Leden utekl jak voda. Možná i rychleji. Před týdnem jsme slavili Lilyiny narozeniny a když se pozorně podíváte na Candy, uvidíte malé bříško. Sakra, kam ten čas letí?
Šly jsme s holkama po vyučování do knihovny, protože si Lily potřebovala něco zjistit a my jsme šly s ní.
,,Lily, jak dlouho ti to bude trvat? Já musím jít za Maxem." řekla Candy.
,,Netuším, ale bude tam Remus, takže můžete být s ním než si já vezmu to, co potřebuju." odpověděla Lily.
Remus?! On tam bude! Teď se mi tam moc jít nechce.
,,A musíme tam?" zaskučela jsem.
,,Carol," oslovila mě Christie a chytla mě za ruku, abych jí neutekla. ,,To zvládneš."
,,Na světě jsou horší věci než být v jedné místnosti s člověkem, o kterém nechceš slyšet," podpořila mě Candy a chytla mě za druhou ruku. ,,Třeba být těhotná v osmnácti je horší."
,,No, možná." zasmála jsem se.
Christie se pak náhle zastavila a upřeně se dívala kamsi před nás. Snažila jsem se najít to, na co kouká a když se mi to podařilo, malém jsem přestala dýchat.
Sirius si vyměňoval sliny s holkou z Mrzimoru. S tou holkou, se kterou měl jít na ples.
,,Taky je horší, když tě člověk, kterého miluješ, přímo před očima podvádí." řekla chladně a vydala se za ním.
Christine
Celý náš vztah, které trval ani ne měsíc, jsem si myslela, že by mi tohle nikdy neudělal. Jenže teď tam stál, objímal nějakou blondýnu z Mrzimoru a líbal ji. Líbal ji tak, jak líbával mě. Dívat se na ně mě bolelo. Strašně to bolelo. Z očí mi začaly téct slzy.
Když jsem došla až k nim, měla jsem celý obličej od slaných slz. Ani se nepřestali líbat, vlastně si mě ani nevšimli.
,,Siriusi," oslovila jsem ho. ,,Snad neruším." řekla jsem pohrdavě.
Otočil se a podíval se na mě. ,,Ne, nerušíš. Potřebuješ něco?" zeptal se.
Neovládla jsem se a dala mu facku na tvář. ,,A já jsem ti vážně věřila!"
Pak jsem se otočila a s dalšími slzami v očích jsem se vydala za holkama.
Candy a Lily stály na stejném místě a soucitně se na mě dívaly. Carol se ke mně rozeběhla a pevně mě objala. Já jsem jí začala brečet na rameni.
,,Pojď se mnou," řekla po chvíli a chytla mě za ruku.
A takhle za ruku mě dovedla až do Nebelvírské věže. Když jsme spolu procházely společenskou místností, všimla jsem si, že se na nás zmateně dívá James, který tu seděl na sedačce.
,,Stalo se něco?" zeptal se.
Carol na něj jen mávla rukou, ať to neřeší.
Celá zdrcená jsem si pak lehla do její postele a začala jsem brečet do polštáře.
,,Christie, koukej co mám." řekla a položila cosi vedle mě.
Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se. Bylo tam položeno několik čokolád. Zahlédla jsem asi čtyři mléčné, dvě hořké, nějaké oříškové a myslím, že jedna byla i bílá.
,,Jo a tahle," řekla Carol a zpod postele vytáhla další čokoládu. ,,Je s kousky oplatků." vysvětlila a rozbalila čokoládu. Pak si ulomila kousek a ochutnala ho. ,,Náhodou je dobrá. Chceš?" zeptala se a podstrčila mi tu čokoládu až před nos.
Nejspíš čekala, že si ulomím proužek, jenže já jsem jí z ruky vytrhla celou čokoládu. A měla pravdu, tahle čokoláda vůbec nechutnala špatně.
,,Kde jsi vzala tolik čokolád?" musela jsem se zeptat.
