34. Poslední den v roce

115 10 7
                                    

Poslední den v roce se musí oslavit. A ještě víc se musí oslavit, pokud jste poslední rok v Bradavicích. Přesně tohle nás dneska čeká. Uděláme tečku za tímto rokem a vkročíme do nového.

Celé svátky Christie tráví čas s námi. Dokonce spí i u nás v pokoji, protože naše spolubydlící na Vánoce odjela domů. Je fajn ji mít blízko. Ale kolikrát si myslím, že je tu tak blízko jen kvůli němu. Siriovi.

,,Koukejte co mám!" zakřičel James a po schodech seběhl za námi ke krbu.

,,Co to je?" vyzvídala Lily, která natahovala krk, aby to mohla vidět. Řekla bych, že po plese je mezi Jamesem a Lily pravé přátelství. James ji nezve na rande a Lily už dlouho neřekla, jak ho nenávidí. Teď si spolu rozumí. ,,To jsou desky?"

,,Přesně tak!" mrkl na ni a položil desky na stůl. ,,Je tam Bowie, Queen, Beatles, ABBA a spoustu dalšího."

,,To mi něco říká!" ozvala se Christie. ,,To poslouchají mudlové, že?"

,,Říkal jsi Queen?" ozvala jsem se já. James přikývl a sedl si na sedačku vedle Lily, která mu v tom kupodivu nebránila. ,,Miluju Queen!"

,,No dobře, takže si večer pustíme první tuhle desku." řekl James a desku s písničkami od Queen dal nahoru na hromadu desek. A co slíbil, to splnil.

Společenskou místností se linuly skvělé písničky a všichni se bavili. Candy dnes Maxe nehlídala s alkoholem tolik jako na plese. Lily seděla vedle Jamese. Bavili se spolu a Lily se každých pár vteřin zasmála. James si nějak vede. Dále tu bylo několik lidí z jiných ročníků a možná i lidé z jiných koleji, neboť nikdo nemá lepší party než my.

,,Dáš si?" zeptala se mě Christie a nabízela mi skleničku s alkoholem.

,,Díky, ale ne. Mně to prostě nechutná." odmítla jsem.

,,Popravdě i mně dřív alkohol nechutnal, ale Sirius-"

,,Co je mezi vámi?" musela jsem se zeptat.

,,Jednou bych ti to stejně říct musela," zazubila se na mě. ,,Chodíme spolu."

,,Věříš mu?" zeptala jsem se podruhé.

,,Ano," odpověděla mi rozhodně. ,,Víc než komukoliv jinému."

Usmála jsem se. Vlastně jí to přeju. Ti dva se hledali, až se našli.

,,A co je mezi tebou a Remusem?" zamrkala na mě.

Co je mezi mnou a Remusem? Asi něco jo, ale...

,,Jsme kamarádi." řekla jsem a rozhlédla jsem se po místnosti, abych se podívala, co vůbec Remus dělá.

,,No jasně, kamarádi." zasmála se. ,,A proto jste na sobě leželi, že? Vsadím se, že kdybychom nepřišli, tak bys byla těhotná!" začala se smát.

,,Hej! Christine Whiteová! Přestaň!" zakřičela jsem na ni, protože se nepřestávala smát. ,,To spíš ty by sis měla dávat pozor."

,,On je v tomhle opatrný." řekla.

,,Vy už jste-to-tamto-spolu?!"

Christie se trošku ušklíbla a to mi jako odpověď naprosto stačilo.

,,Kde vůbec tvůj milovaný je?" zeptala jsem se a rozhlédla se po místnosti.

,,Támhle!" ukázal někam do středu místnosti. ,,Vypadá celkem...na mol."

,,Ale James se drží. A už si víc jak deset minut povídá s Lily."

,,Páni, to je úspěch." zasmála se a pak se začala smát ještě víc. ,,To nahý bez trička je Max?!" smála se a ukazovala na polonahého Maxe, který objímal Candy.

ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏKde žijí příběhy. Začni objevovat