Kapitola 31

1.8K 43 0
                                    

O týden později

V sobotu večer jsem měla sraz s holkama. Nela už sice mohla chodit, ale ještě nebyla schopná tancovat, takže jsme se domluvily na posezení v naší oblíbené restauraci. Měly jsme jet spolu ode mě a s holkama se potkat na místě. Po návratu u mě měla Nela přespat. Těšila jsem se na noční drbání, protože jsem se chystala, že jí řeknu o Thomasovi.

Scházela jsem schody do obýváku, když se ozval zvonek. Dvoje šaty, které jsem si nesla, jsem hodila přes opěradlo gauče a běžela ke dveřím. Vzala jsem za kliku a otevřela.

„Čau," zakřičela jsem. Až v další vteřině jsme si všimla, že tam Nela nestojí sama. Doprovázel jí Honza.

Zapískal na obdiv a letmo mě sjel pohledem. „Wau. Takhle jdeš ven, jo?"

„Ne, ještě si budu brát šaty, ale nečekala jsem, že přijdeš taky, Nela nic nepsala."

„Jsem jenom pojistka kvůli tomu kotníku."

Nela pokrčila nos, přivřela jedno oko a stočila rty bokem, tenhle výraz jsem moc dobře znala, hrála si na naštvanou. Pak rukou zakryla Honzovy oči. „Nečum na ní. A ty," ukázala na mě prstem, „se okamžitě zahal."

Rozesmála jsem se a zamáchala rukama podél těla. „Vidíš snad, že bych měla čím? Pochybuju, že tohle," překryla jsem si rukou prsa a druhou rozkrok, „ti bude stačit."

Honza se uchechtl. „Lásko, vždyť to je, jakoby měla plavky."

„Kulový plavky, to je tak průhledný, že bys viděl všechno, i to co nemáš." Odsunula ho mírně bokem a sundala mu ruku z očí. „Radši už běž nebo budu žárlit, že jsi jí viděl polonahou."

Rozesmál se, až se popadal za břicho. „Lásko, ty mě bavíš." Chytil jí kolem pasu a políbil na spánek. „Ty víš, že miluju jenom tebe."

Nela nebyla v sebemenším ohrožení, Honza jí bláznivě miloval a dával jí to dost najevo. Neustále jí vyznával lásku, a to i před kamarády, zahrnoval jí dárky, bral jí několikrát ročně na dovolenou a kytky jí posílal jen tak po radost. Podle mého to byl chlap snů pro mnoho žen.

„Užijte si to." Ještě jednou jí dlouze políbil, rozloučil se s námi a odešel.

Zabouchla jsem za námi dveře a šly jsme s Nelou do obýváku. Zastavily jsme se u gauče, Nela se postavila proti mně a dala ruce v bok.

„Tak a teď mi ukaž to sexy prádýlko."

„Už nežárlíš?"

„Cccc, jistě že žárlím, můj chlap tě viděl v prádle. Ale teď jsem na řadě já."

Zachechtala jsem se, Nela na prádlo slyšela stejně jako já. Schválně jsem jí zapózovala a zatočila se do kola, abych jí to předvedla ze všech stran. Měla jsem na sobě černou celokrajkovou braletku se vzorem květin a k ní brazilky, byl to jeden ze setů od Thomase. I když byl jednoduchý, připadala jsem si v něm vážně sexy.

Obočí se jí stahovalo ke kořeni nosu od toho, jak vehementně přemýšlela. „Tenhle set jsem neviděla. Ten máš novej?"

Přikývla jsem. Bylo mi jasné, že to pozná, protože moje kousky dokonale znala.

„Ty jsi šla nakupovat beze mě?" Založila si ruce na prsa a uraženě našpulila pusu. „Zrádkyně." Hrála to hezky, ale na mě to nefungovalo.

„Nešla, počítala jsem, že půjdeme spolu, ale vzal mě tam on."

„Kdo? Ten tvůj tajnej objev?"

„Jo. Bylo to překvapení. A neodešla jsem jen s tímhle, mám dalších devět setů."

Láska s příchutí čokolády ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat