Kapitola 24

2.4K 53 2
                                    

Thomas se zastavil u postele. „Pusť se."

Poslechla jsem a on mě hodil na postel. Zahučela jsem do měkké matrace jako do obláčku. Bez řečí mi sundal triko i kalhotky, oboje odhodil na zem. Prohlídl si mě. Už jen z toho mlsného, propalujícího pohledu mi ztvrdly bradavky.

Thomas si toho samozřejmě všiml. Provokativně na mě zavrčel a sklonil se k prsu. „Co s tebou asi provedu."

Čekala jsem, že si pohraje s piercingem, zatahá za něj nebo ho aspoň poškádlí jazykem, ale on na bradavku jen foukl a uhnul jazykem na břicho. Sjížděl s ním dolů kolem pupíku až do podbřišku. Jeho horký dech se mi rozlil celým klínem. Přísahala bych, že jsem ho cítila i uvnitř sebe.

„Hmmm, tomuhle místečku jsem se ještě pořádně nevěnoval."

Hned se přisál na můj klitoris, oťukával ho jazykem a kroužil kolem něj. Jednou rukou mě hladil po stehně, druhou putoval zpět nahoru k prsu a mezi prsty promnul bradavku. Zavzdychala jsem blahem, byla to slast mít ho na dvou místech najednou.

Netrvalo dlouho a mnou projela vlna uspokojení. Drobné vibrace se mi rozbíhaly do všech koutů těla a zasahovaly každou buňku. Byla jsem doslova v sedmém nebi.

Jenže Thomas mě nenechal ani vteřinu vydechnout, k jazyku přidal prst a pokračoval dál. Na moment se odtrhl od klitorisu, oblíbal mi břicho kolem pupíku, poškádlil bradavky a zase se vrátil dolů. Než jsem se nadála, projel mnou druhý orgasmus. Zase jsem se třásla a snažila se uklidnit svůj splašený dech, jenže Thomas přidal druhý prst a během chvilky přišel třetí a čtvrtý orgasmus. Šílela jsem z něj, nedal mi sebemenší možnost se vzpamatovat.

„Nemůžeme si dát pauzu?" vykoktala jsem mezi vzdechy.

Nesouhlasně zavrněl v mém klíně. Jazykem ocucával klitoris, až to sem tam mlasklo, a prsty mě ojížděl čím dál hlouběji. Jak jsem tohle měla vydržet, natož pak přežít, když mě doslova pojídal zaživa.

Přitlačil jazykem na tu tepající perličku, prsty se zarazil ještě hlouběji dovnitř a já to nevydržela, vymrštila jsem se do sedu a skoro mu lezla po hlavě. Potřebovala jsem, aby přestal, abych se mohla aspoň nadechnout. Bylo mu to jedno. Vytáhl ze mě prsty a silou chytil za obě nohy, aby mě udržel na svém obličeji.

Zaryla jsem mu nehty do ramen a vykřikla na celou ložnici. Páté kolo mě úplně rozložilo na kousky. Cukala jsem sebou, prsty u nohou i rukou se mi kroutily, jakoby byly v křeči, a mozek lítal někde daleko na oběžné dráze. Bylo to naprosto šílené, takových orgasmů za sebou jsem nikdy nezažila.

Složila jsem se zpět na postel, neměla jsem ani sílu sedět. „Bože, Thomasi, dost. Už nemůžu."

Bez jediného slůvka ke mně zvedl oči, vrátil do mě prsty a pokračoval dál.

„Prosím. Nech mě vydechnout," žadonila jsem vyčerpaně.

Nekonečně dlouhé minuty mlčel, pak se ode mě na pár centimetrů odtrhl. „Říkal jsem ti, že budeš prosit, abych toho nechal."

Zakroužil ve mně prsty a já vyjekla. „Myslela jsem, že se to vztahuje na sex a né na tohle."

„Orál je taky sex." Schválně znova zakroužil prsty a přitlačil palec na klitoris.

„To jo, ale..." Ani domluvit jsem nemohla, byla jsem úplně vyřízená.

Vytáhl ze mě prsty a olízl si je. „Máš pravdu. Přejdeme k něčemu dalšímu."

„Ne, ne, ne, prosím. Dej mi aspoň chvilku." Zkoušela jsem ho prosit, ale uvnitř jsem tušila, že je to k ničemu. A taky že jo.

Zakroutil hlavou. Chytil mě za kotníky a jedním prudkým pohybem otočil na břicho. Sakra, tohle nevypadalo dobře, tohle už opravdu zavánělo zničením.

Láska s příchutí čokolády ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat