Candy. ,,Jak se máte?" zeptala se vesele.

,,Mám se dobře." odpověděl Peter s plnou pusou.

Všichni se nějak shodli na tom, že se mají dobře. James se pak pokoušel nějak Lily vysvětlit, proč by s ním měla jít na rande. Sirius se otáčel za každou holkou, která prošla a Remus si vytáhl knížku a začal si číst.

,,Heeej, někdo se nám tu zakoukal." řekla šeptem Christie a žďuchla mě do ramene, čímž mě vyrušila z koukání na světlovlasého Remuse.

,,To můžu říkat o tobě a Blackovi." zareagovala jsem pohotově šeptem a žďuchnutí jí oplatila.

,,Jenže já na něj necivím pět minut v kuse." řekla už normálním hlasem a začala se smát.

V tom Remus zpozornil, mně naskákala husí kůže a do toho na mě James se Siriusem zaráz zakmitali obočím. V tu chvíli bych nejraději šla do Azkabanu. Prostě kamkoliv hlavně nebýt v téhle místnosti a dívat se do očí těm dvěma, kteří na to s největší pravděpodobností přišili.

Po Christie jsem hodila nenávistný pohled a rychlostí blesku jsem odešla od stolu. Za mnou se rozeběhla Candy a ještě zdálky jsem slyšela jak se Remus ptá: ,,Proč utíká?"

,,Co se děje?" zeptala se mě Candy, když jsem šla naštvaně na hodinu lektvarů.

,,Christina omylem naznačila, že se mi Remus líbí." řekla jsem naštvaně.

,,Však je to pravda, ne?" zeptala se Candy a zastavila mě.

,,Co?!-proč-kdy-možná-jo-asi?" vypadlo ze mě a Candy se začala smát. ,,Ale nemusí to vědět, teď se to celý úplně posere a co jako dál. Remus mě bude nenávidět, vy mě budete litovat, Black se bude smát..." řekla jsem smutně.

,,Remus si toho nevšiml." řekla a pohladila mě.

,,A ty myslíš, že mu to ti dva neřeknou?!" zeptala jsem se zvýšeným hlasem.

,,Tak si s nimi zkus promluvit." navrhla Candy.

,,Zkusit to můžu, ale bude to marný, je to přece Black a Potter. Merline, to bude trapas." řekla jsem a spolu s Candy jsme pokračovaly v cestě do učebny lektvarů.

ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏKde žijí příběhy. Začni objevovat