Caroline
,,Nikdy bych neřekla, že mě tancování na plese bude bavit." řekla jsem upřímně Removi, když jsme spolu tančili už nejmíň po páté za dnešní noc.
,,Asi záleží na tom, s kým tančíš." usmál se na mě. No, měl pravdu...
,,A tebe to baví?" zeptala jsem se ze zvědavosti.
Místo odpovědi se se mnou zatočil a jen se na mě usmíval.
,,Můžu se tě na něco zeptat?"
,,Můžeš," řekla jsem mu a čekala na otázku.
,,Možná je to osobní, ale jak jsi dala Lucasovi kopačky? Sirius si tě vychvaloval, prý by do tebe tohle neřekl."
Zasmála jsem se. ,,Prostě jsem k němu přišla a vrazila jsem mu jednu do nosu. To bylo všechno."
,,Musím uznat, že jsi měla dobrou ránu." řekl a otočil se na jiný tančící pár.
Otočila jsem se taky a uviděla Lucase s nateklým nosem. Ne, nebylo mi ho líto. Zasloužil si to.
,,Díky," poděkovala jsem za jeho uznání.
Když dohrála písnička, opustila jsem Remuse a šla jsem si sednout za Lily a Candy.
,,Tak co?" mrkla jsem na Lily. ,,Jak si James vede?"
Lily se pousmála. ,,Čekala jsem to horší. A jak si vede Remus?" mrkla na mě.
Usmála jsem se. ,,Remus si vede-"
,,NE! NEDÁVEJTE MU TEN ALKOHOL!" vykřikla Candy a rozeběhla se za Maxem.
,,Má to s ním vážně těžký." zasmála se Lily když od nás byla Candy dostatečně daleko.
,,To jo." zasmála jsem se taky.
O něco později si k našemu stolu přišli sednout i James, Remus a Max, kterého měla pod přísným dohledem Candy.
,,Kde je Tichošlápek?" zeptal se James a rozhlížel se, aby našel svého kamaráda.
,,Netuším," odpověděl mu Remus. ,,Asi má něco na práci." ušklíbl se a James ho napodobil.
A v tom mi to došlo. ,,Kde je Christie?" zeptala jsem se.
Z Lilyina pohledu jsem poznala, že myslí na to stejné. Candy se na nás obě zmateně divála a pak to nejspíš došlo i jí.
,,Chcete mi říct, že naše Christie je teď někde se Siriusem?" zeptala se.
,,Sirius ji má vážně rád," řekl James. ,,Kvůli ní změnil hodně věcí ve svém životě."
,,Třeba s ním ani není," řekla Lily. ,,Sirius je s někým jiným a Christie je třeba taky s někým jiným."
Přemýšlela jsem nad tím... Pokud jí Sirius neublíží, tak je mi to jedno. Pokud ji zrání, rozbiju mu nos ještě víc než Lucasovi. Ale stejně je to věc Christie a pokud mezi nimi je nějaká ta chemie, tak ať jsou spolu šťastní.
,,Tuhle písničku miluju!" vykřikla pak Candy. ,,Ta je moje oblíbená!" rozzářila se.
Pak vstala a podívala se na mě. ,,Carol, pojď si se mnou zatančit," vyzvala mě. ,,Prosím."
,,Když myslíš." zasmála jsem se a podala jsem jí svou ruku.
,,Hej! Já chci taky!" ozvala se Lily.
,,Tak pojď!" vyzvala jsem ji já a rázem jsme všechny v objetí stály uprostřed tanečního parketu.
Většina lidí kolem nás byla na mol. Ti kteří na tom byli hodně špatně seděli u stolů a ti, kterým alkohol vlastně prospíval, se pohupovali do rytmu Candyiny oblíbené písničky. Max se vydal přes taneční parket ke stolku s alkoholem, ale Candy ho sjela tak přísným pohledem, že si okamžitě odešel zpátky sednout.
ČTEŠ
ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏ
Fanfiction,,A co jsem udělal?" zeptal se znovu James. ,,Pan Filch už od rána hledá svou kočku a nemůže ji najít. Něco mi říká, že s tím máte co do činění vy a tady pan Black." ukázala profesorka na Siriuse. ,,Já?!" vykulil na ni oči Sirius. ,,Vždyť já bych ne...