22. Poberti ve spodním prádle

125 14 0
                                    

Když jsem se následujícího rána vzbudila, první věc na kterou jsem začala myslet byl včerejší incident s Remusem.

,,Vyspaná do růžova?" vyrušila mě Lily z mého rozjímání.

,,Jo jo."

,,Dneska bude totiž úžasný den," řekla Candy. ,,Poberti se půjdou koupat."

Přesně tak. Trest pro Poberty už máme vymyšlený a teď už stačí ho jen uskutečnit.

,,Takže pánové, dovoluji si vás seznámit s vaším trestem." oznámila Christie u oběda Pobertům.

,,My máme nějaký trest?" divil se Sirius.

,,Ano, protože jste prohráli." připomněla mu Lily.

,,No a co je to za trest?" zeptal se James.

,,Půjdete se vykoupat." zasmála jsem se.

Jejich výrazy byly velice zvláštní. Sirius pozvedl jedno obočí a díval se na nás jak na idioty. James si nervózně prohrábl vlasy. Remus dokonce odložil knížku a díval se na nás. Ale hádám, že Peter zatím nepobral ani to, že se nějaká hra hrála.

,,Jak vykoupat?" zeptal se Remus.

,,No dobře, vykoupat asi úplně ne," řekla jsem a všechny oči se dívaly na mě. ,,Spíš otužovat."

,,Ano, přesně tak, Carol." pochválila mě Christie. ,,Otužovat se hezky do jezera."

,,Vždyť je tam zima!" vyjekl James.

,,Ty jsi nějaký chytrý Pottere." pochválila ho ironicky Lily.

,,No každopádně, my si to užijeme," řekla Candy a ukázala na nás. ,,A vy ne." zasmála se a teď ukázala na čtveřici kluků, kteří se na nás dívali jako na Snapea s umytými vlasy.

Poslední věc která nám bránila k uskutečnění trestu, bylo odpolední vyučování venku. I přes to, že mívám tyhle hodiny ráda, dnešní hodina mi přišla nudná a ubíhala velmi pomalu.

Když ale přece jen skončila, všichni studenti se vrátili zpět do hradu. Tedy všichni kromě nás a našich trestanců.

,,No tak my si zajdeme pro plavky a vrátíme se." oznámil nám James a měl v plánu přidat se k davu studentů mířících do hradu.

,,Zapomeň," řekla Candy a chytla ho za hábit. ,,Jdete na ostro."

,,Ne, jen to ne! Nechci mít noční můry!" zděsila se Lily.

,,Fajn, tak pro dobro tady slečny Evansové, si můžete nechat spodní prádlo." řekla Chrsitie a protočila očima.

,,To jsi se tak těšila, že ho uvidíš nahého?" zeptala jsem se potichu a provokativně Christie.

,,Ne. Jen si myslím, že by to pro ně bylo věští ponížení a toho potřebujeme dosáhnout." zasmála se.

I přes protestování trestanců se podařilo dostat je až ke břehu jezera. Když jsem si namočila ruku do vody, zjistila jsem, že voda rozhodně není hřejivá.

,,Voda je akorát." zalhala jsem.

,,Jasně." odfrkl si Sirius a naštvaně překřížil ruce na prsou.

,,No tak můžete začít," vybídla je Candy. ,,My si tady zatím sedneme."

,,Co začít?" nechápal James.

,,No vyslíkat se." objasnila mu Chrsitie a sedla si vedle nás na zem.

,,A v-vy se ja-jako budete dívat?"

ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏKde žijí příběhy. Začni objevovat