,,Některé jsem si koupila, ale většinu z nich jsem od někoho dostala. Každopádně je mám schované na chvíle, kdy je víc než nutné jíst čokoládu, a přesně taková chvíle je teď." vysvětlila a rozdělala další.
A pak mě to znovu přepadlo. Z očí mi zase začaly téct slzy.
Carol zareagovala rychle. Sedla si ke mně na postel a objala mě.
,,Já ho ale miluju. Vážně moc." zavzlykala jsem.
,,Já ti věřím," zašeptala.
Celé odpoledne jsem probrečela u nich v pokoji spolu s čokoládou.
Lily
,,Candy šla za Maxem?" zeptal se mě Remus.
,,Samozřejmě," usmála jsem se. ,, Musí prodiskutovat důležité věci jako je jméno a jak to bude dál. Teď jsou do toho rodičovství nějak zažraní."
Remus se pousmál. ,,A Carol?" zeptal se.
,,Carol není těhotná." vyletělo ze mě.
,,Jo, já vím," zasmál se. ,,Ale já to myslel celkově. Jak se má? A říkala něco o mně?" zeptal se nejistě.
,,Hele Reme, i kdyby něco říkala, tak ti to neřeknu. Tohle je jen mezi vámi." řekla jsem.
,,Myslíš, že se mnou ještě bude chtít mluvit?" zeptal se sklesle.
,,Znám ji skoro sedm let, Reme." poplácala jsem ho po rameni. ,,Ona to s tebou jen tak nevzdá."
,,Takže u ní mám ještě šanci?"
Už jsem se chystala odpovědět, ale před námi se objevil James. Nejspíš běžel, protože byl poměrně zadýchaný a rozcuchané vlasy mu padaly do obličeje.
,,Co se stalo Christ?" zeptal se a prohrábl si vlasy, takže teď vypadaly ještě víc rozcuchaně.
,,Sirius se líbal s někým jiným." řekla jsem a James naklonil hlavu na jednu stranu.
,,Vždyť Sirius je teď na ošetřovně." řekl.
,,Co tam dělá?"
,,Leží, protože se otrávil."
,,Čím?!"
,,Prošlým nápojem lásky."
Počkat! Tohle mi nějak nesedí.
,,Takže Sirius Christ nepodvedl?" zeptala jsem se.
,,Vědomě ne." odpověděl James.
,,Musíme to říct Christ!" vyjekla jsem.
,,Tak pak za náma přijďte na ošetřovnu," řekl James a ukázal na Remuse. ,,My za ním teď jdeme."
Přikývla jsem na souhlas a tryskem jsem vyrazila hledat holky. Mohly být úplně všude, ale stejně jsem vsadila na to, že budou u nás v pokoji. A vsadila jsem dobře...
Otevřela jsem dveře našeho pokoje. Christ a Carol seděly na posteli a cpaly se čokoládou. Nejspíš využívají Removu taktiku.
,,Lily, dáš si?" zeptala se mě Carol a podávala mi čokoládu.
,,Ráda bych, ale teď musíme na ošetřovnu." řekla jsem.
,,Proč?" zeptala se Christ.
Když jí řeknu, že tam je Sirius, nebude chtít jít. Takže jsem musela říct něco, na co mi skočí a bude tomu věřit.
,,Candy se udělalo špatně a teď-" ani jsem to nedořekl a obě vyletěly z pokoje. Zase tak rychle běžet nemusely.
Ahoooj,
Chtěla bych Vám moc poděkovat za hlasy a odezvy! Snad se kapitola líbila 😁
Kája 💕
ČTEŠ
ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏ
Фанфик,,A co jsem udělal?" zeptal se znovu James. ,,Pan Filch už od rána hledá svou kočku a nemůže ji najít. Něco mi říká, že s tím máte co do činění vy a tady pan Black." ukázala profesorka na Siriuse. ,,Já?!" vykulil na ni oči Sirius. ,,Vždyť já bych ne...