Caroline
Co se stalo Candy?! Nejrychleji jak jsme mohly, jsme uháněly přes celý hrad až na ošetřovnu. Nevšímaly jsme si učitelů, ani žáků na chodbách a bezohledně jsme běžely. Možná by ale nevadilo, kdybychom dávaly trochu pozor...
Byly jsme pár metrů od ošetřovny, když jsem do někoho vrazila a spadla na zem. S sebou na zem jsem svalila i toho, do kterého jsem vrazila. Byl to kluk. On vstal dřív než já a podával mi ruku, abych si mohla stoupnout. Měl šedé oči a černé vlasy mu spadaly až na ramena.
,,Promiň, Siriusi." omluvila jsem se mu a chytla se jeho ruky. Ani mi nedošlo, že má být na ošetřovně.
On mě zvedl a zakroutil hlavou. ,,Já nejsem Sirius." řekl
,,To jsi pil, že si nepamatuješ své jméno?"
,,Já jsem jeho bratr. Regulus Black." řekl a usmál se na mě.
,, Promiň," omluvila jsem se podruhé a nervózně jsem se zasmála.
,,Neomlouvej se, tohle se nám stává celkem často," vysvětlil. ,,Nejsi zraněná?" zeptal se.
,,Ne, já jsem naprosto v pořádku." odpověděla jsem. ,,A ty?"
S úsměvem zakroutil hlavou a pak otevřel pusu a chystal se něco říct, jenže Christie byla rychlejší.
,,Carol!" zakřičela. ,,Spěcháme za Candy! Rande si můžeš domlouvat jindy!"
Hodila jsem po ní nenávistným pohledem.
,,To je Siriova holka?" zeptal se mě Regulus šeptem.
,,Spíš byla. Podvedl ji." vysvětlila jsem potichu.
Zvedl oči v sloup. ,,Ach bože." povzdechl si. ,,Každopádně doufám, že se ještě někdy potkáme, Carol." až moc sladce se na mě usmál, pak se otočil a odešel. Přísahám, že se mnou flirtoval.
Jen co jsme došly na ošetřovnu, Christie zakřičela: ,,Co je s Candy?!"
Zpoza jedné nemocniční zástěny vykoukl James. ,,Candy? Proč by s ní mělo něco být?" divil se.
,,S Candy nic není!" ozvala se zadýchaná Lily, která teď doběhla. ,,Candy je naprosto v pořádku!"
Christie
,,Tak kdo je tady?" zeptala jsem se jen tak do prázdna a podívala se za zástěnu.
Ležel tam Sirius. Byl bledý a vypadalo to, že už nějakou dobu spí.
,,Co se mu stalo?!" zeptala se Carol.
,,Otrávil se nápojem lásky." vysvětlil James.
Sirius se otrávil nápojem lásky?! Počkat! To znamená, že mě nepodvedl schválně?
Otočila jsem se a chtěla se na to zeptat, ale Remus byl rychlejší.
,,Nepodvedl tě schválně." řekl. ,, Nevěděl o tom, že tě podvádí, protože měl hlavu plnou Adamsenové z Mrzimoru."
,,A jak si tím můžu být jistá?"
,,Slečna Adamsenové, která panu Blackovi prošlý nápoj lásky dala, se sama přiznala." řekla madame Pomfreyová, která donesla Siriovi horký čaj a přišla ho zkontrolovat. ,,Teplotu už naštěstí nemá," řekla, když mu sahala na čelo. ,,Počítejte s tím, že se do pěti minut probudí." oznámila nám a odešla.
A opravdu se probral. Jeho bouřkové oči jako první v místnosti vyhledaly mě.
,,C-co se stalo?" zeptal se a zmateně se na mě díval.
,,Otrávil ses nápojem lásky a pak jsi mě podvedl." vychrlila jsem na něj.
,,Co?!" vytřeštil na mě oči. ,,Jak se to sakra stalo?!"
,,Pane Blacku," oslovila ho písně madame Pomfreyová. ,,Ztište se."
,,Madame Pomfreyová říkala, že jsi se napil prošlého nápoje lásky, který ti dala nějaká Adamsenová z Mrzimoru." vysvětlil mu Remus.
,,Počkat," zamyslel se Sirius. ,,To je ta, jak jsem s ní měl jít na ples?"
,,Ano. Právě s ní ses líbal a já to viděla." řekla jsem mu.
,,Christ, neudělal jsem to schválně." chytl mě za ruku.
,,Takže mě máš pořád rád?" zeptala jsem se slzami na krajíčku.
Zakroutil hlavou. ,,Christ, já tě miluju!" řekl.
,,Takže jsem teď kvůli tobě zbytečně brečela dvě hodiny a snědla tunu čokolády?" zasmála jsem se.
,,Ty jsi kvůli mně brečela?" smutně se na mě podíval.
,,Mám od jejích slz mokrý polštář." zasmála se Carol.
,,Tak pojď za mnou." řekl Sirius a já jsem si lehla za ním na postel. Pevně jsem ho objala a rozhodně jsem ho nechtěla pouštět. Z jeho objetí bylo znát to stejné.
Lily
,,Tak my vám po takové dramatické situaci vašeho vztahu dopřejeme trochu soukromí." řekla jsem ironicky.
,,Jo, to bude nejlepší." souhlasila se mnou Carol.
Obě dvě jsme se otočily a vyšly jsme z ošetřovny.
,,A to s Candy jsem si vymyslela, aby jste na ošetřovnu chtěly jít. Kdybych řekla, že tam je Sirius, Christ by nešla." přiznala jsem se.
,,To mi došlo," zasmála se. ,,Ty jsi vážně hlavička, Lily."
,,Jasně, díky." zasmála jsem se.
,,Hej! Lily!" zakřičel někdo.
Otočila jsem se a spatřila mávajícího Jamese.
,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se ho slušně.
Jak už bývá zvykem, prohrábl si své vlasy a pokusil se narovnat si brýle.
,,Nešla bys se mnou ven?" zeptal se.
,,Takže rande?"
,,To si myslíš ty. Já myslel kamarádskou vycházku."
,,Tak dobře," souhlasila jsem.
,,Něco vymyslím a zítra si pro tebe dodju." usmál se a odešel.
,,Lily Evansová jde na rande s Jamesem Potterem." zasmála se Carol.
,,Ne, je to přeci kamarádská vycházka." upozornila jsem ji.
,,Možná bych ti měla začít říkat Lily Potterová." začala se smát ještě víc.
,,Caroline!" křikla jsem na ni. ,,Buď zticha, nebo tě nepozvu na svatbu." ušklíbla jsem se.
Ahoooj,
Jak si užíváte prázdniny?
Kája 💕
ČTEŠ
ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏ
Fanfiction,,A co jsem udělal?" zeptal se znovu James. ,,Pan Filch už od rána hledá svou kočku a nemůže ji najít. Něco mi říká, že s tím máte co do činění vy a tady pan Black." ukázala profesorka na Siriuse. ,,Já?!" vykulil na ni oči Sirius. ,,Vždyť já bych ne...