Kapitola 51

1.4K 45 4
                                    

Přes noc jsem zůstala spát u Nely, protože jsme chtěly pokračovat ve skvěle načatém víkendu, ale když mi během dopoledne přišla zpráva od Fredyho, že se chce sejít, změnila jsem rázem všechny plány. Kdybych po předešlém dni, kdy se mě dotýkal a moje tělo na něj reagovalo, odmítla setkání s ním, byla bych blázen. Defakto bych byla sama proti sobě, když už mi ho osud přihrál na uvolnění.

Nechtěla jsem Nele lhát o tom, proč ruším společnou neděli, ale nestačila jsem říct ani slovo, okamžitě to na mě poznala a vyhnala mě. Rychle jsem si sbalila věci a odjela domů, abych se trochu připravila. Byt jsem měla prázdný, protože Dana byla v salonu a potom měla namířeno k Matteovi, se kterým trávila každou volnou chvilku.

Než Fredy dorazil, byla jsem nervózní jako před prvním rande, přitom jsme se znali a nečekalo nás nic nového. Když zazvonil zvonek, rozechvěla jsem se ještě víc, takhle jsem se necítila ani tenkrát. Zhluboka jsem se nadechla, na pět vteřin zadržela dech a dlouze vydechla, teprve potom jsem otevřela dveře.

Jakmile jsem ho viděla, třes ve mně ustal, ale nahradil ho smích. Fredy stál v mírně šikmé poloze, jednou rukou byl opřený o futra, druhou měl v bok a mezi zuby držel růži. Prohlídla jsem si ho pozorněji, z krátkých rukávů u trička mu vykukovaly naběhlé svaly, vlasy měl sepnuté do culíku, ze kterého mu nevyčuhoval jediný vlas. Mnohem radši jsem ho měla s rozpuštěnými vlasy, protože jsem mu je mohla čechrat, a on pak nevypadal tak drsně a nepřístupně. Třešničkou na dortu byl jeho tajemný výraz.

Vyndal si růži z pusy. „Doslechl jsem se, že tu nějaká slečna stála o mojí společnost," laškovně zahoupal obočím a v očích mu zajiskřilo.

„Možná jo." Uhnula jsem bokem, abych ho pustila dovnitř.

Jen co jsme došli do obýváku, chytil mě kolem pasu a prudce přitáhl k sobě, až jsem leknutím vyjekla. U ucha jsem ucítila jeho horký dech, rozbíhal se mi po celém krku s polibky, kterými ho obsypával. Volno rukou mě hladil po boku a stehně, ale pomalu jí přesouval pod šaty, dokud jsem jí neměla mezi nohama.

„Ty na to jdeš teda zhurta," zavzdychala jsem.

Prsty vklouzl pod kalhotky a prodral se ke klitorisu, ze rtů mi uniklo tiché zasténání. „Od včerejška jsem se těšil na to, jak budu s tebou. Mohla jsi na mě čekat nahá jako dřív."

Při našich tehdejších dostaveníčkách jsem se občas neobtěžovala oblékat, stejně to ze mě hned serval, a když jsem nahá i otevřela, byl vzrušený během vteřiny. Ale jedno překvapení, když pominu nový piercing, ho pod šaty čekalo, neměla jsem podprsenku. „Přeci ti to po takový době nebudu ulehčovat."

Nevrle zavrčel a přitlačil prsty na můj rozbolavělý klitoris, který mu pod nimi začal tepat. Když jsem ucítila, že mě do zad tlačí jeho péro, chtěla jsem ho mít v sobě, a to co nejdřív. Bože, moje tělo se chovalo, jako kdyby nemělo sex dlouhé měsíce, přitom to byl jen jeden. Ale co, hodlala jsem si to užít plnými doušky.

Uvolnil sevření mého pasu, a aniž by mě přestal dráždit, svlékl mi obratně šaty. Při zjištění, že mám holá prsa, spokojeně zavrněl. „Tohle se mi líbí."

Vzal jedno do dlaně a celého do ní zabalil, s jeho velkýma rukama s tím neměl nejmenší problém. Promnul ho a prsty se přesunul k bradavce, která už mi vzrušením ztvrdla. Kroutil s ní, pohrával si s piercingem, a já měla pocit, že se mu rozteču v náručí.

Když přejel rukou přes důlek mezi prsy na druhé, na vteřinu se zarazil, i jeho polibky na mém krku se zpomalily, pod prsty se mu objevilo něco kovového, o čem neměl nejmenší tušení. Obkroužil několikrát bradavku, aby se ujistil, že to tam doopravdy je. „Wau, nějak ses rozjela, ty divoško."

Láska s příchutí čokolády ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat