Od toho dne kdy jsem byla s Lucasem na rande uplynulo několik dní. A to znamená, že se pomalu blíží ples. S holkama už jsme se domluvily, že příští týden zajdeme do Prasinek a nakoupíme potřebné věci.
Kromě potřebných věcí na ples se samozřejmě ve velkém řeší i samotný doprovod. Max už Candy na ples pozval, ale ostatní se do toho moc nehrnou. I když já už doprovod taky mám. Lucas mě pozval když jsme spolu byli v Prasinkách. Řekla jsem mu ano, v tu chvíli jsem vlastně ani nemyslela na to, že by mě mohl chtít pozvat někdo jiný...
Ale kromě mě a Lucase nikdo jiný neví, že spolu jdeme na ples. Já jsem to holkám neřekla. Neříkám jim nic ohledně mě a Lucase. Naše setkávání jim vysvětluji jako přátelské vycházky a celkově říkám, že jsme jen kamarádi. Doteď se na to všechny chytají, jen snad Christie si myslí, že spolu chodíme. A chodíme spolu vůbec? Lucas to tak bere. A já bych to tak možná taky brala, jenže pokaždé když vidím Remuse něco mi říká, že jsem strašně hloupá a mám to s Lucasem ukončit. Jenže potom jsem zase jen s Lucasem a cítím se s ním skvěle. Lucas mi nějaká zamotává hlavu...
,,Dneska jdeme bruslit!" oznámila Candy a sedla si k nám.
Právě teď jsme skončili naše vyučování a sedíme ve Velké síni u nebelvírského stolu a cpeme se skvělým obědem.
,,A je jezero dostatečně zamrzlé?" zeptala se Lily s nejistotou ve tváři.
,,Lily, bruslí se tam už asi tři dny a každým dnem mrzne víc a víc. Jasně že je dostatečně zamrzlý!" uklidnila ji Candy a na talíř si nabírala těstoviny. ,,Christ, půjdeš s námi?"
,,Jasně," odpověděla blondýnka z Havraspáru a nalila si dýňový džus. ,,Carol, jdeš taky? Že jo?"
,,Samozřejmě," ujistila jsem ji.
U jezera toho dne bylo poměrně málo studentů. Někteří ještě měli odpolední vyučování a některým se asi nechtělo do té zimi.
,,Hlavně to moc neutahujte," povzdechla si Candy a ukázala na tkaničky u svých bruslí. ,,Ať vám neupadne noha. Jednou se to prý podařilo jednomu mudlovi, který-"
,,Jo, jasně Candy." zasmála se Lily a již se zavázanými bruslemi si stoupla. Hned za ní si stoupla Christie a podávala mi ruce, aby mě zvedla.
Když jsem se chytla jejích dlaních, zvedla mě a pak kousek popojela od břehu a v tom do někoho vrazila.
,,Můžeš se rozhlížet ty jeden-"
,,Ty jeden co?" zeptal se Sirius, do kterého vrazila.
,,To nestojí za řeč." odpověděla mu a falešně se zasmála.
A než by kdokoliv stačil říct famfrpál, stáli před námi na bruslích všichni Poberti, kromě Petera.
,,Nevěděl jsme, že tu budeš, Lily." usmál se James na mou rusovlasou kamarádku.
,,No, já jsem zase doufala v to, že ty tu nebudeš." řekla zcela upřímně Lily, ale Jamesův úsměv se nevytratil.
,,Neviděli jste Maxe?" zeptala se jich Candy a začala se rozhlížet po zamrzlém jezeře. ,,Říkal mi, že tu bude."
,,Náhodou ano, je támhle," řekl Remus a ukazoval na partu kluků kousek od nás. ,,Hraje hokej s ostatními z Mrzimoru."
,,I nám nabízeli, ať si s nimi zahrajeme, jenže já jsme viděl ty tvé nádherné vlasy, Lily, a nemohl jsem odolat tě nejít pozdravit." začal James a všechno to říkal až příliš dramaticky. Sirius se plácl do čela a Remusovi zacukaly koutky.
ČTEŠ
ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏ
Fanfic,,A co jsem udělal?" zeptal se znovu James. ,,Pan Filch už od rána hledá svou kočku a nemůže ji najít. Něco mi říká, že s tím máte co do činění vy a tady pan Black." ukázala profesorka na Siriuse. ,,Já?!" vykulil na ni oči Sirius. ,,Vždyť já bych ne...