Kapitola 69

1.5K 58 4
                                    

Po skončení výstavy jsme jeli ke mně. V kuchyni jsem na barový pult odhodila kabelku a kabát a obešla ho z druhé strany, abych nám oběma nalila panáka whisky. I když už mnou necloumala nervozita z Thomase, tu jsem si vybrala v galerii, vyžadovalo moje tělo, hlava i srdce nakopnutí. Vždyť po dlouhé době jsme byli o samotě. Naštěstí mi nahrál, že navrhl zapití mých obrazů. Přisunula jsem před něj skleničku.

Thomas ji vzal do ruky a zkušeně zatočil zlatavou tekutinou, tím rozhýbal i kostky ledu, které slabě zacinkaly o stěny. „Tak na tebe," pozvedl ji výš, „a tvůj úspěch. Mile mě překvapilo, kam až jsi to dotáhla."

„Děkuju." Nebýt Dany nedostala bych příležitost ukázat svůj talent. Navíc, mě samotnou by nenapadlo nabídnout obrazy nějaké galerii.

Ťukli jsme si a jedním lokem vypili whisky. Krkem mi projela její silná medová chuť.

„Dáš mi chvilku? Odskočím si."

„Jo, jasně."

Odložila jsem na pult prázdnou sklenku a utíkala nahoru. Nepotřebovala jsem na záchod, ale po celém dni nervozity a vydatném odpoledni v galerii jsem se necítila úplně svěže. V koupelně jsem ze sebe rychle stáhla šaty a vše pod nimi a skočila do vany. Namydlila jsem se svým oblíbeným jasmínovým mýdlem, spláchla ho horkou vodou a během minuty byla venku, aby Thomas zbytečně nečekal. Oblíkla jsem si čisté kraťasy a tílko a běžela zpět dolů.

Při pohledu ze schodů se mi vybavila Thomasova první návštěva u mě doma. Situace se opakovala. Zase seděl na barové židli a koukal do mobilu. Jen tentokrát měl na sobě stále triko. Jen co mě zaslechl, otočil se mým směrem. Pusa se mu pootevřela a jedno obočí vyhouplo nahoru. Nahnul se zády dozadu, lokty se opřel o barový pult a upřeně sledoval každý můj krok.

Zastavila jsem se těsně před ním. „Promiň, měla jsem pocit, že po celým dni smrdím, tak jsem se opláchla."

„Nesmysl, voněla jsi krásně." Narovnal se, natáhl se po mém zápěstí a přitáhl si mě blíž k sobě. Zastavila jsem se pár centimetrů od něj. Naklonil se a nosem mě pošimral v důlku pod uchem. „Teď voníš přímo božsky." Políbil mě pod ucho a drobnými polibky pokračoval přes krk až na rameno.

Byl tak blízko a dotýkal se mě. Od středu těla se mi rozlévalo chvění, které se na kůži změnilo v mrazivou husinu. Klouzal rty zpět k lalůčku a pošeptal: „Škoda, že jsi nic neřekla, šel bych s tebou."

Popravdě, mě ani nenapadlo se před ním zmínit. Mohla bych vypadat, že plánuju nekalosti, sotva jsme přišli domů. Ale neznamená to, že bych se jim bránila. „Nevěděla jsem, že bys měl zájem."

Podíval se na mě. „S tebou kdykoliv." Zlehka mě políbil a jeho dlaň mezitím putovala po mých zádech nahoru, až se ocitla na klíční kosti. „V tom případě tuhle novinku," zajel mi prstem ramínko a nechal ho volně spadnou z ramene, „budu muset prozkoumat jinak." Zahleděl se na tetování a odtáhl z prsa okraj tílka. „Kam ten stonek vede?"

„Hledej."

Prsty mě šimral po květu na klíční kosti a sjel pár centimetrů po stonku, kam až ho upnutá látka pustila. „Dovolíš mi se podívat, kam pokračuje?"

Bez přemýšlení jsem si pomalu svlíkala tílko. Thomas mě sledoval, jak se kousek po kousku odhaluje moje břicho a hrudník. Když jsem si všimla, že se jeho oči zarazily u mých prsou, okamžitě mi ztvrdly bradavky. Reagovaly na jeho pohled stejně, jako můj klín, kterým mi projížděly jemné vibrace.

„Pane bože," vydechl. „Ty sis udělala druhej piercing."

„Jo. Líbí se ti?"

Mlsně si olízl rty a vzhlédl ke mně, v očích se mu zalesklo vzrušení. „Je to dokonalý. Celá se třpytíš s tou nádherou mezi kozičkama." Zpět sklopil hlavu a přiblížil rty k jednomu prsu. Oparně vsál do pusy bradavku.

Láska s příchutí čokolády ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat