Po boku Siriuse jsem po chvilce objevila kupé Pobertů. A vypadalo to, že prázdniny přežili všichni čtyři. Sirius otevřel dveře a já nakoukla dovnitř.
,,To ti to trvalo Tichošlápku." řekl černovlasý, brýlatý a vysoký kluk, který si od Siriuse z náruče bral své sladkosti.
,,Taky tě ráda vidím Jamesi." pozdravila jsem ho a vetřela se do kupé a sedla jsem si vedle něj. James alias Dvanácterák je chytačem v Nebelvírském famfrpálovém týmu. Je s ním hodně sranda a celou dobu, má oči jen pro jedinou holku na škole: Lily. No Lily se ho snaží ignorovat a já se jí vlastně nedivím. James by se měl totiž naučit slušně pozvat holku na rande a ne na ní křičet přes celou školu: ,,Tak co Evansová? Dáme rande? Dneska?".
,,Ahoj Péťo." pozdravila jsem chlapce, který seděl na protějším sedadle. Vzhledem mi vždycky připomínal krysu a jeho přezdívka je mimochodem Červíček. S Peterem jsem si nikdy nepokecala tak jako s Jamesem nebo Remusem. Jeho velkým koníčkem je jídlo. Někdy si myslím, že do Bradavic jezdí jen kvůli jídlu.
,,Ahoj Carol." pozdravil mě nazpět a otevřel si krabičku plnou bonbónů.
,,A co já? Mě nepozdravíš?" zeptal se smutným tónem hlasu poslední z Pobertů. Remus Lupin, chcete-li Náměsičník. Remus je úžasný. Vážně. Je milý, chytrý a bývá s ním i sranda. Hodně si s ním rozumím. Mám ho hodně ráda. Nebo je v tomhle případě slovo "ráda" moc málo... Remus má světle hnědé vlasy, takové oříškové oči a na jeho obličeji je několik jizev. Když jsem se ho jednou ptala od čeho má ty jizvy, tak mi řekl, že v dětství spadl.
,,Tebe jsem si nechala nakonec." řekla jsem a vrhla se mu kolem krku. Kdyby byla soutěž o nejlepší obětí od kluka, vyhrál by ji Remus. Jeho obětí jsem nechtěla opouštět, ale vím, že by to klukům přišlo divný.
,,A mám pro tebe tu knížku, dám ti ji po hostině." řekla jsem mu, když jsme se od sebe odtáhly.
,,A líbila se ti?" zeptal se na oplátku a mile se na mě usmál.
,,Byla fajn, četla se poměrně dobře." odpověděla jsem mu a snažila se napodobit stejně hezký úsměv. Pak jsem si sedla mezi Jamese a Siriuse, aby to nebylo tak divný protože kdyby to nějaký z kluků zjistil, tak by to hned řekl Removi a já radši nechci znát jeho reakci.
,,A těšíte se do Bradavic?" zeptala jsem se jich když jsme se všichni pozdravili.
,,Těším se na hostinu." řekl Peter s plnou pusou Bertíkových fazolek.
,,Jo hostina je fajn, ale já se nejvíc těším až uvidím Lily." řekl James a na chvíli se tak trošku pousmál. ,,Teda doufám, že ona na mě taky." řekl a podíval se na mě.
,,No-Jamesi-víš... možná, že kdyby jsi ji-no-ehmm-nezval na rande před celou školou tak-ehmm-by na tebe měla jiný názor a možná by se na tebe i těšila." řekla jsem mu a hrála si se svými prsty. Radši jsem se na něj nedívala a čekala na jeho reakci.
,,Liluška na to není zvyklá. Já zvu holky na rande nejlíp. Hele, jak by jsi reagovala ty, kdyby tě někdo takovým způsobem pozval na rande?" zeptal se mě a upřeně se na mě díval, stejně jako ostatní kluci v kupé. Dokonce i Peter nejedl a díval se na mě.
Já jsem se usmála a do očí mu řekla: ,,Asi bych toho někoho kopla tam, kam jsem kopla Siriuse v loni o Vánocích." všichni se začali smát. Jen Sirius vypadal, jakoby si to živě představil.
,,Je štěstí, že tohle Lily nedělá, protože jinak by Dvanácterák-"chtěl říct Remus, jenže já jsem ho zastavila.
,,Neříkej to!" řekla jsem a začal se smát. Nebyla jsem sama, záchvat smíchu dostali skoro všichni. Pouze James se tvářil tak, že by každou chvilkou všechny vyhodil z okna.
U kluků jsem byla nejmíň dvě hodiny. Co jsme celou dobu dělali? Celou dobu jsme si povídali, smáli se a kluci mi řekli, co mají v plánu provést školníkovi a jeho milované kočce, která všem pije krev. I když mi někdy lezou Poberti na nervy, přece jen jsem ráda, že je znám a vycházím s nimi poměrně dobře.
Asi po dvou hodinách někdo otevřel dveře kupé. ,,Ahoj. Hele Carol, měla by ses jít převlíknout, protože za chvilku jsme v Bradavicích." oznámila Lily, která si mě přišla od kluků vyzvednout.
,,Ahoj krásko!" pozdravil ji James a mrkl na ni.
,,Řekl jen větu a už mi leze na nervy." zašeptala si pro sebe Lily a snažila se mu nedát facku.
Nakonec jsem odešla se zrzkou. V kupé jsem se společně s holkama převlékla do školní uniformy se znakem lva a udělala si nový culík.
Když vlak dojel na nádraží v Prasinkách, nasedly jsme s holkama na kočár, který nás odvezl k Bradavickému hradu.
Ve vstupní síni byla zima stejně jako vždy a zahřívala mě jen ospalá Candy, která se o mě opírala a zároveň mě i objímala. Po chvilce čekání nás pustili do Velké síně a všichni jsme se dívali na rozřazování prváků, které bylo letos nějak krátké. Pak následovala obrovská hostina. Pro Jamese a Siriuse nemohl školní rok začít lépe, než školním trestem. Sirius se totiž snažil Jamesovi do pusy hodit kuličku hroznového vína no a James se málem udusil, takže jim profesorka McGonagallová dala školní trest ještě na dnešní den. Jak já se na tenhle školní rok těším...
ČTEŠ
ᴍᴜ̊ᴊ ᴘʀ̌ɪ́ʙᴇ̌ʜ s ᴘᴏʙᴇʀᴛʏ
Fanfic,,A co jsem udělal?" zeptal se znovu James. ,,Pan Filch už od rána hledá svou kočku a nemůže ji najít. Něco mi říká, že s tím máte co do činění vy a tady pan Black." ukázala profesorka na Siriuse. ,,Já?!" vykulil na ni oči Sirius. ,,Vždyť já bych ne...